nawilzacz ,ktory? po raz kolejny:)

21. Data: 2006-12-07 12:21:52

Temat: Re: nawilzacz ,ktory? po raz kolejny:)
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dramatyzujesz. Tomek chciał dobrze, a Ty mu tu takie banialuki...

nie wydaje mi sie.
nie twierdze ze chcial zle ale czajnik,budzik to nie moja bajka a juz na
pewno nie wchodzi w gre przy dziecku.

banialuki to dla mnie pomysl z czajnikiem.
p.

22. Data: 2006-12-07 12:32:06

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana twierdzi, że:

> a skad ty wiesz takie szczególy :)

Kiedyś pisałaś, a że mam teściową pod zgorą więc mi w pamięć zapadło :)

--
zona alberta (30.7), Julka (4.3), Zuzia (2.4)
http://julka.gourl.org http://zuza.gourl.org

23. Data: 2006-12-07 13:24:40

Temat: Re: OT, było nawilzacz ,ktory? po raz kolejny:)
Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 07 Dec 2006 12:42:03 +0100, <P...@o...pl> wrote:

> Z ciekawości - jak to jest: u mnie w mieszkaniu kaloryfery utrzymują
> temperaturę 21-22 stopnie. Nie ma sztucznego nawilżania. Dlaczego żadne
> z 2 dzieci i reszta domowników nie ma problemów z drogami oddechowymi
> np. ?

Bo to jest bardzo indywidualne. Dlaczego jednym wychodzą włosy, a innym
nie?

Borek
--
http://www.chembuddy.com/?left=BATE&right=pH-calcula
tor

24. Data: 2006-12-07 13:27:49

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 07 Dec 2006 13:04:15 +0100, Tomasz Dryjanski <i...@o...pl>
wrote:

> Dla ciekawości: 1 kg wody to, w warunkach normalnych, 0.3 m^3 pary.

Chyba zjadłeś jedynkę. Na 1.3 m^3 mogę się zgodzić (chociaż i tak dobrze
by było, żebyś podał co nazywasz warunkami normalnymi ;) ).

Borek

25. Data: 2006-12-07 13:28:48

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 07 Dec 2006 12:38:51 +0100, Elske <k...@o...pl>
wrote:

> Ja :). Mam studnię głębinową :)

Wstydź się. Ile razy się myjesz, przyczyniasz się do obniżenia poziomu wód
gruntowych.

Borek

26. Data: 2006-12-07 13:59:24

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske wyklikał(a):

> Ja :). Mam studnię głębinową :)

I ja - wodociąg wiejski ze studni głębinowej :)

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
Marek (27.02.2000) i Majka (22.04.2005)

27. Data: 2006-12-07 13:59:25

Od: "Tomasz Dryjanski" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Borek" <m...@d...chembuddy.these.com.parts> wrote in message

> Chyba zjadłeś jedynkę. Na 1.3 m^3 mogę się zgodzić (chociaż i tak dobrze
> by było, żebyś podał co nazywasz warunkami normalnymi ;) ).

Oops, faktycznie... 1.244 m^3 (okolo)
Warunki normalne to takie, w ktorych mol gazu zajmuje 22,4 l ;)

T. D.

28. Data: 2006-12-07 14:01:21

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedyś pisałaś, a że mam teściową pod zgorą więc mi w pamięć zapadło :)

aaa to zgora pozytywnie ci sie kojarzy czy bardziej w druga strone ;-)
p.

29. Data: 2006-12-07 14:02:19

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <P...@o...pl> :

> [...]
> temperaturę 21-22 stopnie. Nie ma sztucznego nawilżania. Dlaczego żadne
> z 2 dzieci i reszta domowników nie ma problemów z drogami oddechowymi

Też się zastanawiam nad czymś takim.
W domu mam piece ogrzewane wkładką elektryczną (niestety wychodzi to drogie
i niewydolne), w pracy, w której spędzam zazwyczaj ok 10 godz. w pokoju 6
komputerów i stale wyłączone centralne ogrzewanie (bo te komputery grzeją).
Oba budynki są stare, ceglane, wilgotności nie badałam, żadnych problemów
nie odczuwam.

Wystarczyło abym w czasie wizyty u kontrahenta 8 godz posiedziała w
betonowym bloku budowanym chyba w latach 80 przy włączonym centralnym a
zaczęłam mieć przesuszoną skórę na twarzy i stale podrażnione gardło.
Czy to z czego zbudowany jest budynek ma aż tak duży wpływ na wilgotność ?

Pozdrowienia.

Basia

30. Data: 2006-12-07 15:42:24

Od: "Tomasz Dryjanski" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <b...@a...pl> wrote in message
> banialuki to dla mnie pomysl z czajnikiem.
> p.

dys... a wymagania znajomości ortografii
10 gier, ktorych nalezy unikac (link)
połknięcie klocka-co robić?
problemy z zasypianiem
może się myl