materac welurowy

1. Data: 2005-09-09 20:05:01

Temat: materac welurowy
Od: ania_j <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

jestem w takiej sytuacji, że będę mieszkala w pewnym miejscu tylko przez
ok 10 miesiecy i nie oplaca mi sie kupowac drogiego lózka, zastanawiam
sie nad kupnem welurowego nadmuchiwanego materaca z wbudowana pompką...

niestety nigdy takowego nie mialam więc nie wiem jak sie zachowuje. czy
powietrze nie ulatuje? czy da sie na tym spac na dłuzsza metę?

nie potrzebuje zbytnich luksusów, ma byc to tymczasowe rozwiazanie za
male pieniadze...

ale chcialabym zeby mozna bylo sie na tym jako tako wyspac... i żeby sie
nie rozpadł zaraz po kupieniu

bardzo proszę o podzielenie sie wrażeniami na temat takich materacy

z góry dziekuję:)

--
Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---

2. Data: 2005-09-09 20:20:23

Temat: Re: materac welurowy
Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ania_j napisał(a):
> [...]
> nie rozpadł zaraz po kupieniu
>
> bardzo proszę o podzielenie sie wrażeniami na temat takich materacy

Ja posiadam coś takiego jako spanie awaryjne (Rozmiar 142x190x20). I
szczerze powiem, że za każdym razem jak mi przychodzi na nim spać, to
się zastanawiam, czy normalnie wykorzystywana wersalka (niewygodna - ale
wynajmuję mieszkanie więc nie wymienię) nie stanie się "spaniem
rezerwowym", a wspomniany materac spaniem podstawowym. Śpi mi się na tym
znakomicie. Dla mnie warunkiem wygodnego spania jest dosyć mocne
dopompowanie, aby nie był zbyt miękki. Aha no i te 20cm to minimalna
grubość, którą powinnaś oglądać. Na rynku są cieńsze ale raczej będą
mniej wygodne no i będzie bardziej wiało od ziemi.

Przy dłuższym użytkowaniu trzebaby go pewnie dopompować co 2-3 dni, ale
to chyba nie problem. Na przestrzeni nocy nie ma problemu z uciekającym
powietrzem.

Jeśli chodzi o trwałość to trudno mi coś powiedzieć. Mam go co prawda od
2 lat, ale wiadomo jak to ze spaniem rezerwowym - był wykorzystywany
może ze 20x. Problemów brak.

Możesz się też zastanowić nad zakupem normalnego "łóżkowego" materaca.
Będzie wygodniejszy niż dmuchany. Zawsze może leżeć na podłodze i
przydać się w późniejszym okresie, o ile wiesz jakiej wielkości będzie
przyszłe łóżko :)

Możesz też rozważyć zakup za nieduże pieniądze odpowiedniego do Twoich
gabarytów arkusza gąbki tapicerskiej o grubości powiedzmy 11cm. Też miło
wspominam spanie na czymś takim. Gąbkę obszywasz lub przykrywasz jakąś
narzutką i spanko gotowe. Takie rozwiązanie jest chyba najtańsze.

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

3. Data: 2005-09-11 17:15:04

Od: ania_j <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz:)

prawdopodbnie kupie welurowy bo gabkowy 11cm to troche za nisko....ale
sama nie wiem do konca

w kazdym razie cos tam mi pomoglo forum:)

4. Data: 2005-09-11 19:23:18

Od: Jaroslaw Strzalkowski <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ania_j <u...@d...idealny.pl> wrote:
> jestem w takiej sytuacji, ?e b?d? mieszkala w pewnym miejscu tylko przez
> ok 10 miesiecy i nie oplaca mi sie kupowac drogiego l?zka, zastanawiam
> sie nad kupnem welurowego nadmuchiwanego materaca z wbudowana pompk?...
>
> niestety nigdy takowego nie mialam wi?c nie wiem jak sie zachowuje. czy
> powietrze nie ulatuje? czy da sie na tym spac na d?uzsza met??

Raz na tym spalem i po tym doswiadczeniu wolalem juz karimate.
Po prostu wygodniej.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Krakow

5. Data: 2005-09-12 08:32:34

Od: "dinsley" <d...@s...mam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie rozpadł zaraz po kupieniu
>
> bardzo proszę o podzielenie sie wrażeniami na temat takich materacy

witam
kowy
10 miesięcy to szmat czasu...koniecznie kup gąbkowy (taki z najtwardszej
gąbki jaką znajdziesz). Takie materace nie są drogie, a myśle , że po
przespaniu pary nocy na dmuchańcu i tak czym prędzej popędzisz do sklepu po
gąbke.

pozdro. dinsley

Electrolux 2952
Parowar - ma ktoś takie coś?
ogrzewaczz katalizatorem na propan butan ?
Odprysk emalii w zlewozmywaku
pytanie o kuchenke elektryczna