mieczyki botaniczne

1. Data: 2006-05-17 19:27:58

Temat: mieczyki botaniczne
Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W "ogrodzie dla leniwych" przeczytałam ze zdumieniem że istnieja odmiany
botaniczne mieczyków które tak jak tulipany botaniczne przesadza sie co
kilka lat.Niestety żadnych odmian autor nie podał. W "350 roslinach
ogrodowych" powtórzona jest informacja o istnieniu mieczyków botanicznych -
też bez odmian. Google wyrzucaja mi tylko inf.że nalezy je sadzić we
wrześniu a kwitną w maju. Moze ktos z szanownych grupowiczów posiada takie
mieczyki lub wie gdzie je kupić? bo bardzo jakoś zapałałam chęcią
posiadania.
Pzdr
Kuleczka

2. Data: 2006-05-18 18:59:40

Temat: Re: mieczyki botaniczne
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuleczka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wrześniu a kwitną w maju. Moze ktos z szanownych grupowiczów posiada takie
> mieczyki lub wie gdzie je kupić? bo bardzo jakoś zapałałam chęcią

http://www.atlas-roslin.pl/gatunki/Gladiolus_imbrica
tus.htm

Parę razy widziałam w sprzedaży w "zwykłym" sklepie:)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net

Malwa