kuchnia indyjska

1. Data: 2000-01-11 19:05:16

Temat: kuchnia indyjska
Od: k...@o...uw.edu.pl (Katarzyna Kulpa) szukaj wiadomości tego autora

czy znacie jakies przepisiki stamtad? byle wegetarianskie.

a jak sie robi sos z orzeszkow cashew (nerkowce)? jadlam takie cos w
indyjskiej knajpie. mniam!

kasica
--
gdzie kucharek szesc tam cyckow dwanascie

1. Data: 2000-01-14 08:57:50

Temat: Re: kuchnia indyjska
Od: Aneta Baran <b...@c...cern.ch> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@o...uw.edu.pl> wrote:
> czy znacie jakies przepisiki stamtad? byle wegetarianskie.
Znamy, ale mamy w pamięci zewnętrznej, która się poniewiera gdzieś
w pudłach po domu. Jak znajdę, to przestukam :-)

> a jak sie robi sos z orzeszkow cashew (nerkowce)? jadlam takie cos w
> indyjskiej knajpie. mniam!
Też mam na to przepis, też :-) Upraszam o chwilę cierpliwości.

Anetek
--
A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta/
Anything is good and useful if it's made of chocolate.

1. Data: 2000-01-14 20:10:15

Od: k...@k...net (Katarzyna Kulpa) szukaj wiadomości tego autora

On 14 Jan 2000 08:57:50 GMT, Aneta Baran <b...@c...cern.ch> wrote:
[...]

ozloce i optasiomlecze przy najblizszej okazji! :)

: > a jak sie robi sos z orzeszkow cashew (nerkowce)? jadlam takie cos w
: > indyjskiej knajpie. mniam!
: Też mam na to przepis, też :-) Upraszam o chwilę cierpliwości.

umieram z niecierpliwosci (i z glodu) :)

kasica
--
k...@k...net
SPOTKAŁEM CIOTKĘ ESTHER WE ŁZACH ŻÓŁW CHORY STOP TRUJĄCY KORZEŃ ALBO

1. Data: 2000-01-22 02:07:36

Od: szymar <s...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> czy znacie jakies przepisiki stamtad? byle wegetarianskie.

Swietne sa karaluchy w sosie wlasnym to potrawa indyjska nr.1
Hmm wegetarianskie - moze byc sam sos bez karaluchow.

1. Data: 2000-01-23 23:39:36

Od: "Alojzy" <k...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"szymar" <s...@s...ca> wrote in message

> Swietne sa karaluchy w sosie wlasnym to potrawa indyjska nr.1
> Hmm wegetarianskie - moze byc sam sos bez karaluchow.

W telewizji widzialem kanapki z karaluchami ponoc sini sie nimi zajadaja.

1. Data: 2000-01-25 01:14:30

Temat: OFF TOPIC: kuchnia indyjska
Od: "Michal R. Hoffmann" <m...@k...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alojzy wrote:
> W telewizji widzialem kanapki z karaluchami ponoc sini sie nimi zajadaja.
szkoda, ze nie wiedzialem, gdy mieszkalem w akademiku, na eksporcie
zarobilbym krocie...

--
misiek

*** IRC: nbrasil ICQ UIN: 3620591 | Michal R. Hoffmann ***
*** <mailto:misiek@knm.org.pl> | PO Box 41 ***
*** http://www.kki.net.pl/mis | 71-119 Szczecin 35 ***
*** -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =- | POLAND ***
----------- Money sometimes oils the wheel of justice -------------

Kielbasa
pszenica- jak zmielic
Posty?