meble kuchenne W-wa

1. Data: 2002-03-27 11:20:36

Temat: meble kuchenne W-wa
Od: "toporek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze gdzie w Warszawie (lub okolicach zachodnich) można
obejrzeć i kupić proste i w miarę tanie meble kuchenne? Mieliśmy na uwadze
meble z Ikei, ale chcemy zobaczyć coś jeszcze.
Ewa

1. Data: 2002-03-27 11:54:04

Temat: Re: meble kuchenne W-wa
Od: "JP" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

spróbujcie Dom Meblowy "Agatka" przy Prymasa Tysiąclecia, jadąc z Woli po
prawej stronie przed tunelami przy Dw. Zachodnim. Musicie uważać - to jest
chyba przedostani podjazd, dośc stromy, za nim jest stacja benzynowa. Mają
tam spory wybór mebli (nie tylko kuchennych)

JP

1. Data: 2002-03-27 12:15:32

Od: "_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JP" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chyba przedostani podjazd, dośc stromy, za nim jest stacja benzynowa. Mają
> tam spory wybór mebli (nie tylko kuchennych)

jesli dobrze kojarze - maja tam glownie meble firmy "Atlas" - sam takowe
posiadam - niezle wykonane (aczkolwiek odeszla uszczelka przy drzwiczkach z
szyba - ale to w sumie drobiazg - troche kleju i bedzie jak nowe)

okucia (zawiasy, szyny itp.) maja firmy Blum (dozywotnia gwarancja -
cokolwiek by to oznaczalo ;-)) ) - chodza rewelacyjnie (a w niektorych
szufladach mamy sporo sloikow/puszek itp - tak wiec waza calkiem calkiem)

pozdrawiam,
_Taunus_

1. Data: 2002-03-27 12:49:20

Od: "toporek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
....> jesli dobrze kojarze - maja tam glownie meble firmy "Atlas" - sam
takowe....

A jak cenowo? My potrzebujemy tak 3-4 szafki x dwa (bo i na górę). A można
dokupić dodatkowo np. sam blat - mąż wymyślił sobie taki barek-stół
Ewa

1. Data: 2002-03-27 13:38:47

Od: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik toporek <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7sf47$c4o$...@h...uw.edu.pl...
> A jak cenowo? My potrzebujemy tak 3-4 szafki x dwa (bo i na górę). A można
> dokupić dodatkowo np. sam blat - mąż wymyślił sobie taki barek-stół
Ceny mebli kuchennych Atlasa są w granicach 1200 - 1800 za metr w zależnosci
od materialu (drewno, MDF czy jak to sie tam nazywa, czy jeszcze cos
innego). Z dodatkowym blatem nie ma problemu, do wyboru do koloru. W piątek
będą mi montować mebelki Atlasa. Zobaczymy jak się sprawdzą.
Orientacyjnie moge powiedziec, ze za same meble do kuchni 5 m2 zaplacilam ok
7 tys zl (do tego nalezy doliczyc sprzet).szafek sporo, bo gora i dol, na
dwoch scianach.

Joanna

1. Data: 2002-03-27 13:39:39

Od: "_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak cenowo? My potrzebujemy tak 3-4 szafki x dwa (bo i na górę). A można
> dokupić dodatkowo np. sam blat - mąż wymyślił sobie taki barek-stół

cenowo - w miare OK (nie pamietam dokladnie - ale same meble - bez AGD -
zaplacilem ok. 9000 za jakies 5 czy 6 m.b. zabudowy - z tym, ze mialem spora
znizke z roznych innych przyczyn ;-)))) )
fronty z drewna (buk) - nie zaden plastik czy inny MDF

szafki - rozne rozniste - wybor jest naprawde spory - zarowno pod wzgledem
budowy jak i frontow (kolory, materialy)

blaty - pewnie da sie dokupic bez problemy (kupujesz na metry - z tym, ze
musisz sie liczyc, ze w wiekszosci glebokosc to ok. 60 cm)

jesli dobrze pamietam - to ich meble (Atlas) sprzedaje takze Castorama - ale
ekspozycja na Prymasa - jest duuuuuuuuuzo wieksza (sa tez meble innych
firm - niektore takie koszmarki ze az strach sobie wyobrazic we wlasnym
mieszkaniu - ale niektore calkiem niezle ;-)) )

pozdrawiam,
_Taunus_

1. Data: 2002-03-27 13:53:46

Od: "_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> napisał w wiadomości
> innego). Z dodatkowym blatem nie ma problemu, do wyboru do koloru. W
piątek
> będą mi montować mebelki Atlasa. Zobaczymy jak się sprawdzą.

