no nie moge:-/

301. Data: 2005-09-14 09:39:41

Temat: Re: no nie moge:-/
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> napisał(a):

> Mhm, co dowodem jest na?

Na biologiczne podłoże uniewrsalnych zasad moralnych.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

302. Data: 2005-09-14 11:34:27

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Sowa"
<m...@w...pl> mówiąc:

> Dowodem na stresowanie surykatkowych cudzołożników przez surykatki, jest
>stresowanie surykatkowych cudzołozników przez surykatki.

I Całe Szczęście.

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

303. Data: 2005-09-14 11:38:53

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza siwa
<siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> mówiąc:

>Na biologiczne podłoże uniewrsalnych zasad moralnych.

I wszystko stało się proste. :->

Agnieszka (która nie będzie wchodziła w szczegóły i pozwoli sobie
pokontestować z uśmiechem w milczeniu. Chyba)

304. Data: 2005-09-14 13:16:02

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> napisał(a):

> Agnieszka (która nie będzie wchodziła w szczegóły i pozwoli sobie
> pokontestować z uśmiechem w milczeniu.

Daj znać, bo o ile Twoje kontestowanie przykazania 6. mało mnie rusza,
tak o 5. juz wolałabym wiedzieć. Bywam w okolicy.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

305. Data: 2005-09-14 21:28:33

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza siwa
<siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> mówiąc:

>Daj znać, bo o ile Twoje kontestowanie przykazania 6. mało mnie rusza,
>tak o 5. juz wolałabym wiedzieć. Bywam w okolicy.

Nic nie pisałam o kontestowaniu przykazań jako takich.

Agnieszka (natchniona)

306. Data: 2005-09-19 11:22:58

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dg3vr6$lt7$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"Harun al Rashid" <a...@o...pl> wrote:

> Użytkownik "Jarek Spirydowicz" ...

> Nie trzeba.
> Szkoła ma obowiązek zapewnić opiekę - świetlica, jakiekolwiek zajęcia - w
> takich wypadkach. Taka ogólna zasada dni wolnych 'od zajęć', potwierdzana
> zresztą przy każdej możliwej okazji rozporządzeniem (zwykle jako
> przedostatni punkt). Porównaj np. z ministerialnym zezwoleniem na dzień
> wolny w dniu pogrzebu Papieża.

No tak, ale ja miałem na myśli opiekę na drodze szkoła - kościół. Nie
wydaje mi się, żeby odprowadzali.

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

307. Data: 2005-09-19 12:05:11

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Sep 2005 13:22:58 +0200, Jarek Spirydowicz napisał(a):

> No tak, ale ja miałem na myśli opiekę na drodze szkoła - kościół. Nie
> wydaje mi się, żeby odprowadzali.

U nas się doprowadza, pilnuje na miejscu i odprowadza do szkoły. Tam kto do
domu to do domu, kto na obiad ten na obiad, a kto na świetlicę ten na
świetlicę
--
Elżbieta

308. Data: 2005-09-19 20:22:25

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta"...

> U nas się doprowadza, pilnuje na miejscu i odprowadza do szkoły. Tam kto
> do
> domu to do domu, kto na obiad ten na obiad, a kto na świetlicę ten na
> świetlicę

Jak się nie obrócisz, d*** zawsze z tyłu. Pomyśleć, że cały wątek powstał,
bo się komuś nie spodobało, że dzieci do kościoła były prowadzane przez
nauczycieli. :)))))))))

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

309. Data: 2005-09-20 09:08:44

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dgn6mu$gf7$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Harun al Rashid" <a...@o...pl> wrote:

> [...]
> bo się komuś nie spodobało, że dzieci do kościoła były prowadzane przez

A co, myślałaś, że tylko dziennikarze i cykliści są wszystkiemu winni?

310. Data: 2005-09-20 09:10:34

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <swf3gygzhyc0$.10lhcy8jlo0pa.dlg@40tude.net>,
Elżbieta <w...@p...onet.pl> wrote:

> U nas się doprowadza, pilnuje na miejscu i odprowadza do szkoły. Tam kto do
> domu to do domu, kto na obiad ten na obiad, a kto na świetlicę ten na
> świetlicę

Jeśli tak to będzie wyglądało, to mogę najwyżej popsioczyć na marnowanie
czasu, który powinien być przeznaczony na naukę. Pożyjemy, się okaże.

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police
To tylko moje prywatne opinie.

przedszkole dłużej czynne-Katowice Bytom Chorzów-szukam
Warszawa "zeróeka " z wyk. angielskim
prezent dla maluchów pasowanych na ucznia
Opłaty za przedszkole, czyli jestem pieniaczem
metoda Deniosona i integracja sensoryczna w Warszawie