negocjacje- wiedza czy zdolność...

1. Data: 2003-09-26 19:22:43

Temat: negocjacje- wiedza czy zdolność...
Od: "Marcin Niedzwiedzki" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów.

jestem tu nowy dlatego wybaczcie że tak prosto z mostu z interesem. od
października zaczynam pisać magisterke na temat negocjacji i zbieram
wszelkie informacje i materiały na ten temat, oraz na temat
neurolingwistyki. będę wdzięczny za wszystko.

jeśli nic na ten temat nie macie to chociaż skomentujcie tytuł
NEGOCJACJE - WIEDZA CZY ZDOLNOŚĆ (w sensie talent)

z góry za wszystko dziękuje
pozdrawiam
m. N.

1. Data: 2003-09-26 19:31:07

Temat: Re: negocjacje- wiedza czy zdolność...
Od: "iUSTINE" <o...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

hmm, z "marketingowego" punktu widzenia temat ok, ale z metodologicznego
dla mnie raczej nie do przyjęcia (darujmy sobie tutaj dyskusję - każdy ma
prawo uważać inaczej - masz zresztą od tego promotora); co do materiałów
to muszę zrobić porządek, mam tego troche, prześlę info na priv

1. Data: 2003-09-26 19:43:56

Od: "Marcin Niedzwiedzki" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iUSTINE" <o...@j...cy> napisał w wiadomości
> [...]
> prawo uważać inaczej - masz zresztą od tego promotora); co do materiałów
> to muszę zrobić porządek, mam tego troche, prześlę info na priv

dzięki za komentarz i za materiały jeśli możesz to prześlij mi je na:
(NO SPAM)n...@a...pl

pozdrawiam m. N.

1. Data: 2003-09-26 21:02:58

Od: "Albert" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeśli nic na ten temat nie macie to chociaż skomentujcie tytuł
> NEGOCJACJE - WIEDZA CZY ZDOLNOŚĆ (w sensie talent)

jedno i drugie.
zdolności do niezbędna baza.
wiedza jest znaczącym uzupełnieniem.

Pamiętaj, że najlepsi negocjatorzy posługują się głównie wrodzonymi
umiejętnościami, instynktem i intuicją.

Zdrowko
Albert

1. Data: 2003-09-26 21:32:27

Od: "iUSTINE" <o...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

> Pamiętaj, że najlepsi negocjatorzy posługują się głównie wrodzonymi
> umiejętnościami, instynktem i intuicją.

to podobnie jak terapeuci, jest wiele badań i ogólny konsensus, iż jeśli
poziom wiedzy i umiejęności stricte tarapeutycznych uśrednić, o
efektywności (rozumianej także subiektywnie od strony pacjenta)terapii
decydują predyspozycję osobowościowe terapeuty, o których mówił m. in.
Rogers; oczywiście, trening własny terapeuty może uczynić go coraz
bardziej dojrzalszym, zintegrowanym, i wysubtelnić doświadczenia
zaangażowania wobec ludzi i empatii (tak, tak - empatia podlega w pewnym
stopniu procesom uczenia się - potencjalnie jest dla nas ratunek), ale
raczej nie wprowadzi czegoś, co nie istniało na wstępie

1. Data: 2003-09-27 11:55:22

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Moim zdaniem jedno i drugie. A przede wszystkim umiejętność uchwycenia sensu
wypowiedzi. Ostatnio zaczynam mieć z tym kłopoty ;-)
A i niektórzy daleko zajdą ;-)

enni

1. Data: 2003-09-27 15:36:59

Od: "Kalessin" <k...@j...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Albert" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> Pamiętaj, że najlepsi negocjatorzy posługują się głównie wrodzonymi
> umiejętnościami, instynktem i intuicją.

Na bazie neurolingwistyki dodam że "wrodzone umiejętności" innych ludzi
można zmodelować...hm wiedza czy zdolności ;-) a może to to samo

1. Data: 2003-09-27 20:11:00

Od: "Marcin Niedzwiedzki" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-09-27 22:20:22

Od: Iwona <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 Sep 2003 21:22:43 +0200, Marcin Niedzwiedzki wrote:

> [...]
>
> jeśli nic na ten temat nie macie to chociaż skomentujcie tytuł
> NEGOCJACJE - WIEDZA CZY ZDOLNOŚĆ (w sensie talent)

sa warsztaty z mediacji jest to podobna forma do negocjacji, potrzebne sa
te same umiejetnosci i wiedza, wiem ze na uniwerku byly takie warsztaty
prowadzone. skomentuje twoje pytanie negocjacje -wiedza czy zdolnosci
mysle ze osoba , która sie tym zajmuje musi byc bardzo silna psychicznie
i to ja moze charakteryzowac od innych, powinns byc dobrym psychologiem i
obserwatorem, posiadac empatie. mysle ze wyposazenie w okreslone
umiejetnosci i wiedze sa niezbedne

co sie ze mna stalo??
(help)
stany lęku i brak poczucia bezpieczeństwa
POPRAWNA ankieta diagnostyczna (z wynikami)
Zmiany