Prezent od Kropelki-Wirtualne Studio Wizazu

1. Data: 2002-11-07 10:24:56

Temat: Re: Prezent od Kropelki-Wirtualne Studio Wizazu
Od: "Jury" <g...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3DCA38BA.DD6EE320@poczta.onet.pl...

>Nie sadzisz, ze warto sie nad tym zastanowic a nie nad tym, ze nie masz na
coraz >nowe oprogramowania. Jak juz ktos napisal- jesli mnei na cos nie
stac-
>rezygnuje z tego, zadowalam sie czyms innym, tanszym, moze gorszym ale
>nie czuje sie rozgrzeszona z piractwa.

Rzeczywiscie faktem jest, ze ten akurat konkretny program (Wirtualne St.
Wizazu) nie byl mi niezbedny, ale co jesli (jak ktos wczesniej zauwazyl)
coraz to nowego oprogramowania potrzebujesz np. na studiach? I tu nie moge
zadowolic sie czyms tanszym, bo potrzebuje tego konkretnego i juz.

Pozdrowienia
K.

1. Data: 2002-11-07 10:27:24

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik anek <a...@b...com> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@b...com...

> nie probki, tylko gwp. to roznica. nie jest to nielegalne. poza tym,
> czesc sprzedawanych przeze mnie kosmetykow, jak np. kosmetyki mac, to
> przedmioty identyczne z tymi, ktore mozna kupic w sklepie, a nie gwp.
>
> xx.

a mozesz sprecyzowac co oznacza skrot gwp?
pozdofka
flowerka

1. Data: 2002-11-07 10:34:59

Od: "anexxa" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flowera <b...@p...com> napisał(a):

> a mozesz sprecyzowac co oznacza skrot gwp?

tak. gift with purchase. czyli prezent z zakupem.

uprzedzajac pytanie - tak, to w zalozeniu jest darmowe. ale poniewaz nie
kradne tego z hurtowni ani nie wynosze ze sklepu przy pomocy siostry
pracujacej w tymze sklepie, tylko legalnie wchodze w posiadanie tegoz, moge z
tym robic, co mi sie zywnie podoba. a poniewaz trudno byloby mi znalezc
zastosowanie dla kolejnych szminek, kremikow i innych tego typu cudow, to je
sprzedaje.

xx.

1. Data: 2002-11-07 10:40:40

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jury wrote:

> [...]
> coraz to nowego oprogramowania potrzebujesz np. na studiach? I tu nie moge
> zadowolic sie czyms tanszym, bo potrzebuje tego konkretnego i juz.

Szczerze? Mysle to samo co wczesniej: kalkuluje koszty...i jesli mnie na
cos nie stac- nie czuje sie rozgrzeszona z piratowania. Decydujac sie na
okreslone studia ( tak samo jak na okreslona prace czy tysiac innych
zyciowych decyzji ) stwierdzam czy mnie bedzie na nie stac- czas,
oplaty, czesne, dojazdy, noclegi, podreczniki, oprogramowanie etc. Nadal
uwazam, ze takim mysleniem i argumentami usilujesz rozgrzeszyc ogólna
tendencje do 'chodzenia na skróty' i lamania prawa. Tendecje de facto
nader popularna w Polsce niestety. Niestety cwaniactwo jest u nas cecha
prawie narodowa. Nie bierz tego do siebie - ale to bardzo popularny
model myslenia- po co mam za cos placic jak moge to miec za darmo badz
za mniejsze pieniadze- a czy zgodnie w prawem i legalnie? Walic to...
biedna jestem i nie stac mnie na loegalne...dlatego kupuje kradzione na
wolumenie, pirackie na stadionie, przegrywam na nagrywarce muzyke czy
filmy etc...
pzdr
agi

1. Data: 2002-11-07 10:45:43

Od: "Paula" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uprzedzajac pytanie - tak, to w zalozeniu jest darmowe. ale poniewaz nie
> kradne tego z hurtowni ani nie wynosze ze sklepu przy pomocy siostry
> pracujacej w tymze sklepie

Hmmm moim zdaniem kobito używasz za ostrych zwrotów na tej grupie, sugerujac
absurdalne rzeczy i prowokując innych do kłótni....

Proszę zastanów się nad tym co chcesz napisać, ponieważ staje się to już nie
do zniesienia...
Pozdrawiam Paula

1. Data: 2002-11-07 16:22:32

Od: "nyksu" <n...@w...dff> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zyciowych decyzji ) stwierdzam czy mnie bedzie na nie stac- czas,
> oplaty, czesne, dojazdy, noclegi, podreczniki, oprogramowanie etc.

miałem coś napisać...ale się powstrzymałem i skasowałem
Wielki Brat czuwa... ...... ...........

pozdrowionko
mirek.e

1. Data: 2002-11-08 07:11:48

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik anexxa <a...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aqdfkj$bid$...@n...gazeta.pl...

> [...]
> tym robic, co mi sie zywnie podoba. a poniewaz trudno byloby mi znalezc
> zastosowanie dla kolejnych szminek, kremikow i innych tego typu cudow, to

prezentow sie nie sprzedaje ... tylko tyle mam do powiedzenia
i uwazam ze "rzucajac sie" na kropelke jestes troszke delikatnie obludna
bo sama tez uprawiasz niezbyt czysty interes ....
flowerka

makijaż permanentny
odnośnie dominiki stefan
[Warszawa] Absorbentki