mini sad

11. Data: 2002-10-07 20:53:55

Temat: Re: mini sad dereniowy
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisał w wiadomości
news:anrfgc$b3l$03$1@news.t-online.com...

> A derenia tez opisujooo?
>
> Irek kochany

Irku, z boolem stwierdzam, ze nie,
swoja droga zaczalem poszukiwania derenia na derenioowke - na razie bez
skutku,
jakies szczegolne rady, co do derenia???

Wojtek Pa

12. Data: 2002-10-08 07:59:53

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech P" <d...@p...com.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> skutku,
> jakies szczegolne rady, co do derenia???

Pytasz o owoce czy sadzonki? Bo jesli o owoce chodzi, to chyba juz za pozno.
Co zas sie sadzonek tyczy, to Grzegorz wspomnial wczesniej, ze nadlesnictwa
sprzedaja. Poza tym w niektorych sklepach ogrodniczych tez derenia maja. No
i nowy adres z wielkoowocowymi odmianami, ktorym uprzedzilem Juniora, mimo
podeszlego wieku:

http://www.brzezna.pl/deren.html

Czekam wlasnie na odpowiedz z Brzeznej w sprawie zamowienia i porady, czy do
tych odmian poleca sie posadzenie obok dzikiego derenia, celem zapylenia i
zwiekszenia bez to ilosci i wielkosci owocow. Byc moze oba sie wzajemnie
zapylaja i to wystarcza. Plusem posiadania obu odmian jest to, ze jeden,
Titus dojrzewa na poczatku wrzesnia a Devin w koncu. Slowem nawet zagoniony
czlowiek znajdzie czas na przetworstwo. Czy to nie cudowne?!

Irek kochany

13. Data: 2002-10-08 16:30:58

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Irek Zablocki" <i...@w...de> writes:

> Pytasz o owoce czy sadzonki? Bo jesli o owoce chodzi, to chyba juz
> za pozno. Co zas sie sadzonek tyczy, to Grzegorz wspomnial
> wczesniej, ze nadlesnictwa sprzedaja.

No, w naszych okolicach, to sprzedają w Bardzie Śląskim. Ale, ale:
dzisiaj w sklepie przy Ogrodzie Botanicznym Uniwersytetu Wrocławskiego
widziałem wyrośnięte sadzonki derenia jadalnego: żebym nie skłamał,
1.5-2 metry wysokie, prowadzone bardziej w formie drzewa niż
krzewu. Nawet się łamałem, czy nie wziąć, ale: z jednej strony już
miejsca w samochodzie nie starczyło, a z drugiej -- właśnie zacząłem
stratyfikować z pół kilo pestek -- może coś z tego wiosną wyrośnie?

> [...]
> wrzesnia a Devin w koncu. Slowem nawet zagoniony czlowiek znajdzie
> czas na przetworstwo. Czy to nie cudowne?!

Cuudne. A odpowiedzią pochwal się przed wszystkimi.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Jedna Elza, co żyła w Osnabrück,
W każdy weekend roboty miała huk.

14. Data: 2002-10-08 17:49:03

Temat: Re: mini sad - adres
Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkółka, czy centrum ogrodnicze? Byłam tam kiedyś, ale najwidoczniej w
oczach sprzedawców nie wyglądałam na potencjalnego klienta. Do tego ceny
wysokie. Wolę jednak państwa Szewczyków.

Pozdrawiam
Marta

15. Data: 2002-10-09 06:41:17

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta napisała:

> Szkółka, czy centrum ogrodnicze? Byłam tam kiedyś, ale najwidoczniej w
> oczach sprzedawców nie wyglądałam na potencjalnego klienta. Do tego ceny
> wysokie. Wolę jednak państwa Szewczyków.

"Ogród Galeria" , bo o tym piszecie, ma takie ceny, jak wszystko
na Woli Justowskiej, to znaczy wysokie.
Byłem tam wczoraj - zimno, wiatr, ze trzech klientów.
W sobotę mają pokaz okrywania roślin na zimę, jeżeli ktoś
zainteresowany, to centrum jest przy ulicy Jesionowej.
U Szewczyków robi się nie tylko zakupy, jedzie się poradzić,
porozmawiać. Janusz Szewczyk jest ogromnym pasjonatem roślin.
A członkowie "grupy internetowej" dostaną często jakiś podarek.

Krakusy!
A może by tak zrobić małe spotkanie jako konkurencję dla wrocławskiego?
Krzysztof

16. Data: 2002-10-09 09:01:06

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> wrote in

> Krakusy!
> A może by tak zrobić małe spotkanie jako konkurencję dla wrocławskiego?

Czy to ma znaczyc, ze wroclawiakom wstep wzbroniony? :-((
No bo jak konkurencja...
Pozdrowienia - Ewa Sz.

17. Data: 2002-10-09 09:25:51

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" napisała:

> Czy to ma znaczyc, ze wroclawiakom wstep wzbroniony? :-((
> No bo jak konkurencja...

Ci co bywali, wiedzą że są mile widziani niezależnie od pochodzenia.
A konkurencja... no może raczej próba sprostania konkurencji.
Próba z góry skazana na niepowodzenie przy zapowiadanym składzie
grupy wrocławskiej.
Krzysztof

18. Data: 2002-10-09 19:09:16

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> wrote in message

> [...]
> A konkurencja... no może raczej próba sprostania konkurencji.
> Próba z góry skazana na niepowodzenie przy zapowiadanym składzie

Zawsze możecie się umówić na dworcu i pociąg napewno się jakiś znajdzie co
Was na 11 do Wrocławia dowiezie. Ja już chciałem pisać o tym że
reprezentacja południa/śląsk małopolska/ też by się przydała i będzie mile
widziana - przecie to niedaleko!
Pozdrowienia
BoGusław B
A Grzegorz i tak pisał że obecność obowiązkowa!!!

19. Data: 2002-10-09 21:35:54

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> writes:

> Zawsze możecie się umówić na dworcu i pociąg napewno się jakiś
> znajdzie co Was na 11 do Wrocławia dowiezie.

Chociażby taki ekspres odjeżdżający o 6:20 z Krakowa Głównego i
przyjeżdżający o 10:12 do Wrocławia. A z dworca do ogrodu to jest 15
minut tramwajem... Tramwaje: nr 17 o 10:21, 10:41 oraz nr 9 o 10:34,
10:54 jadące w kierunku Sępolna. Bilet autobusowy/tramwajowy zdaje
się, że teraz 2 złote kosztuje.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Jedna rezydentka białoruska
W nadmorskim kurorcie zwanym Ustka

20. Data: 2002-10-10 06:45:08

Temat: Re: mini sad - adres (Wrocław)
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko napisał:

> [...]
> minut tramwajem... Tramwaje: nr 17 o 10:21, 10:41 oraz nr 9 o 10:34,
> 10:54 jadące w kierunku Sępolna. Bilet autobusowy/tramwajowy zdaje

Bardzo to miłe że o nas pamiętacie. Dziekuję!
Chętnie bym przyjechal do dawno nie widzianego Wrocławia, ale...
W sobotę wieczorem mamy wizytę rodzinną, a w niedzielę rano mam
zajęcia na zaocznych. Tak więc nie da się. Szkoda.

Krakusów informuję, że w sobotę przed południem wybieramy się
do Krzywaczki. Jakby ktoś chciał dołączyć, to chętnie.

Krzysztof

grusze obrodziły
Pila lancuchowa a dlugosc prowadnicy
Pytanie o asparagus (szparag?)