mała stań się śmiała?

1. Data: 2000-01-08 20:42:37

Temat: mała stań się śmiała?
Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja totalnie nie mam pewnosci siebie...
a bez pewnosci siebie dosyc trudno jest zyc
nie wierze w siebie i juz
a jesli jeszcze ktos
odpisujac na moje posty mowi, ze
jestem, narcyzem, egoistka
a cale zlo swiata to przeze mnie...
...to juz w ogole mysle sobie:
"no co ze mnie za wredna jedza
po co ja w ogole po swiecie chodze?"
wiec jak tu wierzyc w siebie
mała stan sie smiala..?

pozdrowki
mała

1. Data: 2000-01-08 21:51:18

Temat: Re: mała stań się śmiała?
Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mała zadziwiła mnie czymś takim:

>ja totalnie nie mam pewnosci siebie...
>a bez pewnosci siebie dosyc trudno jest zyc
>nie wierze w siebie i juz

No co ty, dziewcze miłe? Ty?
Nie przesadzaj, kto pisał "głowa do góry....", he?

>a jesli jeszcze ktos
>odpisujac na moje posty mowi, ze
>jestem, narcyzem, egoistka
>a cale zlo swiata to przeze mnie...
>...to juz w ogole mysle sobie:
>"no co ze mnie za wredna jedza
>po co ja w ogole po swiecie chodze?"

No tak - a nie widzisz, ze są osoby, które pisza miłe słówka do Ciebie,
często żartobliwe, co tylko powinno Cię cieszyć. To raz, a dwa - przecież to
tylko grupa dyskusyjna, gdzie każdy tak na dobra sprawę pozostaje anonimowy
i może pisać co chce. Nie przejmuj się tym, ze inni "tak sobie napisali".
Każdy ma swoje zdanie i chce je wyrazić, ale na pewno nikt nie chce nikogo
obrazać, zresztą poczytaj sama - mam takie odczucie, ze zostałaś polubiona
przez grupowiczów za swoje luźne teksty (a na pewno przez niżej podpisanego
:)) ) i traktuj to jako zabawę. Ty wiesz co się dzieje np. w grupie
muzycznej? Co chwilę jeden z drugim "kurwami" (sorry!) sypią i objeżdżaja
się jak pogięci. A czy ktoś się obraża?

>wiec jak tu wierzyc w siebie
>mała stan sie smiala..?

Nie tylko śmiała, ale pewna siebie i wesoła. I nie bierz do siebie tego, ze
ludziska piszą se takie rzeczy. Jedni sie z tobą nie zgadzają, inni tak.
Zobacz również tych drugich !!!
"Każdy kiedyś umiera ale nie każdy tak naprawdę zyje"
Żyj !!

Pozdrowienia
Machalas

1. Data: 2000-01-09 11:37:02

Temat: Odp: mała stań się śmiała?
Od: "qkla" <q...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja ten okres przechodzilem okolo rok temu i wyszedlem z niego dopiero w
polowie. Zrobilem wokol siebie barierie nie do przebycia. Wiele ludzi
podziwia ale wiekszosc z nich przy tym mnie sie boi bo zawsze mowie co
mysle. Drugi powod to ze czlowiek roi w sobie mnowstwo mysli czesto
niezwyklych ale na zewnatrz wyglada to jak ktos strasznie powazny. Nie ma
sensu sie wywyzszac bo Ci szczescie ucieknie. Trzeba zyc wsrod ludzi i razem
z nimi potrafic przezywac to co oni.
qkla

Użytkownik mała <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8587f9$2r4$...@s...atcom.net.pl...
:
:
: pozdrowki
: mała
:
:
:

1. Data: 2000-01-09 13:48:36

Od: "bary" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>ja totalnie nie mam pewnosci siebie...

domyślałem się

>a bez pewnosci siebie dosyc trudno jest zyc

nie trzeba sobie tego wmawiać i nie wolno dać sobie tego wmówić...
to jest sekret braku pewności siebie..

>nie wierze w siebie i juz
>a jesli jeszcze ktos
>odpisujac na moje posty mowi, ze
>jestem, narcyzem, egoistka

nie jesteś i nie daj sobie tego wmówić

>a cale zlo swiata to przeze mnie...

hi... jak sama widzisz totalna bzdura
ale faktycznie czasem człowiek nawet nie wie że jego umysł
może faktycznie przejmować się takimi niedorzecznymi bzdurami...
zresztą z lękami zawsze tak jest... logicznie to po prostu bzdury.. ale
powiedz to człowiekowi który np.. boi się ciasnych pomieszczeń!

