mleko sojowe

1. Data: 2000-09-07 17:34:14

Temat: mleko sojowe
Od: "Basia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie jak można uzyskać domowym sposobem mleko sojowe?
Oczywiście poza kupieniem go w sklepie.
Basia

1. Data: 2000-09-07 20:36:51

Temat: Re: mleko sojowe
Od: "Ewa Hełpa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pięknego dnia, Basia <b...@i...pl> wystukał(a) :
> Czy ktoś wie jak można uzyskać domowym sposobem mleko sojowe?

Wskakuj do PuszKKKi (adres w sygnaturce)... :-)
Przepisów na mleko sojowe tam ze trzy sztuki, i na mleko bananowe, orzechowe
i słonecznikowe...

Pozdrowienia,
Ewa
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2000-09-08 10:24:37

Od: "Anna" <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Hełpa <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@s...net.pl...
> Pięknego dnia, Basia <b...@i...pl> wystukał(a) :

Ale przeciez to mleko jest koszmarnie wstretne!!!!

Ania

1. Data: 2000-09-10 01:11:51

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Anna <a...@r...fm> w artykule news:8paep8$5pe$1@skipper.rmf.pl pisze...
> Użytkownik Ewa Hełpa <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@s...net.pl...
> >
> Ale przeciez to mleko jest koszmarnie wstretne!!!!

i bardzo NIEZDROWE! Soja to chwast i należy jej unikać za wszelką cenę
ze wzlędu na szkodliwe zawartości fitoestrogenów, substancji podobnych
w działaniu do estrogenów, żeńskich hormonów płciowych. Spożywanie soi
przez przyszłe matki zwiększa według znanych mi wyników badań, ponad
pięciokrotnie ryzyko występowania deformacji męskich płodów...
Ostrzegam - porzućcie to świństwo, niech sobie mleczko sojowe piją Ci,
którzy chcą się tego chwastu pozbyć za wasze pieniądze... nie Wy!

1. Data: 2000-09-11 02:29:47

Od: "f." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Anna <a...@r...fm> wrote in message news:8paep8$5pe$1@skipper.rmf.pl...

> Użytkownik Ewa Hełpa <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@s...net.pl...
> >
> Ale przeciez to mleko jest koszmarnie wstretne!!!!
>
> Ania
Qurde !!! To co dla innych wstretne, to nieraz dla innych przysmak.( np.u
niektorych gorskich ludow za przysmak uchodza jadra baranie) Ladnie to tak
obrzydzac innym to czego sie samemu nie lubi ?.. Zreszta sa ludzie ktorzy
nie moga pic mleka pochodzenia zwierzecego.
F.

1. Data: 2000-09-20 09:08:26

Od: ":::wojmat:::" <w...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna <a...@r...fm> w wiadomości news:8paep8$5pe$1@skipper.rmf.pl
napisał(a):
(...)
> Ale przeciez to mleko jest koszmarnie wstretne!!!!

a jakie mleko piłaś?

wojmat

1. Data: 2000-09-24 04:31:52

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Ostrzegam - porzućcie to świństwo, niech sobie mleczko sojowe piją Ci,
którzy chcą się tego chwastu pozbyć za wasze pieniądze... nie Wy!

Re: Hummus
nie tylko pieprz i sol
Kulinarny serwis Izy - gdzie?
kuchenka mikrofalowa - jaka?