menu na kaca

1. Data: 2006-02-09 23:39:38

Temat: menu na kaca
Od: "kukikoko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem, że drzemie w was kulinarne doświadczenie,
więc podajcie mi poimprezowe menu na kaca.

2. Data: 2006-02-10 06:37:37

Temat: Re: menu na kaca
Od: "BasiaBjk " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

kukikoko <k...@o...pl> napisał(a):

> wiem, że drzemie w was kulinarne doświadczenie,
> więc podajcie mi poimprezowe menu na kaca.

Wszelkie kwaśne, niezbyt tłuste zupy (lekki kapuśniak, szczawiowa, barszcz,
żurek), jajka w koszulkach, z masłem i octem basamicznym lub sokiem z
cytryny. Może też być lekki bigos, ale nie każdy może nań patrzeć w takim
stanie. Zupy dobrze jest przygotować dzień wcześniej, by się zmęczyć jedynie
podgrzaniem w tym fatalnym dniu. Dużo wody mineralnej z sokiem z cytryny.
--
pa, Basiabjk

3. Data: 2006-02-10 07:02:36

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

kukikoko napisał(a):
> wiem, że drzemie w was kulinarne doświadczenie,
> więc podajcie mi poimprezowe menu na kaca.

Sprawdzona na własnej skórze rada niezastąpionego ojca Grande.
Na śniadanie po popijawie- najpierw sok z kiszonej kapusty (no ja nie
miałam, ale myślę, że wystarczy każdy kwaśny, z dużą ilością wit. C- u
mnie domowy z porzeczek), potem jajo na miękko zapite wielkim kubłem
mocnego kakao.

Pozdrawiam
Ania L.

4. Data: 2006-02-10 07:18:27

Od: "Marek" <m...@...tkb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kukikoko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> wiem, że drzemie w was kulinarne doświadczenie,
> więc podajcie mi poimprezowe menu na kaca.

Woda mineralna Zuber. Nie-zas-tą-pio-na.

MP

5. Data: 2006-02-10 08:07:11

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

kukikoko <k...@o...pl> napisał(a):

> wiem, że drzemie w was kulinarne doświadczenie,
> więc podajcie mi poimprezowe menu na kaca.

Lody. Najlepiej cytrynowe, nieźle działają waniliowe. Uratowały mi życie i
honor.

Ania

6. Data: 2006-02-10 08:26:15

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kukikoko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> wiem, że drzemie w was kulinarne doświadczenie,
> więc podajcie mi poimprezowe menu na kaca.

Najlepiej wstac o 6 rano i pomachac łopatą do południa

7. Data: 2006-02-10 08:30:39

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Feb 2006 09:07:11 +0100, czeremcha
<c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

> Lody. Najlepiej cytrynowe, nieźle działają waniliowe. Uratowały mi życie
> honor.

Intrygujące wielce gdzie je sobie zaaplikowałaś...:))
Bo jezeli ty byłoby to bardzo nowatorskie podejscie do kwestii obrony
honoru...:)

8. Data: 2006-02-10 08:30:53

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk wrote:

> Wszelkie kwaśne, niezbyt tłuste zupy (lekki kapuśniak, szczawiowa, barszcz,
> żurek),

Ogórkowa!
Najlepiej: kawa, jazda konna a dopiero potem ogórkowa ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

9. Data: 2006-02-10 09:36:59

Od: "BasiaBjk " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> napisał(a):

> Najlepiej: kawa, jazda konna a dopiero potem ogórkowa ;)

Kawy nie, bo tylko łomot zwiększa.
Natomiast ogórkowa może być, a potem wycieczka w góry (szczególnie na
rowerze ;) )
--
pa, BBjk

10. Data: 2006-02-10 09:48:30

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Feb 2006 00:39:38 +0100, kukikoko <k...@o...pl> napisał:

> wiem, ?e drzemie w was kulinarne do?wiadczenie,
> wi?c podajcie mi poimprezowe menu na kaca.

Z kacem należy walczyć bardziej w trakcie, a nie po spożyciu.
Z wieloletniej praktyki wiem, ze wzmaga kaca palenie papierosów i
picie w zadymionym pomieszczeniu.Również mieszanie gatunków powoduje
na drugi dzień tupot bialych mew.Kac jest niestety nie do uniknięcia,
ale mozna go zminimalizować , a więc pić tylko czyste markowe alkohole
na bazie spirytusu, krótko mówiąc,dobrze przedestylowane wódki, ew,
whisky.
Popijać koniecznie duża ilościa
płynu, niechby to była jakas mineralna bez gazu.Bardzo umiarkowanie jeść,
a jak juz, to produkty niskoprzetworzone, bez chemii.Wykreslić piwo
koniecznie.
I najważniejsze,przerwać wprowadzanie alkoholu przed utrata kontroli nad
sobą.
Jeżeli odejscia do stołu nie da sie kontrolować, , nie siadac do picia.
Kac leczony czy nie , przchodzi sam, to kwestia czasu i niespecjalnie ma
sie na to wpływ.
A jesli jest apetyt na jedzenie , to znaczy,
że nie ma kaca:)

Gdzie kupię około 30l garnek?
Zapracuj na internet
Bakterie mlekowe