mikrofalowka samsung - problem

1. Data: 2005-07-25 20:26:07

Temat: mikrofalowka samsung - problem
Od: "1qa2ws" <1...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam mikrofalowke samsunga (ok 5 lat). cos sie popsulo i nie wylacza sie, jak
timer dochodzi do zera. Znaczy sie piszczy, ze juz, ale nie wylacza sie
gotowanie, a timer miga na "0:00". Niestaty nie wiem co to za model, ale z
cyferblatem jest. Czy warto to naprawiac? Gdzie i jaki koszt? Czy wywalic do
smieci i kupic nowa?

1qa2sw

2. Data: 2005-07-26 10:06:28

Temat: Re: mikrofalowka samsung - problem
Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-25 22:26 +0200, Użytkownik 1qa2ws napisał :
> [...]
> cyferblatem jest. Czy warto to naprawiac? Gdzie i jaki koszt? Czy wywalic do

Optowalabym za ta druga wersja...

Edytka [edymon]

Tak, sprzątam po moim psie i jestem z tego dumna! :-)

3. Data: 2005-07-26 13:29:49

Od: "1qa2ws" <1...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"[edymon]" <m...@a...pl> wrote in message

> Optowalabym za ta druga wersja...

Czyms to podeprzesz?

1qa2ws

4. Data: 2005-07-26 13:49:51

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-26 15:29 +0200, Użytkownik 1qa2ws napisał :

> Czyms to podeprzesz?

Ceną?

Edytka [edymon]

Tak, sprzątam po moim psie i jestem z tego dumna! :-)

GLAZURA- Amator potrzebuje pomocy !!!
pralka plami odzież...
Plyta MDF okleinowana vs. drewno, kryterium: trwałosc
Malowanie pokoju od północy
Czerwone meble w kuchni