niedowład?

1. Data: 2005-06-30 14:48:08

Temat: niedowład?
Od: "U" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.Dzisiaj neurolog stwierdził u nie niedowład lewej strony ciała.Mam 54
lata.Nigdy nie chorowałam oprócz ostatniego ataku rw6y kulszowej na tle
niewielkiego kręgozmyku L-4, L -5.N Nie mam żadnych objawów niedowładu,
normalnie pracuję , sezonowo fizycznie po 2-3 godz.Czy może być niedowład
bez objawów?Dostałam skierowanie do szpitala.Anna

2. Data: 2005-07-01 14:00:04

Temat: Re: niedowład?
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 30 Jun 2005 16:48:08 +0200, U wrote:

> [...]
> lata.Nigdy nie chorowałam oprócz ostatniego ataku rw6y kulszowej na tle
> niewielkiego kręgozmyku L-4, L -5.N Nie mam żadnych objawów niedowładu,

Gdyby nie było objawów niedowładu, to by go neurolog nie znalazł.

> normalnie pracuję , sezonowo fizycznie po 2-3 godz.Czy może być niedowład
> bez objawów?

Nie, bo niedowład jest objawem sam w sobie.

> Dostałam skierowanie do szpitala.

Moim bardzo skromnym zdaniem o ile niedowład nie jest "ostry" (a z postu
wynika, ze raczej nie jest), to hospitalizacja niekoniecznie jest
niezbędna, przynajmniej nie od razu, za to *na pewno* konieczna jest
diagnostyka. Ale ponieważ nasze elity rządzące najwidoczniej uważają
nasz kraj za bardzo bogaty i wolą, żeby wszystkie badania diagnostyczne
przeprowadzać w szpitalu, zamiast ambulatoryjnie - pewnie bez położenia
się na jakiś czas do szpitala się nie obejdzie.
Idź zatem do szpitala i nie odkładaj tego na później.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

Powiększona śledziona u 3-latka
Dentysta w Krakowie
Wniosek na import bezpośredni - skąd wziąć ?
Ciemne plamki w polu widzenia
Kręcz szyjny pomocy szybciutko!!!