Prezent od Kropelki-Wirtualne Studio Wizazu

1. Data: 2002-11-05 21:13:41

Temat: Prezent od Kropelki-Wirtualne Studio Wizazu
Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze przepraszam ze tak dlugo to trwalo ale przyznam -zapomnialam o
mojej obietnicy.

A wiec tak jak obiecalam program wirtualne studio wizazu znalazl sie juz na
mojej stronie i mozna go pobrac pod adresem:
www.kropelka.niewinne.serwery.pl/wizaz
Jest to image programu ktory nalezy sciagnac a nastepnie przy pomocy
programu Nero Burning Room nagrac na plytke. Niestety nie dalo sie tego
zrobic w mniej klopotliwy sposob poniewaz plytka jest zabezpieczona.
Jedyna metoda jaka przyszla mi do glowy to wlasnie to image-i to dziala. W
razie klopotow zwracajcie sie do mnie.
Kropelka

ps.Do Krakowianek!
mam dwie nagrane juz wersje tego programu na zbyciu (na czyms musialam
testowac czy dziala) wiec jesli jest ktos chetny:-)

1. Data: 2002-11-05 21:27:23

Temat: Re: Prezent od Kropelki-Wirtualne Studio Wizazu
Od: "Paula" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

DZIĘKUJEMY!!:-)
POZDRAWIAMY

Paula

1. Data: 2002-11-05 21:29:46

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka* wrote:

> Jest to image programu ktory nalezy sciagnac a nastepnie przy pomocy
> programu Nero Burning Room nagrac na plytke. Niestety nie dalo sie tego
> zrobic w mniej klopotliwy sposob poniewaz plytka jest zabezpieczona.

czy ja czegos nie rozumiem, czy wlasnie z zapalem propagujesz piractwo?

xx.

1. Data: 2002-11-05 21:37:05

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "anek" <a...@b...com> napisal w wiadomosci

> czy ja czegos nie rozumiem, czy wlasnie z zapalem propagujesz piractwo?

Nie z zapalem. dziele sie tylko programem z moimi kolezankami. Taka wymiana
przyjacielska. A ze kolezanki daleko a poczta droga to korzystam z
serwera:-)
Kropelka

1. Data: 2002-11-05 21:48:32

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka* wrote:

> Nie z zapalem. dziele sie tylko programem z moimi kolezankami. Taka wymiana
> przyjacielska. A ze kolezanki daleko a poczta droga to korzystam z
> serwera:-)

dobrze, bez zapalu. niemniej jednak to, co robisz, jest nielegalne. bo o
ile pamietam, umowa licencyjna zezwala na wykonanie jednej kopii dla
siebie, a nie na wystawienie image na serwer.

ponadto, az mi sie wierzyc nie chce, ze dziewczyny ze stalym laczem oraz
komputerem z nagrywarka nie moga sobie pozwolic na zakup programu za 40
pln. chocby na stronie producenta (www.topware.pl).

xx.

1. Data: 2002-11-05 22:13:54

Od: "alimak" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze mowiac znam ciekawsze sposoby wydania 40PLN.
Kropelko dzieki :)

pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-11-05 22:35:15

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

alimak wrote:

> Szczerze mowiac znam ciekawsze sposoby wydania 40PLN.

jasne. rozumiem. no coz, w kraju, gdzie procent pirackiego
oprogramowania w uzytku wynosi 80, musze byc wyjatkowa idiotka, nie
lubiac jawnego okradania ludzi z owocow ich pracy.

xx.

1. Data: 2002-11-05 23:17:51

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Tue, 05 Nov 2002 23:35:15 +0100, anek <a...@b...com>
wyskrobal sobie:

>jasne. rozumiem. no coz, w kraju, gdzie procent pirackiego
>oprogramowania w uzytku wynosi 80, musze byc wyjatkowa idiotka, nie
>lubiac jawnego okradania ludzi z owocow ich pracy.

mam pytanie... czy twoj Windows NT 5.0
Oraz inne oprogramowanie jakie na pewno posiadasz (chocby jakis prog
do obrobki grafiki typu Corel lub Photoshop, lub inne przydatne
programy jak Word, Excel itp) sa oryginalne?? Masz na wszystkie
licencje i sa zarejestrowane u producenta??
jesli tak to no coz , siedze juz cichutko i bije ci brawo oraz
podziwiam zamoznosc :-)
jesli nie to sobie daruj - bo wychodzisz na wegeterianina co nie je
zwierzatek bo mu szkoda a tym czasem smiga w skorzanych butach, pasku
i torebce...

m3duz4

1. Data: 2002-11-05 23:59:16

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

m3duz4 wrote:

> mam pytanie... czy twoj Windows NT 5.0

zwany potocznie w2k. tak. ciesze sie, ze czytasz naglowki wiadomosci.

> [...]
> programy jak Word, Excel itp) sa oryginalne?? Masz na wszystkie
> licencje i sa zarejestrowane u producenta??

nie obrabiam grafiki. nie posiadam corela, photoshopa ani innego
profesjonalnego programu. bywaja rowniez darmowe narzedzia, ktore w
pelni wystarczaja do przejrzenia paru plikow graficznych.

natomiast zamiast pelnego office mozna tez miec darmowy i rownie dobry
star office. i wlasnie taki mam.

> jesli tak to no coz , siedze juz cichutko i bije ci brawo oraz
> podziwiam zamoznosc :-)

to nie jest kwestia zamoznosci, tylko znajomosci programow. ja nie musze
miec programow po 2k zl, zeby sobie obejrzec zdjecie z cyfraka albo
napisac podanie do urzedu skarbowego. i sadze, ze nikt nie musi.

xx.

1. Data: 2002-11-06 00:14:08

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Wed, 06 Nov 2002 00:59:16 +0100, anek <a...@b...com>
wyskrobal sobie:

>to nie jest kwestia zamoznosci, tylko znajomosci programow. ja nie musze
>miec programow po 2k zl, zeby sobie obejrzec zdjecie z cyfraka albo
>napisac podanie do urzedu skarbowego. i sadze, ze nikt nie musi.

co innego jesli na uczelni standardem jest uzywanie Excela i Worda i
wszystkie prace nalezy oddawac w tych formatach... z pelnym
wykorzystaniem narzedzi ... sadze ze wiekszosc uzytkownikow
wykorzystuje swoje komputery do czegos wiecej niz przegladania fotek i
pisania podan do urzedu. Moze ty jestes wyjatkiem...

no ale coz to NTG! - wiecej juz nie przynudzam

chyle czola za uczciwosc choc jakos nie potrafie uwierzyc ze nie
posiadasz ani jednego pirata w uzyciu :) w Polsce jest to nie do
pomyslenia ! hehe

pozdrawiam

m3duz4

makijaż permanentny