nastolatek spi z tata

1. Data: 2007-02-18 09:55:39

Temat: nastolatek spi z tata
Od: p...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
szukalam w internecie, ale nic nie moglam znalezc w tym temacie.
Chetnie uslysze opinie psychologa rodzinnego.
Jestem po rozwodzie. Moj 15 letni syn mieszka z matka za granica. Syn
przyjezdza kilka razy w roku. Mam z nim dobry kontakt, ale sila rzeczy
rzadki. Jego matka w tej chwili jest rowniez z kims zwiazana. Od
ostatnich dwoch - trzech pobytow syn coraz czesciej chce spac razem ze
mna. Myslalem, ze jesli to sie zdarzy raz czy dwa to ok. Ale wyglada
na to, ze w trakcie calego wspolnego pobytu syn chce ze mna spac w
jednym lozku, ktore rowniez jest dosc waskie :) Tlumaczy sie, ze mu
zimno w nocy. Czy chodzi o brak milosci w ogole, czy brak ojca? Jestem
troche zaniepokojony bo to juz jest duzy chlopak, w zasadzie mlody
mezczyzna. W tym roku skonczy 16 lat.....
Jestem ciekawy opinii.

2. Data: 2007-02-18 10:44:13

Temat: Re: nastolatek spi z tata
Od: Paweł Niezbecki <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<p...@g...pl>
s.com

[...]
> Tlumaczy sie, ze mu
> zimno w nocy.
[...]

Proponowałeś dodatkową kołdrę?

Paweł

3. Data: 2007-02-18 17:33:34

Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Spinacz biurowy, p...@g...pl!

> Czy chodzi o brak milosci w ogole, czy brak ojca? Jestem troche
> zaniepokojony bo to juz jest duzy chlopak, w zasadzie mlody
> mezczyzna. W tym roku skonczy 16 lat.....

Wypytaj go (tylko dyskretnie) o jego stosunki z dziewczynami. Może po
prostu brak mu ojcowskiej bliskości.

--
Adam Wysocki * Warszawa * http://www.chmurka.net/ * GSM: 514 710 213
FidoNet: 2:480/138, SWL: SP5-250730, QTH: KO02MF, CB: 19 Śródmieście

4. Data: 2007-02-18 19:49:06

Temat: Re: nastolatek spi z tata - OT
Od: Old Rena <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Wysocki odpisał niejakiej/niejakiemu p...@g...pl:
> Wypytaj go (tylko dyskretnie) o jego stosunki z dziewczynami. Może po
> prostu brak mu ojcowskiej bliskości.

Nieno, chłopaki... nie widzicie, ze ten troll nie może się zdecydować,
czy jest samiczką czy samczykiem?

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

5. Data: 2007-02-25 03:19:12

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lut, 20:49, Old Rena <g...@p...onet.pl> wrote:
> Adam Wysocki odpisał niejakiej/niejakiemu p...@g...pl:

> Nieno, chłopaki... nie widzicie, ze ten troll nie może się zdecydować,
> [...]

Co otym sądzisz?

Dariusz Zawilla

6. Data: 2007-02-25 03:21:16

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 04:18, Bluzgacz <n...@w...il> wrote:

> I podeślij go do mnie i do adama wysmrodzkiego
>
> sómar

róhaj sie ze sfojom
f sralnie matólom

Dariusz Zawilla

6-cio latek i czytanie
nadopiekuńcza inaczej
Warto poczytać...
[Gdańsk] Szkoly podstawowe
"Dzieci robią trumnę nauczycielce" - artykuł