makaron penny

1. Data: 2001-05-30 07:36:55

Temat: makaron penny
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich !

Jak wygląda makaron penny i czy mozna go dostac w Katowickich supermarketach ?
Wielkie dzieki:-))

1. Data: 2001-05-30 07:44:07

Temat: Re: makaron penny
Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam wszystkich !
>
> Jak wygląda makaron penny i czy mozna go dostac w Katowickich
supermarketach ?
Ha !
sama o to kiedys pytalam, penne to makaron-rurki. Ostatnio widzilalam
(jestem z Katowic) makaron Malmy, ktory nazywal sie "Piora", to jest chyba
bliski odpowiednik penne.
Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2001-05-30 08:01:39

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję, za tak szybki odzew.
Pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-06-09 20:11:55

Od: Serial # 19781010 <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Pasta penne,pod ta nazwa dokladnie kryje sie makaron rurki, ktory jest
najprosciej podawany z drobno posiekanym czosnkiem, mocno podgrzanym na
tzw.exstra virgin oil. Natomiast, tych ktorych stac na wieksze rurki-:)
i troche cierpliwosci, to mozna je nadziac, albo miesem, albo
szpinakiem, albo jajkiem, etc.etc. Oczywiscie nie zapominamy o tartym
serze-romano, parmesan, fromalone,itp.
Jak ja robie pasta pene?
Ugotowane rurki w 85% wrzucam na b.goraca patelnie z olejem-moze byc
ekstra virgin,albo pomace, nastepnie obsmazam do stopnia uzyskania
jedrnosci rurek, nastepnie idzie w kolejnosci czosnek i koperek.
Wszystko jest posypane tartym serem. Czerwony cabernet w stosunku 3/4
wina i 1/4 wody z lodowki dopelnia danie.
Pozdrawiam Katowice,
byly bytomiak z musu
=====

Podziekowania