napowietrzacz do oczka wodnego

następny post »
Data: 2006-06-20 11:28:44
Temat: napowietrzacz do oczka wodnego
Od: "Piotr R." <d...@w...ar.wroc.pl>

Miałem juz parę róznych. Do tej pory kupowałem polskie (Aqua-szut i
Aquael). Niestety nie wytrzymywały zbyt długo - raz, że są to modele
akwariowe czyli przystosowane do "pobytu" w domu, a nie na dworze, dwa -
wymagają dość częstej wymiany membran. Problem polega na tym, że nie
natrafiłem na "normalny" sklep, który prowadziłby w ciągłej sprzedaży
części zamienne (membrany). Kończyło się na obiecankach! Wyjątkiem jest
Aquaszut i ich sklep firmowy, który mijam po drodze z pracy do domu -
ale te napowietrzacze akwariowe nie nadają się do pracy na zewnątrz,
zwłaszcza w zimie. Po kolejnej awarii, postanowiłem więc kupic polecaną
przez Pawła Woynowskiego SeraAir 550 (ponoć pracuje już drugi sezon
bezawaryjnie).
Nauczony przykrymi doświadczeniami z innymi firmami chciałem od razu
zakupić zapasowe membrany. I tu niespodzianka, prawie nikt ze
sprzedawców, nie miał zamiaru! sprzedawać zapasowych membran, dopiero w
sklepie prowadzonym przez Arkadiusza Prażmowskiego
(www.sklep.oczkowodne.net), bez problemu kupiłem napowietrzacz i
zapasowe membrany. Teraz przynajmniej nie będę się martwił że rybki
zostaną bez napowietrzania.
Piszę, żeby przestrzec innych przed zakupem napowietrzaczy zwłaszcza np.
włoskich, do których jak się dowiedziałem - nie ma szans na zakup
membran i jednoczesnie uczulić na problem części zamiennych. Mam
nadzieję, że po jakimś czasie handlowcy, którzy mają klienta "w nosie"
(delikatnie rzecz nazywając) i wciskają cokolwiek nie przejmując się
problemem części zamiennych, będą musieli zmienić zajęcie. W jednym ze
sklepów usłyszałem wprost: "jak się zepsuje - można kupic nowe, to nie
jest w końcu takie drogie". Ta bezczelność spowodowała, że poprostu
wyszedłem ze sklepu, bo bałem się że użyję słów niecenzuralych!!!
Uff! Trochę mi ulżyło :). Idę po wężyk i będę montował nową pompkę :)
Pozdrawiam
Piotr