niespokojny sen... jak sobie sobie z tym radzić... ??

1. Data: 2003-08-17 09:14:51

Temat: niespokojny sen... jak sobie sobie z tym radzić... ??
Od: "pepe" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej

jak poradzić sobie z niespokojnym snem, budzeniem innych poporzez dzwne
odpały nocne .... czyli budzenie innej osoby "wstawaj !! wstawaj, wszyscy
juz poszli, bierz latarke.."
lub opprostu gadanie przez sen....

jestem w pewnej istytucji w której uzywam latarki, broni itp... i
każdorazowy odpał nocny właśnie związany jest z ta instytucją..

z góry dzięki za wszelka pomoc...

1. Data: 2003-08-17 12:21:26

Temat: Re: niespokojny sen... jak sobie sobie z tym radzić... ??
Od: "aramin" <a...@a...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

pepe rzecze, jako stoi niżej:
> jestem w pewnej istytucji w której uzywam latarki, broni itp... i
> każdorazowy odpał nocny właśnie związany jest z ta instytucją..

Niespokojny sen wynika ze stresów, a stresy z tej 'pewnej instytucji',
jak to wynika z Twojej opowieści.
Zmiana pracy pewnie nie wchodzi w grę?

--
~~~~\__pa
aramin

1. Data: 2003-08-17 12:32:03

Od: Daga <z...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

aramin pisze w news:bhns86$7fs$1@nemesis.news.tpi.pl

> Zmiana pracy pewnie nie wchodzi w grę?

Jeśli nie, to można spróbować melatoninę...

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2003-08-17 12:51:36

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daga" <z...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
.onet.pl...ewnie grę?

> Jeśli nie, to można spróbować melatoninę...

> [...]

I wyeliminować poczucie grożącego niebezpieczeństwa.

Pozdrawiam, enni

1. Data: 2003-08-17 15:42:59

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daga
<z...@N...poczta.onet.pl>
.onet.pl:

> aramin pisze w news:bhns86$7fs$1@nemesis.news.tpi.pl

> Jeśli nie, to można spróbować melatoninę...

Czy melatonina zapewnia spokojny sen, czy tylko sen? Czy mogą być jakieś
skutki uboczne?
(Kiedyś miałem spore problemy z zasypianiem i piłem przed snem melisę. Co
prawda zasypiałem szybciej, ale rano miałem kłopoty z dobudzeniem się, czego
normalnie nie mam, i zwykle bolała mnie głowa - dlatego pytam o ewentualne
skutki uboczne melatoniny).

P.

1. Data: 2003-08-17 15:50:11

Od: Daga <z...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki pisze w news:bho7un$8rs$1@nemesis.news.tpi.pl

> Czy melatonina zapewnia spokojny sen, czy tylko sen? Czy mogą być jakieś
> skutki uboczne?

Pewnie zawsze mogą - musiałbyś poczytać na ulotce i dopasować
sobie dawkę. Możesz zacząć od najmniejszej - aptekarka Ci powie
(to bez recepty). Melatonina ma też działanie uspokajające.
Problemów z dobudzaniem nie zaobserwowałam ani ja, ani znajomy,
który ję teraz bierze.

> [...]
> normalnie nie mam, i zwykle bolała mnie głowa - dlatego pytam o ewentualne

Hm... A na mnie melisa w ogóle nie działa. Ani skutków ubocznych,
ani... snu. :/

1. Data: 2003-08-18 18:05:21

Od: "raku" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy melatonina pomaga na koszmary?

raku

1. Data: 2003-08-18 18:32:08

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "raku" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czy melatonina pomaga na koszmary?
>
> raku

Dość skutecznie usypia mnie wspominana tu herbata mate.

enni

1. Data: 2003-08-20 11:14:43

Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "raku" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czy melatonina pomaga na koszmary?
>
> raku
>
> nieco

Re_baczki
Migawka - bylo
Przypowiesc o monopolach (c.d. "kwesita łamania praw autorskich")
Mysli samobójscze
zwolennikom Pax Microsoftum i "wolnego" rynku - lektura obowiązkowa