nalesniki

41. Data: 2003-08-27 14:41:27

Temat: Re: nalesniki
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bifno6$k50$1@news.onet.pl...

> ;))) Słyszycie? Wszyscy jesteście na idiotycznych dietach,
> słowem - idoci (?)... ;)))

wow wow wow - jestem w szoku!!! ty jakas zakompleksiona jestes? nie znam
cie, ale jestem w szoku nad twoja iterpretacja "glupio jem, tzn. ze ona mnie
wyzywa od glupich".

99% moich kolezanek rzuca sie na idiotyczne diety typu jem tylko jajka na
twardo albo zupe kapusciana, albo jakas chemie, a potem wracaja do
normalnego jedzenia i na jo-jo dlugo nie musza czekac. nie zmieniaja stylu
zywienia ("jem wszystko, ale z umiarem"), nie zastanawiaja sie, od czego
tyja i potem zalamuja rece, bo schudly 5 kg a przytyly 10 kg...

42. Data: 2003-08-27 19:49:13

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:bifno6$k50$1@news.onet.pl...

> wow wow wow - jestem w szoku!!! ty jakas zakompleksiona jestes?

Z Twojej odpowiedzi do Oli można było wywnioskować, że MM i DO to diety
nierozsądne, a nawet- cytuję: "idiotyczne!!!!!"koniec cytatu... ;)
Poza tym ja Ci nie mówię, jaka Ty jesteś, więc sobie daruj uwagi pod moim
adresem. Ja wiem - jaka ja jestem i Twoja ocena mnie nie interesuje.
Tutaj się mówi o dietach, a nie o mnie.

> nie znam cie,

No widzisz, nie znasz mnie - a już wydałaś opinię, że jestem zakompleksiona.

> ale jestem w szoku nad twoja iterpretacja "glupio jem, tzn. ze ona mnie
> wyzywa od glupich".

No niestety, ludzie są bardzo wrażliwi... ;[
Jeśli np. skrytykujesz producenta i produkty kosmetyków, które akurat oni
uważają za swoje - to możesz usłyszeć jaka jesteś chamska i jakim prostakiem
i głupkiem jest producent Twoich ulubionych kosmetyków (np.)... ;)))
zamiast się zastanowić, czy może kosmetyki Twojego producenta są
np. jeszcze lepsze... 8)
Ja niedawno miałam tutaj podobne doświadczenie. Na grupie dyskusyjnej
optymalnych ośmieliłam się skrytykować Montignaca i jego dietę.
A jeden taki "artysta od donosów"... ;) podrzucił (bez zadnych wyjaśnień)
- moją krytykę na tą grupę (a musisz wiedzieć - tu jest sporo
montignac'owców) - no i montignac'owcy się UTOŻSAMILI z autorem swojej
diety... Tak więc, na drugi raz lepiej uważaj co piszesz... :)

Też tak myślę! :)

Krystyna

43. Data: 2003-08-27 20:29:07

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> montignac'owców) - no i montignac'owcy się UTOŻSAMILI z autorem swojej
> diety... Tak więc, na drugi raz lepiej uważaj co piszesz... :)

dlaczego kłamiesz?????? na co liczysz? liczysz ze grupowicze nie pamiętają
jak im ubliżałaś??

44. Data: 2003-08-27 20:56:07

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> dlaczego kłamiesz?????? na co liczysz? liczysz ze grupowicze nie
pamiętają
> jak im ubliżałaś??

Komu?

45. Data: 2003-08-28 06:37:12

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> montignac'owców) - no i montignac'owcy się UTOŻSAMILI z autorem swojej
> diety... Tak więc, na drugi raz lepiej uważaj co piszesz... :)

Nikt sie nie nie utozsamia, nie przesadzajmy. To raczej Optymalni bronia jak
lwy JK.
A tamten wątek jesli juz chcesz do niego wracac, obrazal "glupich
paszozercow", czy jakos tak, a nie Montignaca.
A co do wyjasnien, to nie byly one potrzebne - watek byl bardzo obszerny i
dokladnie wyjasnial Twoj stosunek do ludzi piszacych na pl.misc.dieta.

Kafka

46. Data: 2003-08-28 11:42:36

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości

> Nikt sie nie nie utozsamia, nie przesadzajmy. To raczej Optymalni
bronia jak lwy JK.

1. Jak przystało na mięsożerców... ;)
2. Nie broniłabym Kwaśniewskiego, gdyby jego dieta nie była dla mnie taka
rewelacyjna. Gdybym na tej diecie się zawiodła, to bym napisała: Kochani,
stosowałam DO, ale jest do niczego. Poradźcie mi, czy znacie jaką dobrą
dietę, bo choruję na ...... (i tu leci seria moich licznych dolegliwości i
chorób). I oczekiwałabym od grupowiczów sensowych rad dietetycznych.

Nic na to nie poradzę, że mam szczęście być akurat w sytuacji
odwrotnej... :]
Proszę mi to wybaczyć...
Mam wrażenie, że tak naprawdę, to wielu grupowiczom nie chodzi o znalezienie
dobrej, zdrowej diety, a tylko o udowodnienie że ich dieta jest najlepsza,
bo ambicja im nie pozwala przyznać, że może trochę się mylą co do swojej
otrębowej diety (jakkolwiek by ją nie nazwać - zawsze ma otręby jako
najważniejsze papu)
- a dla mnie to jest paszowa obrzydliwość... błe... :&

> [...]
> A co do wyjasnien, to nie byly one potrzebne - watek byl bardzo obszerny i
> dokladnie wyjasnial Twoj stosunek do ludzi piszacych na pl.misc.dieta.

