Prezent od Kropelki-Wirtualne Studio Wizazu

1. Data: 2002-11-06 06:36:48

Temat: Re: Prezent od Kropelki-Wirtualne Studio Wizazu
Od: "Kaska [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| chyle czola za uczciwosc choc jakos nie potrafie uwierzyc ze nie
| posiadasz ani jednego pirata w uzyciu :) w Polsce jest to nie do
| pomyslenia ! hehe

Nie dziw sie tak :) Sa branze gdzie piractwo jest nie do pomyslenia,
chociazby prasa komputerowa. Ale zgadzam sie, ze wiekszosc ludzi w tym kraji
korzysta z piratów i to sie na pewno nie zmieni przy obecnych cenach :(

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-11-06 09:24:22

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaska [Vaire]" wrote:

> wiekszosc ludzi w tym kraji
> korzysta z piratów i to sie na pewno nie zmieni przy obecnych cenach :(

Wiec tym bardziej nie powinni sie tym szczycic :(
pzdr
agi

1. Data: 2002-11-06 09:25:38

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

alimak wrote:

> Szczerze mowiac znam ciekawsze sposoby wydania 40PLN.

Rozumiem, ze w sklepie tez postepujesz wg. tej zasady? Podoba sie ale
znam ciekawsze sposoby wydawania tych 20, 30, 40 zl?
Bo to zlodziejstwo- tyle, ze mniej jawne niz wziecie czegos z polki
sklepowej.
Nie pozdrawiam
agi

1. Data: 2002-11-06 11:58:44

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wiec tym bardziej nie powinni sie tym szczycic :(

Wiecie co...Kropelka chciała jak najlepiej a tu takie baty ja spotkaly.
Protestuje!
Problem piractwa jest znany i szeroko omawiany w wielu miejscach. Realia w
Polsce sa takie jakie sa (nie bede sie rozwodzic na ten temat bo to temat
rzeka i chyba jednak nie na te grupe) i sie ich nie zmieni. Dajmy spokoj
Kropelce:-)))
Nie wierze, ze nagle wszyscy w kazdym calu zrobili sie tacy uczciwi.
Jakos jak byla tu mowa o podrobkach perfum to nikt tak nie protestowal.
Pozdrawiam wszystkich.
Ela

1. Data: 2002-11-06 12:08:43

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela wrote:

> Wiecie co...Kropelka chciała jak najlepiej a tu takie baty ja spotkaly.

Czy ja albo ktokolwiek inny napisal cos obrazliwego do Kropelki?
Jedyna osoba, która 'zebrala baty' to alimak. Natomiast to, ze zjawisko
jest powszechne nie znaczy, ze powinno sie je propagowac. Nikt tu nie
wyjezdza na Kropelke ale tez nie piszmy, ze tak powinno sie robic, bo
np. znamy lepsze sposoby na wydawanie pieniedzy, ok?
pzdr
agi

1. Data: 2002-11-06 12:26:25

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Ela wrote:

> Wiecie co...Kropelka chciała jak najlepiej a tu takie baty ja spotkaly.
> Protestuje!

przeciwko czemu? przeciwko nazywaniu rzeczy po imieniu? kropelka
wystawila na serwer image zabezpieczonej plyty z komercyjna wersja
programu. widocznie nie tylko nam sie to nie podoba, skoro dzis strona
juz nie dziala.

> Problem piractwa jest znany i szeroko omawiany w wielu miejscach. Realia w
> Polsce sa takie jakie sa (nie bede sie rozwodzic na ten temat bo to temat
> rzeka i chyba jednak nie na te grupe) i sie ich nie zmieni.

nie rozumiem. jakie sa realia? ze ktos uwaza, ze 40 zl na przydatny
program to za duzo i woli go ukrasc?

tylko prosze, nie zaczynaj przemowy o marnej kondycji finansowej
polakow. jesli ktos ma czas pogadac o kosmetykach, to zapewne ma tez
prace i pieniadze na te wlasnie kosmetyki. wyasygnowanie 40 zl nie
wydaje mi sie zajeciem karkolomnym. jedna szminka sredniej klasy mniej.

inna sprawa, ze reagowalabym tak samo, gdyby ten program kosztowal 400
zl. nieposiadanie wystarczajacych srodkow na tego typu produkt nie
powinno byc dla nikogo zacheta do kradziezy.

> Nie wierze, ze nagle wszyscy w kazdym calu zrobili sie tacy uczciwi.

no to sobie nie wierz. ja o moim stanie posiadania napisalam, i ja sie
BSA nie boje.

> Jakos jak byla tu mowa o podrobkach perfum to nikt tak nie protestowal.

akurat w tej dyskusji, o ile pamietam, nie uczestniczylam. ale
podrabiane kosmetyki, zwlaszcza udajace oryginalne (wczoraj na straganie
pod GC widzialam "laurin" zamiast "ralph" laurena, brrr) to kradziez
taka sama jak inna.

xx.

