mleko

71. Data: 2009-06-23 23:21:05

Temat: Re: mleko
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Szymanowski wrote:

> zresztą to Ty kiedyś kłociłeś się ze
> mną, że profil aminokwasowy nie ma znaczenia (bo białko to białko).

lol?

72. Data: 2009-06-24 06:06:02

Od: "Rafal Szymanowski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tomek wilicki" <t...@w...pl> wrote in message

> ale chyba nie wierzysz, w to co piszesz?

A dlaczego miałbym nie wierzyc?

Rafał

73. Data: 2009-06-24 06:08:13

Od: "Rafal Szymanowski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> o fiu fiu, zalecają?

A co, zalecają diete wegańską albo frutarianizm?

> podałem ze 3 badania, do tego zalecenie żebyś sobie wyszukał następne. Mi
> się po prostu nie chce, robiłem to parę lat temu, teraz mam ciekawsze
> zajęcia.

Dwa statystyczne + statystyczne opracowanie badan statystycznych.
Nikt ci nie każe szukać kolejnych.

Rafał

74. Data: 2009-06-24 06:11:25

Od: "Rafal Szymanowski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lol?

Owszem, bardzo mnie wtedy rozbawiłes.

Rafał

75. Data: 2009-06-24 19:56:52

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Szymanowski wrote:

> A dlaczego miałbym nie wierzyc?

bo na tej zasadzie można porównać osobę, która całe życie pali papierosy ale
dociągnęła do 80, i gościa, który super zdrowo się odżywiał, ale miał po
prostu bardzo słabe geny - padł na raka płuc przed 30ka.

Porównuje się od 100 osób w górę.

76. Data: 2009-06-24 20:01:23

Od: "Rafal Szymanowski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dociągnęła do 80, i gościa, który super zdrowo się odżywiał, ale miał po
> prostu bardzo słabe geny - padł na raka płuc przed 30ka.

A dlaczego akurat od 100 a nie od 95 czy 112? Zreszta badanie na 10
szympansach
było dla Ciebie wiarygodne. Ale nic, ja swój sposób odżywania testuje na
sobie
z dobrym skutkiem i tak już zostanie. A Tobie życzę powodzenia z Twoim.

Rafał

77. Data: 2009-06-25 13:54:28

Od: "R.M." <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Basia Wiking wrote:
> Pewnie nie raz już o mleku była mowa, prawda?
> Miałam dzisiaj okazję rozmawiać z pewna lekarką, dr nauk medycznych
> specjalistka od endokrynologii.
> Powiedziała; mleko jest bardzo zdrowe! Jesli ktoś twierdzi,
> że mleko jest szkodliwe to opowiada bzdury.
> Akurat tak się złożyło, że inna lekarka 2 tygodnie temu w zaleceniach
> lekarskich napisała /przy chorobie nowotworowej/
> "O" mleka "O" cukru
> I komu tu wierzyć?

ja uwazam, ze wszystko w duzych ilosciach jest szkodliwe, w malych
ilosciach nic nie jest szkodliwe, nie wazne co to by bylo mleko, chleb,
piwo czy ziemniaki, wszystko j.w.

78. Data: 2009-06-25 17:40:47

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

R.M. wrote:

> ja uwazam, ze wszystko w duzych ilosciach jest szkodliwe, w malych
> ilosciach nic nie jest szkodliwe, nie wazne co to by bylo mleko, chleb,
> piwo czy ziemniaki, wszystko j.w.

...papierosy, heroina...

79. Data: 2009-06-26 09:43:17

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sobie. Tylko sobie.
> animka
>
> Animko, nie mam wątpliwości, iż mleko jest szkodliwe.
> Zastanawiam się tylko, dlaczego nie wszyscy lekarze o tym wiedzą?

Skoro jest szkodliwe to oczywiście swojego dziecka nie będziesz nim karmić,
prawda?

Jeśli ci chodzi o mleko krowie - to gadanie głupot jest mówienie że jest to
szkodliwe.
Szkodliwe może byću predysponowanych osób, tak jak dla alergików mogą być
szkodliwe orzeszki ziemne.

Co do teorii że mleko krowie jest nieprzyswajalne itd - zgadza się mleko
krowie jest MNIEJ przyswajalne niż np. kozie czy ludzkie.
Co oznacza tylko tyle że lepiej pić mleko niż nie pić go wcale.

PS. Jak nie lubisz mleka to nie projektuj swoich fobii na wszystkich.

PS2. Jestem lekarzem, mleka nie piję - bo nie lubię. Ale przez to nie powiem
że jest to dobre dla mnie.

MS

80. Data: 2009-06-26 09:47:34

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zdrowemu rozsądkowi.
>
> Na planecie ziemia jest tylko jedno zwierze, które żywi się mlekiem -
> człowiek

WY TAK NAPRAWDĘ?
Cofnijecie się idioci do podstawówki - wszystkie ssaki żywią się mlekiem,
nie uczyli was tego? Ssaki od ssania.

> Jest też tylko jedno zwierzę, które choruje na cukrzycę, nowotwory,
> miażdżycę, artretyzm, zapalenie jelita grubego, osteoporozę...

Psy i koty chorują na cukrzyce, nowotwory, miażdzycy nie mają bo mają dużo
ruchu (nie prowadzą samochodów), zwyrodnienia stawów mają (wypadanie dysku u
jamników), o osteoporozie i WZJG nie słyszałem - ale skoro mają Cukrzyce to
i osteoporozę wtórną.

I tyle w temacie

MS

Cudotwórca z Lublina
pl.sci.medycyna jak źródło inspiracji
bakterie
co powinna zawierac apteczka samochodowa?
Dr.House---ideał,czego?