lek na raka ?

następny post »
From: "Grzegorz" <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: lek na raka ?
Date: Wed, 22 Jan 2003 10:38:38 +0100

co o tym sądzicie - dostałem od pewnego człowieka, po wątku "rak odbytu", hmm
jeśli to takie dobre to dlaczego nie ma w aptekach ???

"Jestem konsumentem sieci calivita. od 2 lat łykam razem ze swoją
rodziną niektóre ich produkty. zachęcił mnie do korzystania z
nich jak miałem perypetie ze zdrowiem czyraki, prostata i inne
wujek który od 20 lat choruje na stwardninie rozsiane tzw SM,
chorobę jak dotąd nieuleczalną (znam 20 letnie osoby które
umarły na to)i od 5 lat dzieki m.in tym praeparatom stanął na
nogi i może w miare normalnie funkcjonować (choroba cofnęła się
w rozwoju) On tak na poważnie zajmuje się tymi preparatami -
jest żywą reklamą), J mam dostęp do internetu i mysle że jest to
forma dotarcia z tymi preparatami di innych potrzebujących,
mógłbym sprzedawać je z 30% marżą(cena sprzedaży) jednak w
większości przypadkówzadowalam sie ceną klubową + 5%narzut za
koszty transportu
To co miesięcznie uda mi się uszczkąć to
20 - 30zł w ramach 4 % rabatu z racji obrotu. nie ukrywam jest
to forma zarobku ale nie za każdą cenę, te 20-30 zł Rekord 160
zł w listopadzie to zawsze jakiś zastrzyk gotówki, a za 30zł
zawsze kuopię paczkę witamin na 90 dni, niestety musze je
zażywać ciągle bo jak tego nie robię to wraca pewna przypadłóś
na stopach,
Mam wielką satysfakcje że mogę pomóc znajomym czy obcym ludziom,
nawet wtedy gdy ktoś ma tak prozaiczny problem jak codzienne
wypróżnianie się,
ale wracając do tematu
O tym preparacie mówi się na spotkaniach z lekarzami, sami
lekarz biorą je dla swioch rodzin, mówi się o culevivie w
przypakdach beznadziejnych. moe cie skierować do bardziej
kompetentnych osób które mają większą wiedze na ten temat.
mój zysk w całym tym interesie to taki że jeśkli chciałbyś pójść
kupić taki preparat (kraków , wrocław, poznań) itp. to do końca
lutego wpłacająć 39 zł masz prawo do zakupów w cenie klubowej
(culevit ok 146 zł)chYba, i dostajesz roczną prenumeratę
materiałów o produktach , można budować sieć można sprzedawać
innym i powiedzmy mieć zajęcie i parę groszy dla siebie (tak jak
ja to robię)poczytaj na www.california-fitness.pl od marca
opłata wpisowa ma wynieść 75 zł, acha i chyba trzeba zakupić
jeden z preparatów z serii calivita, często swoim znajomym
proponujwe zapis bez tego zakupu bo jesli biorę taki preparat
dla siebie lub kogoś kto jest klubowiczem, to jak hgdyby mam
wolny preparat pod zapis,
nie wiem co ci więcej napisać. nie chcę zebyś mnie traktował jak
naciągacza, rejestrujac się w sieci calivita , podając mój nr
konsumenta kupując jakiś produkt dodawał byś mi dodatkowe punkty
do obrotu, jest jescze inna możliwoś bez rejestracji może
móhgłbym nabyc te produkty u sienbie i przesłac je lub przywieźć
za pobraniem,ocvzywiście w cenach klubowych w końcu wiem co to
znaczy taka tragedia w rodzinie (tesciowa jest w tracc\ie
operacji ovczu odkleiła się siatkówka miała już dwie operacje w
katowica ch i w marcu ma mieć jeszcze dwie wieć wiem jakie to i
koszty . w sobotę wybieram się w kierunku na wrocław przez
kraków, niw wiem jak się mozemy szybko skontaktować, podam ci nr
na kom. tylko lubi sie szybko rozładowąć (*** nie podaję bo nie chcę publikować
jego danych publicznie) jakby co
to spróuję odebrać wieczorem ok 17
pocztę.http://bioter.pl/nowotwory.htm
U L E V I T - Obrona przed nowotworami

Biochemik węgierski Kulcsar Gyula w wyniku 10-cio letnich badań
naukowych odkrył nieznany dotąd system obronny organizmu, kóry
niszczy zmieniające się nieprawidłowo komórki.
Substancje wchodzące w skład preparatu CULEVIT aktywizują ten
system.
W preparacie znajdują się składniki w idealnych proporcjach
ilościowych i jakościowych, zapewniających maksymalną ochronę
organizmu.

Składniki preparatu CULEVIT, który jest suplementem żywieniowym,
nie wywierają szkodliwego działania na prawidłowo funkcjonujące
komórki organizmu.

Jedna tabletka zawiera:

witamina C - 35 mg
witamina B2 - 0,8 mg