mam wielkie chęci

1. Data: 2003-10-01 17:39:34

Temat: mam wielkie chęci
Od: Ewa Pocierznicka <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... coby zostać wolontariuszką, czy czymkolwiek, zeby móc walczyć z
narkomanią. Tylko nie wiem gdzie się udać. Może ktoś rzuci jakimś
sensownym linkiem? zaznaczam ze nie jestem zielona gęsią i o narkomanii
wiem sporo.
--
Wiedźma gg 4083447
"...nawet najnormalniejszy człowiek zaledwie wisi na śliskim sznurze

2. Data: 2003-10-02 11:59:38

Temat: Re: mam wielkie chęci
Od: Dariusz Rybi <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

-> Ewa Pocierznicka napisał:
> ... coby zostać wolontariuszką, czy czymkolwiek, zeby móc walczyć z
> narkomanią.
jezeli z czyms walczysz to rosnie w sile.

--
jid: j...@c...pl

3. Data: 2003-10-14 14:28:29

Od: "PAWEŁ" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluję może kiedyś udzielisz mi pomocy :-)

współuzależnienie
ALKOHOL - PROBLEM
amfa, uzaleznienie, pomocy
pustka