Prezent od Kropelki-Wirtualne Studio Wizazu

1. Data: 2002-11-06 16:53:50

Temat: Re: taka sobie refleksja o kategorycznych ocenach....
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiec tym bardziej nie powinni sie tym szczycic :(
> pzdr
> agi

Zawsze mi się wydawało że nie powinno się oceniać innych, tylko najpierw
siebie. A skoro nie ma ideałów wnioski same się...hm. To tyle.

1. Data: 2002-11-06 17:23:37

Temat: Re: Prezent od Kropelki-Wirtualne Studio Wizazu
Od: "vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ach,
wiec jak rozumiem program zostal zdjety z serwera, tak?

(do kropelki: szkoda)

v.

----------

1. Data: 2002-11-06 19:08:32

Temat: zajecie ktosia...
Od: "Hanus" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zbaczamy jednak z tematu. zreszta, jak juz powiedzialam - cala ta
> dyskusja jest akademicka, bo link nie dziala, podobnie jak cala strona
> kropelki. widocznie ktos sie tym zajal.
>
> xx.

Jasne _ktos_ sie tym zajal, gruntownie...

--
_Nie_ pozdrawiam
Hanus

1. Data: 2002-11-06 19:56:42

Temat: Re: zajecie ktosia...
Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanus wrote:

> Jasne _ktos_ sie tym zajal, gruntownie...

co sugerujesz?

xx.

1. Data: 2002-11-06 19:58:15

Od: "Hanus" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co sugerujesz?

Sugeruje ze ktos sie tym zajal, gruntownie.

1. Data: 2002-11-06 22:06:22

Od: "Jury" <g...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> wrote:

> Rozumiem, ze w sklepie tez postepujesz wg. tej zasady? Podoba sie ale
> znam ciekawsze sposoby wydawania tych 20, 30, 40 zl?
> Bo to zlodziejstwo- tyle, ze mniej jawne niz wziecie czegos z polki
> sklepowej.
> Nie pozdrawiam
> agi

Czesc
> [...]
>znam ciekawsze sposoby wydawania tych 20, 30, 40 zl?
>Bo to zlodziejstwo- tyle, ze mniej jawne niz wziecie czegos z polki

Mozesz mi wyjasnic o co Ci chodzilo z tym postem??? Bo nijak nie rozumiem,
jak to sie ma do mojego posta?? Czy mi sie wydaje, czy po tym co napisalam,
sugerujesz, ze jestem zlodziejka??? Jak zauwazylas wiele osob nie widzialo w
tym, co zrobila Kropelka nic zlego. Ich jakos nie nazwalas publicznie
zlodziejami??A mi po prostu chodzilo o to, ze kupujac coraz to nowe
oprogramowania zbankrutowalabym.

Ja (w przeciwienstwie do Ciebie) pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-11-06 23:44:35

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Tue, 5 Nov 2002 22:13:41 +0100, "Kropelka*"
<k...@u...niewinne.serwery.pl> wyskrobal sobie:

>ps.Do Krakowianek!
>mam dwie nagrane juz wersje tego programu na zbyciu (na czyms musialam
>testowac czy dziala) wiec jesli jest ktos chetny:-)

a tak wogole to kicha bo plik instalacyjny jest uszkodzony - kiedys
ten sam program sciagalam od kogos z tej grupy i bylo to samo
Tylko plytke sobie zepsulam ... programu zainstalowac nie idzie i juz!
tak w 1/4 wyskakuje blad i kaplica ehhh

m3duz4

1. Data: 2002-11-07 08:21:54

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> czy ja czegos nie rozumiem, czy wlasnie z zapalem propagujesz piractwo?
>
> xx.

a ja wlasnie przeczytalam ze Ty np sprzedajesz ... probki kosmetykow to tez
moja droga nielegalne !!!
bo przeciez szminki clinique kosztuja 100 zl a nie 10 zl wiec musialas je
dostac w probkach!!!!!!
pozdofka flo

1. Data: 2002-11-07 09:05:39

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Flowera wrote:

> [...]
> moja droga nielegalne !!!
> bo przeciez szminki clinique kosztuja 100 zl a nie 10 zl wiec musialas je

nie probki, tylko gwp. to roznica. nie jest to nielegalne. poza tym,
czesc sprzedawanych przeze mnie kosmetykow, jak np. kosmetyki mac, to
przedmioty identyczne z tymi, ktore mozna kupic w sklepie, a nie gwp.

xx.

1. Data: 2002-11-07 09:56:10

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jury wrote:

> [...]
> tym, co zrobila Kropelka nic zlego. Ich jakos nie nazwalas publicznie
> zlodziejami??A mi po prostu chodzilo o to, ze kupujac coraz to nowe

Ponioslo mnie. Przepraszam. Sugestii nie bylo- chodzilo mi o przyklad.
Majac takie podejscie jak Twoje powyzsze pt. "znam ciekawsze sposoby na
wydawanie pieniedzy" mozna usprawiedliwic wiele rzeczy - w tym równiez
kradziez. I popularyzowanie takiego podejscia powoduje, ze ludzie
przestaja w ogóle dbac o cudze dobro, przejmowac sie tym, a coraz
wieksze rzeczy uchodza za normalne- tak jak np. piractwo. Wybacz ale
piractwo jest kradzieza - jakbys tego nie usprawiedliwila - okrada sie
ludzi, którzy cos sprzedaja, wyprodukowali, wymyslili, poswiecili na to
swoj czas, pieniadze i maja z tego tytulu dochody. Te zabezpieczenia nie
sa tylko dla picu. One istnieja, poniewaz jest to cudza wlasnosc
chroniona licencja. Moze za mocno napisalam konkretnie dla Ciebie- ale
takie wlasnie myslenie sprawia, ze z coraz wiekszej rzeczy sie
'rozgrzeszamy' bo co to za wielkie postepek: skopiuje nielegalnie
plytke, przegram oprogramowanie od kumpla zamiast kupic w sklepie,
skopiuje ksiazke chroniona prawem autorskim, kupie/sprzedam próbke
dostana za darmo badz tester... Wszystko to drobiazg w pojedynczych
przypadkach ale jakby spojrzec na to jak na zjawisko? Nie sadzisz, ze
warto sie nad tym zastanowic a nie nad tym, ze nie masz na coraz nowe
oprogramowania. Jak juz ktos napisal- jesli mnei na cos nie stac-
rezygnuje z tego, zadowalam sie czyms innym, tanszym, moze gorszym ale
nie czuje sie rozgrzeszona z piractwa.
Uprzedzajac pytanie- nie mam pirackiego oprogramowania, od pracodawcy
mam pozwolenie na korzystanie z internetu o ile moja praca jest
zrobiona, nie mam pirackich plytek ani z muzyka ani z programami, nie
kupuje/sprzedaje testerów, które sa za darmo.

> Ja (w przeciwienstwie do Ciebie) pozdrawiam

pozdrawiam równiez
agi

makijaż permanentny
odnośnie dominiki stefan