melon

1. Data: 2005-06-21 13:56:36

Temat: melon
Od: "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Macie jakieś sprawdzone i w miarę nieskomplikowane (w sensie dodatkowych
składników) przepisy na melona? Bo mnie przychodzi jedynie do głowy go
pokroić w kostkę, lekko posłodzić i pokropić jakimiś procentami :-)

PWZ

2. Data: 2005-06-21 14:10:52

Temat: Re: melon
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Jun 2005 15:56:36 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Piotr W.
Zawadzki*, w wiadomości news:<news:d996b7$3pv$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co
następuje:

> Macie jakieś sprawdzone i w miarę nieskomplikowane (w sensie dodatkowych
> składników) przepisy na melona? Bo mnie przychodzi jedynie do głowy go
> pokroić w kostkę, lekko posłodzić i pokropić jakimiś procentami :-)

+ kiwi + miód + procenty - mocno schłodzić
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

3. Data: 2005-06-21 14:11:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Jun 2005 15:56:36 +0200, "Piotr W. Zawadzki"

> [...]
>składników) przepisy na melona? Bo mnie przychodzi jedynie do głowy go
>pokroić w kostkę, lekko posłodzić i pokropić jakimiś procentami :-)

A po co slodzisz melona?????? jak kupujesz tzw honeydew, czyli
jajowatego zoltego to odpusc sobie, to jest namiastka melona,
charantais sa o wiele lepsze, takze samo Galia.
Jesc:
w salatce owocowej,
w kostke na pol zamrozony, w upalny dzien
zawiniety szynka parmenska albo inna wloska jako przystawka.
bez procentow, , jesc jak arbuza az sie skonczy ;)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

4. Data: 2005-06-21 14:18:03

Od: "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana wrote:

> + kiwi + miód + procenty - mocno schłodzić

Pięknie dziękuję Tobie i Krysi za szybki odzew :-)

PWZ

5. Data: 2005-06-22 00:01:31

Od: dogma <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr W. Zawadzki napisał(a):
> [...]
> składników) przepisy na melona? Bo mnie przychodzi jedynie do głowy go
> pokroić w kostkę, lekko posłodzić i pokropić jakimiś procentami :-)

melon pokrojony w kawalki vermuth i do lodowki...podobnie z arbuzem, ale
pytanie bylo o melona...
dogma

6. Data: 2005-06-22 07:17:06

Od: KingaZ <k...@d...SMIECI.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr W. Zawadzki wrote:
> [...]
> składników) przepisy na melona? Bo mnie przychodzi jedynie do głowy go
> pokroić w kostkę, lekko posłodzić i pokropić jakimiś procentami :-)

a ja kroje na plasterki i polewam gotowym sosem salatkowy i podaje do
obiadu:)prosto i latwo..

pozdrawiam

KingaZ

7. Data: 2005-06-22 15:38:32

Od: Karolina <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr W. Zawadzki napisał(a):
> [...]
> składników) przepisy na melona? Bo mnie przychodzi jedynie do głowy go
> pokroić w kostkę, lekko posłodzić i pokropić jakimiś procentami :-)

W postaci koreczkow:
melon, szynka parmenska i zotly ser wedzony (np. Ramzes). Pychotka:)

--
Karolinka pozdrawiajaca

8. Data: 2005-06-23 02:11:31

Od: Magdalena Bassett <m...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

Karolina wrote:

> [...]

Pokroic w kostke, zamrozic, wrzucac do drinkow jako kostki lodu (tak
samo mozna z winogronami).

Albo, zrobic dziurke, przez nia nasaczyc alkoholem, schlodzic.

MB

9. Data: 2005-06-23 02:54:28

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a):

> Albo, zrobic dziurke, przez nia nasaczyc alkoholem, schlodzic.
>
> MB

o przypomnial mi sie przepis na pijanego arbuza...
niewielki arbuz (wiekszy nie zmiesci sie do lodowki w calosci)...
od gory wycinamy otwor (zostawiamy te zielone bo to bedzie korek)...
beltamy w srodku zeby wyciagnac jak najwiecej wody i miazszu...
ja uzywalem widelca od fondue...
i tak zeby bylo w srodku troszke miejsca...
wlewamy mocy alkohol...
bimber rum spirytus wodke (co tam kto ma)...
czekamy az wchlonie i znowu wlewamy...
jak juz owoc wiecej nie przyjmie wciskamy ten zielony korek i na 24/36
godzin do lodowki...
smak alkoholu sie rozejdzie (powinien) a efekt po polowie takiego
arbuzika zdumiewajacy ;)
Mars

10. Data: 2005-06-23 08:24:55

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> nakibordził(a):

> o przypomnial mi sie przepis na pijanego arbuza...

Inną metodą jest duża strzykawka z igłą. Nie wycinamy dziury, tylko
nakłuwamy i wstrzykujemy alkohol w kilku miejscach.

> smak alkoholu sie rozejdzie (powinien) a efekt po polowie takiego
> arbuzika zdumiewajacy ;)

Efekt podobny :o)

--
Kamil 'Raczek' Raczyński