marihuana

1. Data: 2004-02-29 21:27:04

Temat: marihuana
Od: "Asia" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

witam
moje pytanie dotyczy badan na wykrycie marihuany.
slyszalam, ze slad po paleniu zostaje do konca zycia w cebulkach wlosa. czy
to prawda? i jeszcze jedno. po jakim czasie od palenia badania nie wykryja,
ze palilam?

pozdrawiam, asia

2. Data: 2004-04-02 11:59:07

Temat: Re: marihuana
Od: "marcin" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> to prawda? i jeszcze jedno. po jakim czasie od palenia badania nie wykryja,

nawet 10 lat po zgonie da sie wykryc

5. Data: 2004-04-29 12:11:35

Od: "michał" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to prawda? i jeszcze jedno. po jakim czasie od palenia badania nie wykryja,

po wybuchu bomby atomowej też. a tak naprawde to jakaś bajka.

3. Data: 2004-05-07 17:33:21

Od: zenonkowal <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia wrote:
> [...]
> to prawda? i jeszcze jedno. po jakim czasie od palenia badania nie wykryja,

hmm, nie wiem, ale moze cos bedzie na tej stronie
www.hyperreal.info/kanaba

pozdr

4. Data: 2004-05-13 10:28:11

Od: uczen16 <u...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 07 May 2004 19:33:21 +0200, zenonkowal napisał(a):

> hmm, nie wiem, ale moze cos bedzie na tej stronie
> www.hyperreal.info/kanaba
>
> pozdr

nie tylko w cebulkach wlosow ale i pod paznokciami
zalezy jakie badanie czy na mocz czy na cos innego

Gdzie szukać pomocy?
Czy to alkoholizm?
Palenie - grupy wsparcia?
Moderowana?