malowanie, polifarb, dulux kolory świata

następny post »
Date: Sun, 09 Apr 2006 19:39:21 +0200
From: Arkadiusz Ryćkowski <adres.w@stopcce>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: malowanie, polifarb, dulux kolory świata

ma ktoś doświadczenie z dulux kolory świata np pastelowy jaśmin
podobno ok, tylko przez tydzień śmierdzi
sprzedawca polecał mi też polifarb premium velvet, z mieszalnika
ok 28zł/litr - więc pokój 3x2 = 25m2 powierzchni ściany = 4l farby przy
podwójnym malowaniu = 112 zł za pokój. Nie znam się ale chyba nie jest
to strasznie dużo jeśli ma być na parę lat

na scianach osiadł mi pył z cięcia płytek. Tynki gipsowe, czy można na
mokro mopem to zmyć czy jest jakaś lepsza technika

czy szpachlowanie i gruntowanie lepiej zrobić przed czy po położeniu
parkietu, ściany pewnie też trzeba będzie myć - ZCW szlifowana jest
trochę posadzka

P. Arek