I tak możemy sobie gadać do końca świata... ;(
Z tych róznych dyskusji wynika bardzo wyraźnie, że trudno jest się
porozumieć ludziom odżywiającym się odmiennym pokarmem. Każdy odczytuje to,
co chce odczytać... i nie są w stanie się dogadać...
I znowu J.Kwaśniewski ma rację.
Myśl sobie o mnie co tylko chcesz, ja mam jednak bardzo ktytyczne zdanie
o biznesmenie Montignacu... bez urazy.

Krystyna

47. Data: 2003-08-28 13:15:40

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bikprb$bnr$1@news.onet.pl...
> [...]
> najważniejsze papu)
> - a dla mnie to jest paszowa obrzydliwość... błe... :&

Wiesz co KRysiu,chyba przesadzasz- przeciez w Ksiazce Kucharskiej autorstwa
J.Kwasniewskiego jest przepis na chleb otrebowy( zawierajacy otreby
wlasnie ) i polecany np przy zaparciach oraz jest sprzedawany takowyz pod
marka Zywienie Optymalne ZO z piekarni JAnickich.
Wiec jedank otreby wchodza w sklad diety-mimo wszystko,a ze ty ich nie
jesz....ja nie jem wielu rzeczy polecanych przez DO z roznych powodow.I
nikomu ich nie obrzydzam.

> Myśl sobie o mnie co tylko chcesz, ja mam jednak bardzo ktytyczne zdanie
> o biznesmenie Montignacu... bez urazy.

Kazdy robi biznes, o ZO nie wspomne-zastrzezone znaki towarowe , literatura,
gazety, skladki czlonkowskie itp.Nikt nie jest krysztalowy.I kazdy chce
zyc.Atkins tez robil biznes w oparciu o swoja diete.
Ale zreszta,jestes zazdrosna?Nie wierze.Wiecej tolerancji
Krysiu...Pozdrawiam Hafsa
--
Moj adres: h...@g...pl

'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

48. Data: 2003-08-28 16:59:05

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <m...@p...postem> napisał w wiadomości

> [...]
> wlasnie ) i polecany np przy zaparciach oraz jest sprzedawany takowyz pod
> marka Zywienie Optymalne ZO z piekarni JAnickich.

Ty uważasz, że ja chyba przesadzam, a ja w takim razie uważam, że Ty nie
czytasz uważnie. Napisałam: "zawsze ma otręby jako najważniejsze papu" czyli
jest PODSTAWĄ każdej inne diety. Rozumiesz... taka piramida, trójkąt, a jej
podstawa to OTRĘBY i olej, PODSTAWA takiej piramidy jest szeroka to i te
otręby zajmują w diecie dużo miejsca (zanzczy duża część proporcji), a
jakieś jajko, czy plasterek chudego mięsa to raz na jakiś czas, czyli gdzieś
umieszczone na małym czubku tej graficznej piramidy.
Powinnaś juz wiedzieć, że na DO chleb - nawet z otrębami- NIE JEST PODSTAWĄ
diety, jest zaledwie małym, symbolicznym dodatkiem dla tych, którzy bez
chleba obyć się nie mogą. Taka to jest ta "restrykcyjna" dieta optymalna.

> [...]
> nikomu ich nie obrzydzam.

> Kazdy robi biznes, o ZO nie wspomne-zastrzezone znaki towarowe ,

Czy ktoś oczekuje od Ciebie tych składek? Przecież absolutnie każda
organizacja zbiera składki od swoich członków. Dlaczego Ci to przeszkadza w
organizacji OSBO, a w innych organizacjach nie? Bo tak Janki powiedzieli?

Nikt nie jest krysztalowy.I kazdy chce
> zyc.Atkins tez robil biznes w oparciu o swoja diete.
> Ale zreszta,jestes zazdrosna?Nie wierze.Wiecej tolerancji

Nie, do propagatorów żywienia otrębami nie mam tolerancji, bo niszczy
młodych ludzi i nie mogę tego uprzejmie pochwalać, tak jak nie mogę
pochwalać niszczenia zdrowia używkami. Nie mogłabym Ci tolerancyjnie
powiedzieć, że palenie jest zdrowe tylko dlatego że Ty akurat na przykład
palisz, po to żeby uprejmie Ci nie zrobic przykrości.

Zapanowała jakaś dziwna moda na tolerancję. Wszyscy wszystko "tolerują".
Trzeba odróżniać co wymaga tolerancji, a co wręcz odwrotnie. Może się to
komuś nie podobać, ale ja uważam, że otręby jako PODSTAWA pożywienia są
szkodliwe. I nie rozumiem, dlaczego domagasz się ode mnie abym zmieniła
zdanie w imię tolerancji.

Eh... skończmy tę nieprzyjemną wymianę zdań. Ja rozumiem, jesteś uczuciowo
związana z otrębami i pozostaniesz nadal przy swoich przekonaniach.
OK. W tym mogę przejawić tolerancję... ;)

--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

Świat idzie naprzód tylko dzięki tym, którzy się
temu sprzeciwiają. J.W.von Goethe

49. Data: 2003-08-28 21:32:59

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> dietę, bo choruję na ...... (i tu leci seria moich licznych dolegliwości i

od ilu lat stosujesz te diete?

50. Data: 2003-08-28 21:35:23

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w