nadopiekuńcza inaczej

51. Data: 2007-02-16 20:45:53

Temat: Re: nadopiekuńcza inaczej
Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:15tb43vhfvku8$....@4...n
et,
waruga <w...@o...peel> napisał(a):

> mieszać

Dobra, postaram się zmieszać pedagoga. Znaczy wmieszać.

pozdrawiam Tatiana
--
Gdy kłamiesz, kłam w żywe oczy,
a gdy ci w nie naplują, powiedz, że deszcz pada

52. Data: 2007-02-18 17:38:18

Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Spinacz biurowy, Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>!

> Swojej nastoletniej córce też nie pozwalam czytać "Bravo", bo też
> uważam, że gazeta promująca sex wśród nastolatek to _jest_ gazeta
> pornograficzna. Na szczęście młoda nie ma ciągotek do tego typu gazet.

Tworzysz tabu? Temat, o którym nie wolno rozmawiać?

Najlepszy sposób na wywołanie nerwicy u dziecka.

--
Adam Wysocki * Warszawa * http://www.chmurka.net/ * GSM: 514 710 213
FidoNet: 2:480/138, SWL: SP5-250730, QTH: KO02MF, CB: 19 Śródmieście

53. Data: 2007-02-18 17:40:01

Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Spinacz biurowy, siwa <siwa@bez_tego.gazeta.pl>!

> (tak, nie pozwalam grać w Dooma i Quake'a)

Współczuję.

Ja w wieku 12 lat pod wpływem Dooma postanowiłem napisać swoją własną grę
3D. Myślę, że gdyby ktoś mi zabronił grać w Dooma, to nie napisałbym jej.

--
Pozbawił mnie sygnaturki strzał z dwururki (C) tren R @ appm 03.2003

54. Data: 2007-02-18 17:43:46

Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Spinacz biurowy, Xena <ttatianka@blabla_poczta.fm>!

> Znaczy pedagoga szkolenego też nie mieszać?
> Naprawdę dziewczynki mi szkoda.

Miałem w czasach podstawówki kolegę, który miał taką mamusię. Jak kiedyś
graliśmy w piłkę i biedactwo się ubrudziło (jak każdy), to mamusia zrobiła
megaawanturę... Generalnie wszystko za niego robiła, a on był takim
grzecznym synusiem mamuni.

Teraz chłopak odsiaduje wyrok za narkotyki.

--
Improwizajca poparta inteligencją jest hackerstwem (C) y0shi @ apcoh

55. Data: 2007-02-18 18:10:05

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:gophi.psds.1171820298@news.chmurka.net>
Adam Wysocki <g...@n...invalid> pisze:

> Spinacz biurowy, Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>!

> Tworzysz tabu? Temat, o którym nie wolno rozmawiać?

Hmm... wytłumacz mi w jaki sposób z faktu zakazu czytania śmieciowej i
bezwartościowej gazety wywnioskowałeś, że ktoś tworzy tabu w tematach seksu?

--
Nixe

56. Data: 2007-02-18 19:05:45

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Wysocki <g...@n...invalid> napisał(a):

> Myślę, że gdyby ktoś mi zabronił grać w Dooma, to nie napisałbym jej.

Będę żyła ze świadomością, że zrujnowałam dziecku karierę zawodową.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

57. Data: 2007-02-18 19:13:14

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
wiadomości news:gophi.psds.1171820626@news.chmurka.net...

> [...]
> grzecznym synusiem mamuni.
>
> Teraz chłopak odsiaduje wyrok za narkotyki.

I to że się biedny po ludzku ubrudzić nie mógł, tak go zdegenerowało? ;-)

Qra

58. Data: 2007-02-18 19:14:42

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
wiadomości news:gophi.psds.1171820401@news.chmurka.net...
> [...]
> 3D. Myślę, że gdyby ktoś mi zabronił grać w Dooma, to nie napisałbym jej.

Boję się pomyśleć, co przed "Balladami i romansami" robił Mickiewicz... ;-)

Qra

59. Data: 2007-02-19 12:50:19

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" :

> Mi też by się nie podobało, żeby moje dziecko czytało to coś.
> Dziwne jest jednak, że matce udało się tego córce zabronić.
> Trudno jest dziecku czegoś zabronić. Ja mojej pannie w pewnym wieku
"Bravo"
> ośmieszyłam.
> Mądrym dzieciom to wystarczy.

Też to stosuję.

I też myślę, że ośmieszanie jest najskuteczniejszą bronią z głupotą
niektórych mediów.
Ale nie zawsze skutkuje.
Jak np. nastolatkowi skutecznie ośmieszyć gry komputerowe ?
Ja tak w ogóle to nic przeciwko grom (strategicznym, bo "strzelanki" ich
nudzą) nie mam, ale granie (w czasie ferii) po 4 godz. i więcej uważam za
grubą przesadę.
Ale jak tu skutecznie przemówić nastolatkowi do rozumu ?
Fajnie że chociaż 10 dni z tych ferii spędziliśmy całkiem odcięci od świata
Internetu i innych mediów (na włóczędze po Beskidzie Niskim), ale po
powrocie od razu siadł do komputera i grał do 2 w nocy.

Pozdrowienia.

Basia

60. Data: 2007-02-19 13:00:37

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Adam Wysocki napisał/wrote dnia/on 2007-02-18 18:38:

> Tworzysz tabu? Temat, o którym nie wolno rozmawiać?

Nie, nie tworzę. Tylko nie sprowadzam tematyki erotyki
do poziomu potrzeby - lub nie - przeżywania orgazmu
przez nastolatkę. Jeśli Twoim zdaniem 13 czy 14 letnie
dziewczynki powinny przeżywać orgazm, lub w ogóle że
dyskusja na ten temat jest przedmiotowa - to może
powinieneś być interesujący dla dla organów ścigania,
bo współżycie poniżej 15 roku życia jest w Polsce
przestępstwem.

Ukłony
--
ŁK

Warto poczytać...
[Gdańsk] Szkoly podstawowe
"Dzieci robią trumnę nauczycielce" - artykuł
Nadopiekuncza czy czepialska?
Szkodliwe prace domowe...