mamy Mamy

1. Data: 2002-02-28 11:47:03

Temat: mamy Mamy
Od: "ewa" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak juz macia o swojej mamie to i ja o swojej :-)
w zwiazku z ostatnimi postami na temat koralikow i branzoletek przyjazni :-)
nauczylam sie juz dzieki waszej pomocy cos takiego robic... wiem jak wyglada
wezel prawy lewy i krzyzowy no ale mimo wszystko wychodza mi tylko
branzoletki w paski :-) zarazilam branzoletkarstwem mame pokazalam jej te
piekne wzory na zagranicznych stronach no i mama tak sie wciagnela ze chce
zaczac dzialac...ale potrzebuje waszej pomocy czy ma ktos moze p o l s k i
opis jak robic te bardziej skomplikowane wzory bo z zagranicznych stron to
ja jakos nie bardzo umie cos przetlumaczyc...

zasuplana
ewa