hej,

widze, ze juz odebralas mieszkanko ;-)) (jesli dobrze kojarze - jakis czas
temu mielismy okazje troche pokorespondowac - kupowalas mieszkanie w JW ?? -
Dabrowka Wislana ??)

przypilnuj przy montazu, zeby wszystko bylo (mi paru rzeczy brakowalo) - nie
podpisuj ekipie montujacej odbioru - jesli bralas meble w Expo - bedziesz
sie bujala az racza je przywiezc od producenta (ja troche zmienilem
projekt - wiec w zasadzie musialem im podpisac - zreszta ekipa byla bardzo
sympatyczna - i jak tylko pojawily sie brakujace elementy - praktycznie od
razu sie pojawili i dokonczyli) - a tak - montazysci beda mieli dodatkowa
motywacje do pomocy przy "cisnieciu" salonu ;-))

pozdrawiam,
_Taunus_

1. Data: 2002-03-27 14:59:24

Od: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik _Taunus_ <t...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7siup$1h06$...@n...ipartners.pl...
> [...]
> temu mielismy okazje troche pokorespondowac - kupowalas mieszkanie w JW
Tak tak, dokładnie. Wczoraj odbyla sie przeprowadzka. Czyli pierwsza noc na
nowych wlosciach mam juz za soba. Na razie dopiero kilka, czy kilkanascie
osob sie wprowadzilo. Blocko jakich malo, droga dopiero sie robi, parking
jeszcze nie oddany, ale kluczyki sa realne szanse na poprawe (droga rosnie
szybko)
Czytałam wątki od Ciebie o meblach kuchennych i już wzięłam urlop na piątek
aby ich dokładnie przypilnować.

> przypilnuj przy montazu, zeby wszystko bylo (mi paru rzeczy brakowalo) -
nie
> podpisuj ekipie montujacej odbioru - jesli bralas meble w Expo

Dokładnie, skorzystałam z ichniej promocji. Tzn. co rozumiesz przez
niepodpisywanie? Jezeli cokolwiek bedzie nie tak to nie podpisywac?
Na razie z obsługi nie jestem zadowolona. Ogolnie maja olewczy stosunek do
klienta, ktory zostawia u nich calkiem spore pieniadze. Jednak pociesza mnie
fakt, ze z mebelków jestes zadowlony

Joanna

1. Data: 2002-03-27 15:59:42

Od: "_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie, skorzystałam z ichniej promocji. Tzn. co rozumiesz przez
> niepodpisywanie? Jezeli cokolwiek bedzie nie tak to nie podpisywac?

na koniec montazu - podpisujesz protokol odbioru (absolutnie nie zgadzaj sie
na podpisywanie czegokolwiek przed zmontowaniem !!!!)
montazysci sa na tej podstawie rozliczani - jesli nie podpiszesz - beda
mieli wieksza motywacje do dokonczenia (szczegolnie jesli robisz w 100%
zgodnie z projektem - ja troche pozmienialem juz w trakcie montazu - wiec
podpisalem)

> [...]
> klienta, ktory zostawia u nich calkiem spore pieniadze. Jednak pociesza

aaaa - to fakt - mnie to tam chyba jeszcze dlugo po zakupach wspominali
;-)))

szczegolnie jak powiedzialem "pani prezes", ze jak im firma nie przywozi
mojego zamowienia - to ja nie widze problemu, zeby pojechali po to nawet
taksowka (oczywiscie na ich koszt) ;-)))) - ehhh - szkoda gadac - troche
nerwow stracilem - ale na szczescie tylko ze sprzedawcami - a nie z
monterami od ktorych w duzej mierze zalezy koncowy efekt

pozdrawiam i zycze jak najlepszej ekipy
_Taunus_

1. Data: 2002-03-28 07:12:33

Od: "toporek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki!
pozdrawiam
Ewa

Ile kosztuje 1 kilowatogodzina?
Drzwi przesuwane do szafki
Lodówka Gorenje - Jakie opinie ?
Zabudowa szafa z drzwiami przesuwanymi ?
Jaka spawarka?