1. Data: 2002-11-06 12:33:22

Od: "Ona" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał w
wiadomości news:aq9c6n$g8v$1@news.tpi.pl...
> [...]
> www.kropelka.niewinne.serwery.pl/wizaz
> Jest to image programu ktory nalezy sciagnac a nastepnie przy pomocy
> programu Nero Burning Room nagrac na plytke. Niestety nie dalo sie tego
> zrobic w mniej klopotliwy sposob poniewaz plytka jest zabezpieczona.
> Jedyna metoda jaka przyszla mi do glowy to wlasnie to image-i to dziala. W
> razie klopotow zwracajcie sie do mnie.
> Kropelka
>

> ps.Do Krakowianek!
> mam dwie nagrane juz wersje tego programu na zbyciu (na czyms musialam
> testowac czy dziala) wiec jesli jest ktos chetny:-)

czy kazdy ma dostep do Twojej strony???????
bo ja sie troche za pozno zorientowalam a teraz mi pisze ze nie mam
uprawnien do ogladania tej strony

pozdr
Olka
----------

1. Data: 2002-11-06 13:26:18

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "anek" <a...@b...com> napisal w wiadomosci

Odniose sie tylko do kilku akapitow ...

> nie rozumiem. jakie sa realia? ze ktos uwaza, ze 40 zl na przydatny
> program to za duzo i woli go ukrasc?
>
> tylko prosze, nie zaczynaj przemowy o marnej kondycji finansowej
> polakow.

Nie mam zamiaru ....

jesli ktos ma czas pogadac o kosmetykach, to zapewne ma tez
> prace i pieniadze na te wlasnie kosmetyki.

Niekoniecznie.

wyasygnowanie 40 zl nie
> wydaje mi sie zajeciem karkolomnym. jedna szminka sredniej klasy mniej.

Nie kazdy uzywa szminek sredniej klasy . Wiekszosc z nas zapewne musi sie
zadowolic tanszymi-co nie znaczy gorszymi.

> [...]
> powinno byc dla nikogo zacheta do kradziezy.

> no to sobie nie wierz. ja o moim stanie posiadania napisalam, i ja sie

O nie tylko o BSA tu chodzi. Korzystanie w pracy z internetu, gdy nie sluzy
to wykonywanemu zadaniu tez jest okradaniem tym razem pracodawcy.
Korzystanie z telefonu w pracy, kartek papieru, drukarki, itp w celu
prywatnym rowniez.Wyjscie na chwilke z pracy, zwolnienie sie wczesniej.... i
tak by mozna mnozyc. Kserowanie ksiazek, artykulow itp takze.

Ela

1. Data: 2002-11-06 13:27:49

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ja albo ktokolwiek inny napisal cos obrazliwego do Kropelki?

Nie, nie...to przypadek, ze pod Twoim postem umiesciłam swoj.
Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2002-11-06 15:19:20

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Ela wrote:

> jesli ktos ma czas pogadac o kosmetykach, to zapewne ma tez

> Niekoniecznie.

dobrze, nie ma pracy ani pieniedzy. tak tez bywa. wciaz jednak nie ma
powodu, zeby krasc program - owoce czyjejs pracy.

> wyasygnowanie 40 zl nie

> Nie kazdy uzywa szminek sredniej klasy . Wiekszosc z nas zapewne musi sie
> zadowolic tanszymi-co nie znaczy gorszymi.

no dobrze, to dwie czy piec szminek tanszych. nie chodzi mi o to, na co
te 40 zl przeliczyc. ja po prostu nie rozumiem, jak ktos moze sobie
usprawiedliwiac takie zachowanie (czyli sciaganie nielegalnej kopii
programu). brak pieniedzy to nie powod - to nie jest produkt pierwszej
potrzeby, tylko luksus. kogo nie stac - nie kupuje. as simple as that.

> [...]
> prywatnym rowniez.Wyjscie na chwilke z pracy, zwolnienie sie wczesniej.... i
> tak by mozna mnozyc. Kserowanie ksiazek, artykulow itp takze.

oczywiscie, teoretycznie.

sa jednak firmy, gdzie jest przyzwolenie na tego typu zachowania
(prywatne rozmowy, korzystanie z sieci) - np. w wydawnictwie, w ktorym
poprzednio pracowalam, uslyszalam wyraznie, ze z uwagi na to, ze spedzam
w pracy wiekszosc dnia, moge sie poslugiwac telefonem i internetem w
celu podtrzymywania kontaktow ze znajomymi. tak samo wychodzenie dokads
tam oraz wczesniejsze wyjscia byly normalne, jesli nie przekraczaly
ustalonych ram czasowych albo jesli byly przedtem ustalone z przelozonym
- sprowadzalo sie to do tego, ze nastepnego dnia czy za kilka dni
zostawalam godzine czy poltorej dluzej. teraz zas, jako freelancer, moge
robic, co mi sie zywnie podoba. bo robie to za wlasne pieniadze.

zbaczamy jednak z tematu. zreszta, jak juz powiedzialam - cala ta
dyskusja jest akademicka, bo link nie dziala, podobnie jak cala strona
kropelki. widocznie ktos sie tym zajal.

xx.

makijaż permanentny
odnośnie dominiki stefan