[lekko OT] Gdzie w sieci ladne talerze ? :)

następny post »
Date: Tue, 11 Dec 2007 19:22:46 +0100
From: topek <t...@p...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: [lekko OT] Gdzie w sieci ladne talerze ? :)

Witam,
przegladalem allegro i nie bylo co do reki wziasc. Albo jakies zlote, albo
ludwik XVI albo kwiatuszki, rozyczki i ptaszki.

A ja bym chcial w miare proste talerze (nie musza byc okragle) z designem
takim bezmotywowym (np jakies ladne ksztalty geometryczne).
Jaka firma robi takie zestawy. I musza byc do zmywarki.
Po niemiecku istnieja dwa terminy:
Spüllmaschinengeignet - czyli nadajace sie do zmywarek (ale nie do konca)
Spüllmaschinenfest - Nadajace sie w 100% do zmywarek. Po 100 zmywaniach beda
wygladac tak samo, nie straca koloru itd. Maja po prostu odpowiednia warstwe
ochronna.

No i najlpiej zeby nie kosztowaly zabojczo :)
Okolo 1000zl za zastawe dla 12 osob.
Tzn tak naprawde wystarczyly by mi 12 talerzy duzych, na zupe, malych i
spodkow. Te wszystkie flizaneczki, wazy i sosjerki mozna sobie i tak w buty
wsadzic :)

Wiem, ze takie rzeczy to tylko w Erze, ale moze poratujecie ? :)

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<---napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych--->