lokcie

1. Data: 2002-11-05 21:34:32

Temat: lokcie
Od: "neona" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej wam przede wszystkim:)

poradzcie mi co zrobic aby nie miec suchych lokci??

z gory thx :)

1. Data: 2002-11-05 21:36:29

Temat: Re: lokcie
Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"neona" wrote:

> hej wam przede wszystkim:)
>
> poradzcie mi co zrobic aby nie miec suchych lokci??
>
> z gory thx :)

podgrzana oliwka z oliwek z sokiem z cytryny do miseczek, i moczymy łokcie
no i standardowo - peeling, oliwka do ciała, krem bepanthen (dobrze
zmiekcza)
--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2002-11-05 21:40:48

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kropelka*" wrote:
> Oo.. to ja podobny problem. Suche sa ale nie az tak strasznie. Ale
> jeden lokiec jest taki dziwnie ciemny.. kurcze jak brudny wyglada...
> szoruje i szoruje, peelingi robie i wogole co sie da a on dalej taki.
> Az mi glupio. Niedlugo mam miec robiony masaz kregoslupa wiec raczki
> beda obrucone strona lokci do gory.. i az sie boje jak to bedzie
> wygadalo. Poradzcie bo mam czas do piatku!!!!!!!!
> Kropelka

Pytanie pomocncze - jestes praworeczna - i ciemniejszy jest prawy łokiec?

--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2002-11-05 21:41:13

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-05 21:43:25

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Pytanie pomocncze - jestes praworeczna - i ciemniejszy jest prawy łokiec?

Jestem praworeczna a ciemniejszy jest lewy lokiec.
hehehe...
kropelka

1. Data: 2002-11-05 21:43:56

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kropelka*" wrote:

> Jestem praworeczna a ciemniejszy jest lewy lokiec.
> hehehe...
> kropelka

Hmm, bo ja tak jak u siebei obstawialam ze to od zbyt czestego manewrowania
tym łokciem po biurku siedzac przy kompie ( myszka i tes prawy :)) )

Tak czy inaczej pomaga - ta oliwka, a dopiero jak sie zmiekczy to piling :))
I czesto (ciagłe) smarowanie czyms mocno nawilzajacym, a nawet
natłuszczajacym :)

--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2002-11-05 21:46:15

Od: "neona" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

oj super, dzieki serdeczne :))
od jutra sie zabieram za moje lokietki :))

1. Data: 2002-11-05 21:48:14

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm, bo ja tak jak u siebei obstawialam ze to od zbyt czestego
manewrowania
> tym łokciem po biurku siedzac przy kompie ( myszka i tes prawy :)) )

Moze rzeczywiscie cos w tym jest. Tylko w pracy ja mam tak ulozona myszke ze
lokiec mi wystaje poza blat wiec sie nie opiera. Za to czesciej podpieram
sie na lewej rece bo ja swobodnie na blacie polozyc moge.... to pewnie
dlatego. Ale skad ten kolor? Moze po solarium jakos tak sie brzydko ten
lokiec opalil....

Kropelka

1. Data: 2002-11-05 21:49:45

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kropelka*" wrote:

> [...]
> polozyc moge.... to pewnie dlatego. Ale skad ten kolor? Moze po
> solarium jakos tak sie brzydko ten lokiec opalil....

Nie mam pojecia skad,
kiedys tez przyuwazyłam,
najpierw myslałam ze to siniak,
ale nie,
no toobstawiłam to biurko,
i jak zaczełam zwracac uwage zeby tego łokietka nie maltretowac w ten
sposob,
i dołozyłam mu oliwke dla dzieci i piling to po tygodniu znormalniał.
--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2002-11-05 23:14:59

Od: "Csirke" <c...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| hej wam przede wszystkim:)
|
| poradzcie mi co zrobic aby nie miec suchych lokci??

Stosuj kremy do pielegnacji stop. Mowie powaznie - codziennie rano i
wieczorem nasmaruj kremem zmiekczajacym zrogowaciale piety - dziala
rewelacyjnie. A w przerwach jak najbardziej polecam wspomniana wyzej przez
kogos oliwke. Acha, te kremy mozna kupic normalnie w drogeriach albo zapytac
o takie lecznicze w aptece.

Pozdrawiam
Csirke

Prezent od Kropelki-Wirtualne Studio Wizazu
makijaż permanentny
odnośnie dominiki stefan
[Warszawa] Absorbentki
farbowanie włosów "na blond"