narzucanie celibatu niezgodne z prawem ...

31. Data: 2008-03-24 18:49:42

Temat: Re: narzucanie celibatu niezgodne z prawem ...
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Mar 2008 19:39:53 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

> Skoro nie przemawiasz w imieniu Narodu to w czyim ?
>
> Bo z tego co sobie przypominam żadnego referendum w kwestii dopuszczalności
> przerywania ciąży w Polsce ostatnio nie było ?

Były wybory. To za mało? To kto ma reprezentować większość według Ciebie? -
żadnego księdza chyba w rządzie nie ma, hę?
:-)

> Ponieważ .... ?

Nie nadajesz się, przecież pisałam :-)
Fundator to musi być osoba poważna i wpływowa. A Ty, cóż, tylko mały
krzykacz...

32. Data: 2008-03-24 19:03:12

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Mar 2008 19:49:42 +0100, Ikselka napisał(a):

> Były wybory. To za mało?

Mało. W ostatnich wyborach chodziło o to by odsunąć od władzy Kaczyńskich,
by ich miejsce zajął Tusk który m.in. obiecywał przyjęcie unijnej Karty
Praw Podstawowych.

> To kto ma reprezentować większość według Ciebie? -
> żadnego księdza chyba w rządzie nie ma, hę?

"(...) W ten sposób chcielibyśmy otworzyć dyskusję, w której zabiorą głos
przedstawiciele partii politycznych, organizacji społecznych i oczywiście
Kościoła - zaznaczył."

http://wiadomosci.onet.pl/1702334,11,1,1,,item.html

> Nie nadajesz się, przecież pisałam :-)

Po czym stwierdziłaś że się nie nadaję ?

> Fundator to musi być osoba poważna i wpływowa.

Fundator przede wszystkim musi mieć pieniądze. Nie musi być poważny i
wpływowy.

> A Ty, cóż, tylko mały krzykacz...

Brakuje rzeczowych argumentów ?

--
"(...)Unia szanuje równość Państw Członkowskich wobec Traktatów,
jak również ich tożsamość narodową, nierozerwalnie związaną z ich

33. Data: 2008-03-24 19:53:12

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Mar 2008 20:03:12 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

> Mało. W ostatnich wyborach chodziło o to by odsunąć od władzy Kaczyńskich,
> by ich miejsce zajął Tusk który m.in. obiecywał przyjęcie unijnej Karty
> Praw Podstawowych.

W następnych mają zatem szansę Twoi kandydaci. Bądź wpływowy - zagłosuj
skutecznie :-)

> "(...) W ten sposób chcielibyśmy otworzyć dyskusję, w której zabiorą głos
> przedstawiciele partii politycznych, organizacji społecznych i oczywiście
> Kościoła - zaznaczył."

Gdzie tu mowa o rządzie? I o decydującej roli Kościoła? Pisze się tu
przecież także o partiach politycznych i organizacjach społecznych, prócz
Kościoła. Więc dlaczego widzisz przyczynę swego niezadowolenia akurat w
Kosciele? - z dawien dawna wójt, pan i pleban decydowali w trójkę, a Ty się
tylko Kościoła czepiasz :-)
Zostań panem, syna uczyń wójtem (upsss - przecież Ty popierasz aborcję,
więc z tym synem to chyba zły pomysł...) - będziesz mógł abortować.

> http://wiadomosci.onet.pl/1702334,11,1,1,,item.html

> Po czym stwierdziłaś że się nie nadaję ?

Po tym, że tylko w internecie szukasz wpływów. Gdybyś je miał w realu,
aborcja byłaby u nas dozwolona i nie musiałbyś tutaj rozpaczać. Proste.

> Fundator przede wszystkim musi mieć pieniądze. Nie musi być poważny i
> wpływowy.

Aha, uważasz, że pieniądze znajdują wyłącznie głupcy wprost na ulicy.
:-P

> Brakuje rzeczowych argumentów ?

Cały czas operuję rzeczowymi argumentami. Skoro one do Ciebie dotąd nie
trafiły, to kolejny argument za tym, że się nie nadajesz na fundatora
kliniki aborcyjnej w Polsce. Nie zauważasz podstawowych rzeczy. A na ich
dostrzeganiu i wykorzystywaniu opiera się zdobywanie wpływu na
rzeczywistość; gdybyś to umiał, już miałbys tę swoją hmmm... klinikę. A
masz ją? - nie. Zatem nie ma o czym dalej dyskutować - na swoich mrzonkach
jak widać nie zajechałeś daleko, bo jedynie tu, do Usenetu :-)

34. Data: 2008-03-24 20:07:45

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie tu mowa o rządzie?

