luszczyca

51. Data: 2006-11-29 15:14:47

Temat: Re: luszczyca
Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryou.ko"

> A skąd takie wnioski? Nie wiadomo mi o żadnych źródłach naukowych
> wymieniających choćby jako czynnik współistniejący niedoborową dietę. Może
> naprawdę przeczytałbyś coś o łuszczycy co nie jest stronami oszołomów
> wyszukanymi przez gógla?

Google jest dobre przy kosmicznych nowinkach. Tu bezpieczniejsze są
podręczniki. A tam (W. Kierst) piszą że organizm " zakłada" ognisko aby
pozbyć się nadmiaru białka poprzez ciągłe złuszczanie (i odrastanie)
naskórka. Dlaczego tak nienaturalny sposób? Bo MUSI być NIEDOBÓR jakiegoś
ogniwa do NORMALNEJ przemiany. Trudno zgadnąć; ale spróbuję jeżeli Gosia
odpowie jak zapatruje sie na sól kuchenną.

, a BMI w okolicach dolnej granicy normy.

To możesz nosić spodnie "obniżone do granic możliwości" (też cytat) - masz
takie?
pzdr., S*

52. Data: 2006-11-29 16:48:19

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczepan Białek napisał(a):

> [...]
> pozbyć się nadmiaru białka poprzez ciągłe złuszczanie (i odrastanie)
> naskórka. Dlaczego tak nienaturalny sposób? Bo MUSI być NIEDOBÓR jakiegoś

Tym wyjaśnia łuszczycę?

> , a BMI w okolicach dolnej granicy normy.
>
> To możesz nosić spodnie "obniżone do granic możliwości" (też cytat) - masz
> takie?

Pytasz mnie o gust odzieżowy czy rozmawiamy o łuszczycy?

pzdr.
R*

53. Data: 2006-11-29 18:20:39

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryou.ko" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> Tym wyjaśnia łuszczycę?

Kiedyś nie było tyle farmaceutyków co teraz. Musiano leczyć dietetycznie.
Dieta nikobiałkowa pomagała.

> Pytasz mnie o gust odzieżowy czy rozmawiamy o łuszczycy?

Ty zaczęłaś od sukienki. A spodnie pojawiły sie dlatego że nie
odpowiedziałaś na moje pytanie:
"Wszyscy juz zeznali jaką dietę popierają. A Ty?"

To że "Umiarkowaną jeśli chodzi o każdy ze składników. Bez zbędnej redukcji
bez specjalnych restrykcji. I wszelkie badania mam ok, a BMI w okolicach
dolnej granicy normy." - nie określa czy jest to LOW CARB, POŚREDNIA CZY
JAPOŃSKA.

pzdr., S*

54. Data: 2006-11-29 19:18:41

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczepan Białek napisał(a):

> Kiedyś nie było tyle farmaceutyków co teraz. Musiano leczyć dietetycznie.
> Dieta nikobiałkowa pomagała.

Musiano nie musiano, tylko do końca nie wiadomo było jaka jest
etiologia. Teraz wiadomo i tego _nie_leczy_ się dietą, panie
encyklopedia zdrowia. A na dermatologii jest całkiem sporo pacjentów,
których leczono nieskutecznie naście lat temu (czyżby dietą?) i dopiero
teraz następuje poprawa.

> nie określa czy jest to LOW CARB, POŚREDNIA CZY
> JAPOŃSKA.

A jak widzisz "umiarkowana", to nie kojarzy Ci się pośrednią?

pzdr.
R*

55. Data: 2006-11-29 19:50:53

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na dermatologii jest całkiem sporo pacjentów, których leczono
> nieskutecznie naście lat temu (czyżby dietą?) i dopiero teraz następuje

Należy podziwiać firmy farmaceutyczne za to że potrafią celnie ingerować w
procesy życiowe. Ale co z profilaktyką (również przed nawrotem)? Czy dieta
"complete" to coś złego?

> A jak widzisz "umiarkowana", to nie kojarzy Ci się pośrednią?

Chciałem mieć pewność. Pośrednia dla ludzi aktywnych nie jest najgorsza. Ale
czy ktokolwiek przestszega tej z Piramid Zdrowia ( to czysta Japonka)?
Dobranoc, S*.

56. Data: 2006-11-29 21:12:44

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczepan Białek napisał(a):

> Należy podziwiać firmy farmaceutyczne za to że potrafią celnie ingerować w
> procesy życiowe. Ale co z profilaktyką (również przed nawrotem)? Czy dieta
> "complete" to coś złego?

Och, nie migaj się już. Najpierw piszesz o jej zbawiennym wpływie na
łuszczycę nie mając o temacie pojęcia, potem wpadasz z rozpędu w
profilaktykę (wtf, coś ty palił) i kończysz na "dieta dobra na wszystko".

Twoje wywody przypominają sprzeczanie się z informatykiem, że wie się
więcej o informatyce, bo się przeczytało "Windows w weekend".

> Chciałem mieć pewność. Pośrednia dla ludzi aktywnych nie jest najgorsza. Ale
> czy ktokolwiek przestszega tej z Piramid Zdrowia ( to czysta Japonka)?

Nie widzę u siebie zbytnich odstępstw od diety, o której mówią u mnie na
studiach.

*przestrzega*, i nie lawiruj już więcej między meandrami Twojej
niewiedzy, bo całokształt jest, jak to Starzy Górale mawiają "troszku
straszny, troszku smieszny".
Dobranoc i zainwestuj w mądre książki jeśli chcesz naprawdę coś wiedzieć.

pzdr.
R*

57. Data: 2006-11-29 21:33:52

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> troszku smieszny".
> Dobranoc i zainwestuj w mądre książki jeśli chcesz naprawdę coś wiedzieć.

Poza umiejetnością czytania potrzebna jest umiejętność myślenia...
Przepraszam za wtykanie się nie pod postem do mnie...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

58. Data: 2006-11-29 22:59:24

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> Poza umiejetnością czytania potrzebna jest umiejętność myślenia...
> Przepraszam za wtykanie się nie pod postem do mnie...:)))
> Pozdrawiam Jurek M.

Lepiej by było, jakbyś sam się do niej zastosował.
Nie ma za co :P

pzdr.
R*

59. Data: 2006-11-30 08:32:51

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryou.ko"
> Nie widzę u siebie zbytnich odstępstw od diety, o której mówią u mnie na
> studiach.

Teraz pojawiło się nowe pojęcie - "złość sportowa". Trenerzy głowią się jak
ją wywołać bo to pomaga zwyciężać. Przez analogię może być złość w każdej
profesji. Ty masz jej tak dużo że sie poddaję. Pa!
Pozdr., S*

60. Data: 2006-11-30 12:31:17

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczepan Białek napisał(a):

> Teraz pojawiło się nowe pojęcie - "złość sportowa". Trenerzy głowią się jak
> ją wywołać bo to pomaga zwyciężać. Przez analogię może być złość w każdej
> profesji. Ty masz jej tak dużo że sie poddaję. Pa!

Wiedza też pomaga, więc jak jej nie masz, to argumenty też się kończą.

Miłego

pzdr.
R*

Wdychanie n2o
przepuklina przelyku-czy to na pewno wlasciwa diagnoza?
domowy filtr do wody eSpring!
bolące wzgrubienie przy nosie
pytanie o produkt