>...to juz w ogole mysle sobie:
>"no co ze mnie za wredna jedza
>po co ja w ogole po swiecie chodze?"
>wiec jak tu wierzyc w siebie
>mała stan sie smiala..?

no właśnie, spójrz na zdanie w nawiasie i nigdy tak nie myśl...
a wtedy mała staniesz się śmiała ;)

>pozdrowki
>mała

JAcEk

------

"Czasami lepiej odejść od zmysłów by nie zwariować"
"Don't worry, be happy"

1. Data: 2000-01-09 14:18:28

Od: DysoN <k...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mała" wrote:

> ja totalnie nie mam pewnosci siebie...
> a bez pewnosci siebie dosyc trudno jest zyc
> nie wierze w siebie i juz
> a jesli jeszcze ktos
> odpisujac na moje posty mowi, ze
> jestem, narcyzem, egoistka
> a cale zlo swiata to przeze mnie...
> ...to juz w ogole mysle sobie:
> "no co ze mnie za wredna jedza
> po co ja w ogole po swiecie chodze?"
> wiec jak tu wierzyc w siebie
> mała stan sie smiala..?
>
> pozdrowki
> mała

To moze i ja cos powiem od siebie. Gdy tak sam czasem mysle o moim ja
poprzez pryzmat wlasnych oczekiwan (moze sie to wydac Ci egoistyczne ale
ja uwazam ze warto pomyslec nad tym jakie sie ma wady by je bylo latwiej
usunac - ich zrozumienie to pierwszy krok ku temu) ale takze poprzez
obecnie najblizsza mi osobe : moja dziewczyne , to dochodze do wniosku
ze pewnoscio siebnie mam tak w sam raz. Nie popadam w kompleksy i
uczucie bezsilnosci choc nie zawsze tak bylo . Gdy moja znajomosc z Ola
dopiero sie rozwijala nie bylo dnia a czasem nawet godziny bym nie
myslal o niej i o tym jak to sie wszystko rozwiaze bo bardzo mi niej
zalezalo. Strasznie sie balem ze nagle ja czym zraze czy ona stwierdzi
ze nie ma dla mnie przy niej miejsca. Ufff, nie stalo sie tak ale zanim
tak bylo meczylo mnie to to przez prawie pol roku. Wtedy postanowilem
sie juz wiecej nie namyslac i powiedzialem to co czulem juz od jakiegos
czasu. Byla troche zaskoczona ale zrozumiala. Nie od razu powiedziala to
samo , musialem czekac jeszcze 2 mce... A co tu ma pewnosc siebie do
tego ? Otoz moj wniosek jest moze i banalny ale nic tak nie dodaje
pewnosci siebie jak jakis sukces czy spelnienie sie czegos na czym nam
bardzo zalezalo. Ale niesety bierne czekanie az cos sie samo zmieni nie
jest oprawnym rozwiazaniem . Zgodnie z definicja rzeczy pozostawione
same sobie zmienaja sie ze zlych na gorsze. Szczesciu trzeba pomoc. I
tak jest w zyciu , ktore promuje aktywnych a odsuwa na bok biernych.
Moze to i brutalne ale swiadomosc czegos takiego przydaje sie z
codziennym zyciu. I dlatego nie mozna sie zamykac w sobie czy jak
niektorzy szukac pocieszenia na listach dyskusyjnych z ust innych.
Samo pocieszanie zwykle niewiele zminia poza chwilowa ulga. Trzeba
_dzialac_ .

Pozdrawiam.
--
_____________
<#*> DysoN <*#> k...@p...gliwice.pl

1. Data: 2000-01-10 01:25:22

Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam sie z przedmowca i dodam od siebie ze niektorzy powinni baaardzo
duzo 'pracowac' nad soba, niektorzy - mniej, a sa i tacy ktorzy nie musza
wcale tego robic. :)))

Jesli ktos powinien bardzo duzo i nie robi tego tylko czeka 'na cud' to w
pewnym sensie chyba wyrzadza sobie jakas krzywde IMO.

To tyle.

Pozdrawiam.
--
Czarek

Pytanko
samotnosc ad. milosc
Prawo do śmierci
Sen.
Transplantacja organow to ludozerstwo - jakie sa urzedowe ceny organow w szpitalach ?