lakiery do paznokci

1. Data: 2004-07-07 12:00:58

Temat: Re: lakiery do paznokci
Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daga <d...@b...pl> napisał(a):
> proszę o radę, które lakiery do paznokci sa warte polecenia, tzn. szybko się
> nie kruszš, majš ładny połysk itp.

polecam Isadorę - to jedyny lakier, który trzyma się na moich paznokciach 4
dni. pozostałe muszę zmywać już po 2 dniach.

1. Data: 2004-07-08 07:41:05

Od: "Ilona" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izka" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

| ladne sa i niedrogie, ale zdecydowanie zbyt dlugo wysychaja. Jesli chce
sie
| miec intensywny kolor, trzeba pomalowac paznokcie conajmniej 2 razy i
| poswiecic na to z 1,5 godziny.

Słucham?
że Inglot schnie 1,5 h??
Ja zawsze maluję 2 razy i cały ambaras zabiera mi z pół godzinki ..moze do
40 min góra.

Ilona

1. Data: 2004-07-09 15:26:04

Od: Shirley <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja polecam Miss Sporty - takie małe buteleczki - chyba mi paznokcie z
> nim odrosną, taki trwały.

Ja się nie zgodzę. Lakiery Miss Sporty to najgorsze lakiery jakie miałam w
zyciu. Już sto razy lepszy od niego jest Lovely. I jaki tani :)

1. Data: 2004-07-09 20:13:09

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Shirley napisał/a w news:1tt0tcjzpb4pp$.8xovqc4jvgfc$.dlg@40tude.net:

> Już sto razy lepszy od niego jest Lovely.

Bym powiedziała, że jest co najwyżej poprawny.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-07-10 11:36:11

Od: "Aga G." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się z tym w 100%. Ja zazwyczaj maluję paznocie wieczorem. Wydają się że
już wszystko jest ok a jak rano wstaję to zawsze mam na paznokciach albo
odciścnięte włosy albo fakturę poduszki. Jakoś tak strasznie dosychają.
A ja polecam Golden Rose tak jak moje poprzedniczki. Tani i baaardzo trwały.
Ostatnio trzymał mi się 5 dni i zmyłam go wyłącznie dlatego że już mi się
powycierał na końcach paznokci. Ale żadnych odprysków.
Polecam jeszcze lakiery Pretty Woman lub CM. To jest chyba to samo tylko nazwę
zmieniło. Kształt butelki jest taki sam. Też super. Szybko zasychają nie
odpryskują co najwyżej ścierają się. W butelce też raczej nie wysychają.
Buteleczka 10ml kosztuje około 18zł.
I polecam jeszcze kolorowe lakiery Sally Hansen Maximum Growth czy jakoś tam.
Tak jak wyżej nie odpryskują itd, itp. I mają jeszcze jedną zaletę i jedną
wadę. Zaleta: paznokcie szybciej rosną, przynajmniej dla mnie. Wada: cena-
około 38zł

Pozdrawiam
Aga

Petrole