Robotki na drutach i szydelkiem

1. Data: 2002-02-28 10:53:49

Temat: Robotki na drutach i szydelkiem
Od: "Krutka" <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie adresy do stron poswieconych tym robotkom
Moga byc w jezyku angielskim

1. Data: 2002-02-28 14:49:15

Temat: Re: Robotki na drutach i szydelkiem
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 28 Feb 2002 11:53:49 +0100, "Krutka" <k...@k...onet.pl>
wrote:

>Czy znacie adresy do stron poswieconych tym robotkom
>Moga byc w jezyku angielskim
>Pozdrawiam

http://knitting.about.com

jeszcze mamjakies, ale ten cholernynotes TAK mi sie rozrosl,
zemusze go podzielic na pod-notesy

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-01 06:12:51

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja znam takie
http://www.hassdesign.com/
http://www.crochetdesigns.com/default.asp

Gocha

Użytkownik "Krutka" <k...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy znacie adresy do stron poswieconych tym robotkom
> Moga byc w jezyku angielskim
> Pozdrawiam

Serwetki szydelkowe
"moje robotki"