mleko

1. Data: 2009-06-21 21:35:05

Temat: mleko
Od: "Basia Wiking" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie nie raz już o mleku była mowa, prawda?
Miałam dzisiaj okazję rozmawiać z pewna lekarką, dr nauk medycznych
specjalistka od endokrynologii.
Powiedziała; mleko jest bardzo zdrowe! Jesli ktoś twierdzi,
że mleko jest szkodliwe to opowiada bzdury.
Akurat tak się złożyło, że inna lekarka 2 tygodnie temu w zaleceniach
lekarskich napisała /przy chorobie nowotworowej/
"O" mleka "O" cukru
I komu tu wierzyć?

2. Data: 2009-06-21 21:36:35

Temat: Re: mleko
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Wiking pisze:
> [...]
> Akurat tak się złożyło, że inna lekarka 2 tygodnie temu w zaleceniach
> lekarskich napisała /przy chorobie nowotworowej/

Sobie. Tylko sobie.

--
animka

3. Data: 2009-06-21 22:33:29

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Wiking wrote:

> I komu tu wierzyć?

zdrowemu rozsądkowi.

Na planecie ziemia jest tylko jedno zwierze, które żywi się mlekiem -
człowiek

Jest też tylko jedno zwierzę, które choruje na cukrzycę, nowotwory,
miażdżycę, artretyzm, zapalenie jelita grubego, osteoporozę...

naprawdę wierzysz, że coś, czego nie robi ŻADNE zwierzę na planecie ziemia,
jest działaniem zdrowym?

4. Data: 2009-06-22 07:50:21

Od: Abece <a...@a...nospam.w.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki wrote:

> [...]
> miażdżycę, artretyzm, zapalenie jelita grubego, osteoporozę...
> naprawdę wierzysz, że coś, czego nie robi ŻADNE zwierzę na planecie

Czy chcesz napisać, że:
picie mleka = cukrzyca, nowotwory, miażdżyca, artretyzm, zapalenie jelita
grubego, osteoporoza?

Pytam znad szklanki mleka i zaczynam się bać...

5. Data: 2009-06-22 09:48:52

Od: "Basia Wiking" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
Akurat tak się złożyło, że inna lekarka 2 tygodnie temu w zaleceniach
> lekarskich napisała /przy chorobie nowotworowej/
> "O" mleka "O" cukru
> I komu tu wierzyć?

Sobie. Tylko sobie.
animka

Animko, nie mam wątpliwości, iż mleko jest szkodliwe.
Zastanawiam się tylko, dlaczego nie wszyscy lekarze o tym wiedzą?

6. Data: 2009-06-22 13:47:03

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Wiking pisze:
> [...]
>
> Animko, nie mam wątpliwości, iż mleko jest szkodliwe.
> Zastanawiam się tylko, dlaczego nie wszyscy lekarze o tym wiedzą?

Nie wiem :-( To zależy od organizmu człowieka. Każdy inaczej toleruje.

--
animka

7. Data: 2009-06-22 16:04:19

Od: Joanna Czaplińska <j...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tomek wilicki napisał:

> zdrowemu rozsądkowi.
>
> Na planecie ziemia jest tylko jedno zwierze, które żywi się mlekiem -
> człowiek
Ehm, rozumiem, że inne ssaki w niemowlęctwie ssą sobie whisky z sodą
albo campari z sokiem pomarańczowym?

Joanna

8. Data: 2009-06-22 17:51:36

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> zdrowemu rozsądkowi.
>
> Na planecie ziemia jest tylko jedno zwierze, które żywi się mlekiem -
> człowiek

Chcesz powiedzieć "żadne zwierzę w swoim życiu dorosłym"!
Racja, ale gatunek - człowiek zawdzięcza to swojej inteligencji; gdyby
inne gatunki były tak mądre to na pewno same by też tak czyniły!

> naprawdę wierzysz, że coś, czego nie robi ŻADNE zwierzę na planecie ziemia,
> jest działaniem zdrowym?

Żadne inne zwierzę na Ziemi nie prowadzi intensywnego rolnictwa, nie
hoduje zwierząt na ubój, nie zakłada sadów owocowych, nie prowadzi
połowów ryb na taką wielką skalę, ani nie rozwinął medycyny i chirurgii
tak jak CZŁOWIEK.
Ale czy to oznacza, że człowiek jest samobójczym gatunkiem i wszystko to
robi wbrew sobie, po to, żeby chorować i wyginąć? ;>
Moim zdaniem to właśnie dzięki temu jest gatunkiem tak liczebnym i tak
wielu słabych chorowitych osobników tego gatunku utrzymuje sie przy
życiu. Oraz między innymi także dzięki umiejętności pozyskiwania mleka
od innych gatunków w zwierząt, od krów, kóz i owiec.

także, nie ma co świrować, mleko samo w sobie niezdrowe nie jest, a
właściwie jest bardzo zdrowe.
Raczej to mleko przemysłowo obrabiane, pakowane w kartoniki i ważne
miesiące UHT jest niezbyt zdrowe, ale to inna para kaloszy.
Wniosek - mleko tak, ale nie każde mleko!

STranger

9. Data: 2009-06-22 17:55:23

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Nie wiem :-( To zależy od organizmu człowieka. Każdy inaczej toleruje.

Oczywiście.
Mnie mleko służy, nigdy nie mam problemów z trawieniem mleka, lubię
mleko i je piję. :>

Jednak najlepiej mi smakowało zawsze takie wiejskie prosto od krowy. Jak
sie je postawiło na 2 dni to się zsiadało i to było prawdziwe mleko. Nie
ten syf co obecnie z kartoników...

STranger

10. Data: 2009-06-22 18:06:43

Od: "Rafal Szymanowski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tomek wilicki" <t...@w...pl> wrote in message

> [...]
>
> Jest też tylko jedno zwierzę, które choruje na cukrzycę, nowotwory,
> miażdżycę, artretyzm, zapalenie jelita grubego, osteoporozę...

Masz jakies wyniki badań na poparcie tej tezy?

Rafał

Cudotwórca z Lublina
pl.sci.medycyna jak źródło inspiracji
bakterie
co powinna zawierac apteczka samochodowa?
Dr.House---ideał,czego?