mniej słodkie ciasteczka walentynkowe

1. Data: 2003-02-28 20:17:01

Temat: mniej słodkie ciasteczka walentynkowe
Od: "MonikaP" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam niedawno ciasteczka , na które przepis był podany w wątku
walentynkowym. Były pyszne ale okropnie słodkie, tak że zjadło się jedną
kulkę i miało się dosyć. A i tak na 2 porcje ciastek dałam tylko 1 szklankę
cukru pudru. Czy oprócz tego że można jeszcze dać mniej cukru to może można
go czymś zastąpić by nie ubyło ciastek. Przychodzi mi na myśl mleko w
proszku. Co Wy o tym myślicie?
Pozdrawiam
Monika

Podaję "orginalny przepis na ciastka"
skład: pol kostki masla, 2 lyzki kakao, 2 paczki herbatnikow, 2/3 szklanki
cukru pudru, bakalie, olejek migdalowy, wiorki kokosowe

przyrzadzenie: herbatniki skruszyc na make. utrzec maslo z cukrem, dodac
herbatniki, kakao, bakalie, olejek, dokladnie utrzec, ochlodzic, a gdy masa
stwardnieje, uformowac kulki (serduszka) i obtoczyc je w wiorkach
kokosowych. do srodka kazdej kulki (serduszka) mozna wlozyc- jako
niespodzianke- migdal lub czastke orzecha. nastepnie wstawic na godzine do
lodowki.. a pozniej zostaje juz tylko degustacja :)