Tykwa

1. Data: 2006-05-18 19:12:23

Temat: Tykwa
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie myślę, że chciałabym posiać...
Jakie macie doświaczenia, czy jeśli posieję teraz (powiedzmy w ciągu
tygodnia, bo nasiona widziałam na allegro) to wyrosnie i dojrzeje, czy
zgapiłam i jest już za późno?
A może jakiś namiar, gdzie w Warszawie lub okolicach kupię nasiona?

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

2. Data: 2006-05-20 20:43:06

Temat: Re: Tykwa
Od: "agrazka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zgapiłam i jest już za późno?
> A może jakiś namiar, gdzie w Warszawie lub okolicach kupię nasiona?
Kupiłam nasiona w sklepie ogrodniczym, ale niestety nie wzeszły.
Może Tobie się uda.
Grazyna

mieczyki botaniczne
Malwa