mieszkania na parterze sa drozsze?

1. Data: 2002-01-25 22:20:41

Temat: Re: mieszkania na parterze sa drozsze?
Od: "Grzechu" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-01-25 22:27:50

Temat: mieszkania na parterze sa drozsze?
Od: "wcale_nie" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hi!

1. Data: 2002-01-26 08:48:16

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> pozostalych , np na 1,2,3 czy 4 pietrze?

Chyba od zawsze mieszkania na parterze były tańsze,
bo ludzie nie lubią, jak się im w okna zagląda!

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl

1. Data: 2002-01-26 11:44:24

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksy Kordiukiewicz wrote:

> Użytkownik "wcale_nie" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> do
>
> Chyba od zawsze mieszkania na parterze były tańsze,
> bo ludzie nie lubią, jak się im w okna zagląda!
Akurat w Holandii i krajach skandynawskich wiele osob lubi byc
ogladanych zza okna i nie zaklada firanek, zaslon
a juz w Amsterdamie , w pewnej dzielnicy to mieszkania na parterze
maja bardzo duze wziecie i specjalnie montowane sa duze okna, prawie jak
wystawowe.

Jacek

1. Data: 2002-01-28 09:33:11

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

wcale_nie wrote:

> Jak to jest -czy mieszkania na parterze sa drozsze czy tansze w stosunku do
> pozostalych , np na 1,2,3 czy 4 pietrze?

zalezy to tylko i wylacznie od spoldzielni i/lub developera.
w normalnych warunkach o cenie mieszkan na poszczegolnych pietrach
decyduje popyt. ale nam jako krajowi bardzo daleko do normalnosci.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

1. Data: 2002-01-28 10:20:20

Od: "Arek S." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba od zawsze mieszkania na parterze były tańsze,
> bo ludzie nie lubią, jak się im w okna zagląda!

Główną przyczyną, dla której mieszkania na parterze są tańsze jest fakt, że
łatwiej je okraść.
Ja z tego powodu nie wybrałbym mieszkania na parterze.

Arek S.

1. Data: 2002-01-28 10:33:31

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek S. wrote:

> Główną przyczyną, dla której mieszkania na parterze są tańsze jest fakt, że
> łatwiej je okraść.
> Ja z tego powodu nie wybrałbym mieszkania na parterze.

to zalezy jeszcze jak blok budowany. u mnie w piwnicy sa garaze, tyle
ze piwnica jest na wysokosci parteru, a parter na wysokosci 1pietra.
mimo to partery byly najtansze, bo ...... faktycznie nikt nie lubi
byc podgladany.

1. Data: 2002-01-28 11:49:36

Od: "Arek S." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to zalezy jeszcze jak blok budowany. u mnie w piwnicy sa garaze, tyle
> ze piwnica jest na wysokosci parteru, a parter na wysokosci 1pietra.

Zgadzam się!

Arek S.

Trwaołość zarówek halogenowych 220V.
Licznik dwutaryfowy.