masa z krowek

1. Data: 2004-12-05 16:30:55

Temat: masa z krowek
Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Zacznijmy od tego ze chcialam zrobic mase ze skondensowanego mleka do wafli.
Niestety mleka nie udalo mi sie kupic :( Kupilam za to krowki... I teraz
moje pytanie: czy da sie je jakos rozuscic by mialy taka konsystencje by
mozna je bylo rozsmarowac? Jesli tak to jak to zrobic tzn w czym i z
dodatkiem czego? Czy ktos z Was kiedys probowal takiego eksperymentu?
Pozdrawiam. Bede wdzieczna za wszystkie rady. Magda

1. Data: 2004-12-05 17:21:53

Temat: Re: masa z krowek
Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..." <n...@m...maila> napisał w wiadomości
> [...]
> dodatkiem czego? Czy ktos z Was kiedys probowal takiego eksperymentu?
> Pozdrawiam. Bede wdzieczna za wszystkie rady. Magda

Od razu zastrzegam na wstępie, że nigdy czegoś takiego nie robiłam. Ale mogę
trochę poteoretyzować. No więc, ja bym te krówki wrzuciła do niewielkiej
ilości gorącego mleka, tak żeby ich nawety nie przykryło, rozpuściłabym je
podgrzewając i gorącym posmarowała wafle.
Pozdrawiam - Agnieszka

1. Data: 2004-12-05 21:28:48

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>takiego eksperymentu? Pozdrawiam. Bede wdzieczna za wszystkie rady. Magda

Maslo.

Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać./Cyceron
http://koty.wb.pl/galery9/galeria572.html

1. Data: 2004-12-06 07:19:03

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w czym i z dodatkiem czego? Czy ktos z Was kiedys probowal takiego
> eksperymentu? Pozdrawiam. Bede wdzieczna za wszystkie rady. Magda

ktoś podawał jakiś czas temu przepis na szyszki i tam jest właśnie taka masa
:kostka margaryny (ja dałam masło ), 3 łyżki kakao i 1/2 kg krówek -wszystko
wrzucić do gara i rozpuścić mieszając na jednolitą mase , wychodzi świetna
masa , wypróbowałam , polecam :)

pozdr Magda

1. Data: 2004-12-06 12:12:35

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <covd3v$egn$1@news.onet.pl>, "..." <n...@m...maila> wrote:

> [...]
> dodatkiem czego? Czy ktos z Was kiedys probowal takiego eksperymentu?
> Pozdrawiam. Bede wdzieczna za wszystkie rady. Magda

<http://tinylink.com/?r7gt3kuDTz>

Władysław

1. Data: 2004-12-06 13:38:22

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl>
> In article <covd3v$egn$1@news.onet.pl>, "..." <
do wafli.
[...]
> <http://tinylink.com/?r7gt3kuDTz>
>
> Władysław

Jak należy to odczytać?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-12-06 13:42:26

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl>
> Jak należy to odczytać?

Już działa, zdaje się, ze to był problem z neostradą, na szczęście
chwilowy.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-12-06 22:27:22

Od: "mari" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
krówek -wszystko
> wrzucić do gara i rozpuścić mieszając na jednolitą mase , wychodzi świetna

ja podawalam :)
w ten sposob z krowek wychodzi najlepsza masa :) hmm ale z waflami ne
probowalam, pomysl dobry :)

Czy polecacie firmę MPM (dot. robotów kuchennych)
Czy polecacie firmę MPM ?
Duży RONDEL ŻELIWNY sprzedam(spam)
guma cynamonowa
trufle - jak pachna/smakuja....