Kim jest wypowiadający te słowa ?

> Cały czas operuję rzeczowymi argumentami.

Co wspólnego ze sprawą tego że nie można w naszym kraju ufundować powstania
i funkcjonowania dostępnej dla wszystkich zainteresowanych, prywatnej
kliniki aborcyjnej ma to czy jestem "krzykaczem" ?

35. Data: 2008-03-24 20:08:41

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Mar 2008 21:07:45 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

> Kim jest wypowiadający te słowa ?

Kogo Wypowiadający zaprasza do dyskusji? - to jest ważniejsze.
:-)

> Co wspólnego ze sprawą tego że nie można w naszym kraju ufundować powstania
> i funkcjonowania dostępnej dla wszystkich zainteresowanych, prywatnej
> kliniki aborcyjnej ma to czy jestem "krzykaczem" ?

Nic, bo nawet jeśli nie jesteś krzykaczem, to też na szczęście nie ma
znaczenia w sprawie.
Nie będziesz miał tej kliniki, z czego bardzo się cieszę - należę bowiem do
wpływowej części społeczeństwa, która sobie tego nie życzy.
Co kończy wszelką dyskusję.
:-)

36. Data: 2008-03-24 20:17:45

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kogo Wypowiadający zaprasza do dyskusji? - to jest ważniejsze.

Aaa... czyli już nie ważne "gdzie tu mowa o rządzie".

A kogo zaprasza ? Kim jest zapraszany ?

> Nie będziesz miał tej kliniki, z czego bardzo się cieszę - należę bowiem do
> wpływowej części społeczeństwa, która sobie tego nie życzy.

To że się obnosisz na lewo i prawo ze swoim katolicyzmem nie daje ci
automatycznie prawa do wypowiadania się w imieniu większości (czy nawet
całości) społeczeństwa.

Znasz wyniki "liczenia wiernych" przez kościół kat. ?

37. Data: 2008-03-24 20:36:12

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Mar 2008 21:17:45 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

> [...]
> całości) społeczeństwa.
>
> Znasz wyniki "liczenia wiernych" przez kościół kat. ?

PRZEKONAŁEŚ MNIE :-)

Do czego? - ano do słuszności aborcji; powinna zostać dozwolona, TAK!!!
Niech się jej zwolennicy sukcesywnie skrobią, wtedy w naturalny sposób
wyginą i problem zniknie sam (zupełnie jak problem kur biegnących przed
samochodem - takie już wyginęły, pozostały tylko te, które mają genetycznie
zakodowaną umiejętność szybkiej zmiany kierunku w stronę pobocza).
I o co było to całe kruszenie kopii? - doprawdy nie wiem.
;-PPP

"Zwolennicy aborcji wszystkich krajów - skrobcie się!"
:-)

38. Data: 2008-03-24 20:55:55

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PRZEKONAŁEŚ MNIE :-)
>
> Do czego? - ano do słuszności aborcji; powinna zostać dozwolona, TAK!!!

Przecież jest dozwolona, przynajmniej w Polsce - a że nie w każdym
przypadku i momencie to inna sprawa.

Chciałabyś żyć w kraju którego ustawodawstwo pozwala ci leczyć ósemkę tylko
zachowawczo, a dłutować ją dopiero wtedy jak zapalenie uszkodzi ci nerw
wzrokowy ?

> Niech się jej zwolennicy sukcesywnie skrobią, wtedy w naturalny sposób
> wyginą

Coś ci się pokapućkało - wyabortować można zygotę, można płód ale nie
człowieka.

39. Data: 2008-03-24 20:57:29

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Mar 2008 21:55:55 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

> [...]
> wzrokowy ?

> wyabortować można zygotę, można płód ale nie

Jesteśmy z dwóch różnych bajek.
Idź dłutować te swoje płody. A ja sobie urodzę kolejne dziecko :-)

40. Data: 2008-03-24 21:01:37

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Mar 2008 22:04:49 +0100, Earl napisał(a):

> Zachowaj sobie ten katolicki slang na zebrania kółka różańcowego, duża
> dziewczynko, i zapamiętaj - nie ma w zasadzie zwolenników aborcji, są
> zwolennicy swobodnego rozporządzania własnym brzuchem, kapujesz?
> Oczywiście, w ramach tej wolności, wolno ci powierzyć losy twojego brzucha w
> ręce kapłanów, może być?

Spadaj do kubła, skoro wolisz :-)

Re: Celibat aborcją doskonałą
Re: Celibat aborcją doskonałą