notariusz

1. Data: 2001-12-24 09:33:29

Temat: notariusz
Od: "aiki" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moje pytanko to: ile wynosza oplaty u notariusza za mieszkanie zakupione u d
evelepora i w jakim czasie po odbiorze nalezy je wniesc?
pozdrawiam
Asia

1. Data: 2001-12-27 14:06:55

Temat: Odp: notariusz
Od: "satia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aiki <a...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a06sp8$kec$...@k...task.gda.pl...
> [...]
> Moje pytanko to: ile wynosza oplaty u notariusza za mieszkanie zakupione u
> evelepora i w jakim czasie po odbiorze nalezy je wniesc?

wlasnie dzis podpisalam w koncu akt notarialny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Moje i
uniknelam tego nieszczesnego VATu 7%. Uff....

Asiu - zapytaj notariusza. Po prostu zadzwon, podaj wartosc mieszkania i
tyle. Juz oni Ci wszystko wylicza zgodnie z obowiazujacymi stawkami, podadza
tez kwoty oplat sadowych za utworzenie ksiegi wieczystej i wpis do hipoteki.
Wszystko jest zalezne od wartosci mieszkania.

pozdrawiam
satia, co ma w koncu ten akt notarialny!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2001-12-28 08:39:48

Od: "satia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moje pytanko to: ile wynosza oplaty u notariusza za mieszkanie zakupione u
> evelepora i w jakim czasie po odbiorze nalezy je wniesc?

a dzis znowu uslyszalam, ze liczy sie data faktycznego poniesienia kosztow,
czyli data FV.
Potrzebny jest tel. do US, po prostu.

pozdrawiam
satia

1. Data: 2002-01-06 22:27:59

Temat: Re: notariusz
Od: "Dariusz Krasicki" <k...@s...tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok 3% wartości mieszkania razem: opłata notarialna, sądowa za wpis w księdze
wieczystej i podatek od udziału w gruncie

> a dzis znowu uslyszalam, ze liczy sie data faktycznego poniesienia
> [...]

W momencie zawarcia aktu notarialnego dostałem fakturę z VAT 0% z odległym,
umówionym z developerem terminem płatności na resztę wartości mieszkania..

AGD do zabudowy.
rynek wtórny
Klopot z pralka automatyczna
Mrówki Faraonki