listwy podszafkowe

21. Data: 2012-03-29 16:46:08

Temat: Re: listwy podszafkowe
Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:jl107d$jl4$1@inews.gazeta.pl...

> Kupiłem pakę białych, ale były w efekcie żółte, więc kupiłem drugi pakiet
> bielszych, a to prawie fiolet
> (może lekko przesadzam ale sami wiecie jakie one mają barwy światła)
> Więc zrobiłem tak że w listwę upakowałem je na zmianę.
> Ilość światła - git, potem moja kobitka juz tylko to włączała, takie
> wygodne i wystarczające było.
> A kolor?????
> SUPER, w sam raz i jabłko jak leżało na blacie to widziałem że jest
> czerwono-zielone, a nie jakieśtam-niewiadomoczydojrzałe.

Z wrodzonego lenistwa niechcemisię tego dłubać :) Ale dałeś pomysł, kupić
ciepłą i zimną i powiesić je obok siebie :)
Wojtek

--
Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
poświęcają cały swój czas i wiedzę

22. Data: 2012-03-29 17:51:17

Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za zdjęcia, już je widziałem :) Prezentowałeś je gdzieś :) Czy ten
> ciepło-biały nie jest za żółty? Jak z oddawaniem kolorów? Miałem kiedyś
> (15min) świetlówkę o takiej barwie, nie szło wytrzymać :)

Ciepły biały nie jest za zółty, za to zimny jest za "zimny"

Najlepiej kup sobie po małym pasku i wypróbuj - albo allegro za 10zł/metr
albu u mnie np w elektronicznym mają na kawałki po 5cm (jednak dużo drożej
niż na allego - ok 36zł metr)

Oddawanie kolorów nie jest złe - oczywiści jako głowne światło w salonie
nigdy bym tego nie zastosował ale jako dodatkowe/podszafkowe jest ok.

--
---
uciu

23. Data: 2012-03-30 08:14:36

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 28 marca 2012, 11:27:58 UTC+2 użytkownik Mark Twain napisał:
> "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl> wrote in message

> O bosz, jakie to paskudne !! Już pierwsze zdjęcie świadczy o nieznajomości
> efektów światła (cień rzucany przez szafkę na podłodze). Światło w tym
> przypadku powinno być NAD szafkami. Krótko mówiąc dziadostwo jak film Kac
> Wawa.
O bosz, już pierwsze słowa świadczą że mistrz dekorowania supermarketów.
Gdyby jakiś architekt wnętrz się wypowiedział to pracy by życiu nie dostał.

--
ZZ@private

24. Data: 2012-03-30 17:06:53

Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl> napisał w wiadomości

> Oddawanie kolorów nie jest złe - oczywiści jako głowne światło w salonie
> nigdy bym tego nie zastosował ale jako dodatkowe/podszafkowe jest ok.

To ma być tylko pod szafkami w kuchni. Najbardziej precyzyjną pracą przy tym
świetle, będzie czytanie gazety :)
Wojtek

--
Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
poświęcają cały swój czas i wiedzę
dla dobra pacjenta...
np. dr Sowa, dr House...

Ściemniacz dotykowy - używał ktoś?
fototapeta
Szukam zamka pod klamke z zatrzaskiem z zewnatrz
Jak przechowywać płytki DVD?
Domy z bloczków