nowy projekt SLD- słyszeliscie?

11. Data: 2002-02-14 09:26:41

Temat: Re: nowy projekt SLD- słyszeliscie?
Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Quasar <N...@i...pl> w artykule
news:3c6b81fb$1@news.vogel.pl napisał...

> No to jeszcze raz przeczytaj zadanie które napisałem:
> A NIECH SIE ROZLICZAJĄ!

Ależ ja się z Tobą nie kłócę, tylko sie podpięłam ,bo na temat
a nie chciało mi się szukać postu misiczki.

Olka
--
**/|_/|*********************************************
***********

12. Data: 2002-02-14 09:41:44

Od: "Quasar" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alex Jańczak" <o...@z...com.pl> napisał w wiadomości
> Quasar <N...@i...pl> w artykule
> news:3c6b81fb$1@news.vogel.pl napisał...

> Ależ ja się z Tobą nie kłócę, tylko sie podpięłam ,bo na temat
> a nie chciało mi się szukać postu misiczki.

OKI! :)))
sorki niezrozumiałem :)))

13. Data: 2002-02-14 09:42:44

Od: "Quasar" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwcia PL" <i...@m...gdynia.pl> napisał w wiadomości

> Na razie dyskusja jest na temat opodatkowania i roznych innych korzysci
> plynacych z zalegalizowania zwiazkow... oczywiscie nie wiem czy nie beda
> chcieli, tak jak ty nie wiesz czy beda chcieli. Ale uwazam ze glupio jest
> przenosic dyskusje nad czyms rzeczowym (podatki) na poziom czysto
> filozoficzny (a co bedzie jak beda chcieli???)
> Pa
> iwcia PL

Słusznie! odstępuje zatem od tonu filozoficznego :)))

14. Data: 2002-02-14 09:43:34

Od: "Iwcia PL" <i...@m...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2002-02-14 09:43:38

Od: DL <d...@a...w.sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Iwcia PL,
a teraz zobaczmy co napisałe(a)ś:

>a skad wiesz ze beda chcieli?

Niestety często się zdarza, że kobiety w takim związku chcą mieć
dziecko. Bez szans na adopcję, decydują się na "skok w bok". To trudny
problem, gdyż w takim przypadku potrzeby jest wywiad środowiskowy aby
mieć to pod obserwacją. Czy lepszy byłby dom dziecka ? Moim zdaniem
tak.
Od razu mówię, że jestem przeciwny legalizowaniu związków partnerów
tej samej płci zgodnie z zasadą, że nie legalizuje się rzeczy tylko
dlatego, że są powszechne, mało szkodliwe lub że nie można z nimi
wygrać.

Piotr 'DL' Majkowski
z...@p...onet.pl
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy

16. Data: 2002-02-14 09:45:34

Od: "Iwcia PL" <i...@m...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie może być mowy o adopcji dzieci. Pomijając fakt, że takie związki
> są wbrew naturze (takie jest moje zdanie), nie można wypaczać
> dziecięcej psychiki. To głupi pomysł i chyba jeszcze nigdzie na
> świecie nie ma takiego prawa.

Tylko powiedz mi Duke, dlaczego skoro mowa o podatkach kazdy zaraz wyciaga
kwestie adopcji? Adopcji akurat chyba tez jestem przeciwna, nie w naszym
kraju - dziecko by mialo naprawde przekichane :(

Pa
Iwcia PL

17. Data: 2002-02-14 10:00:48

Od: "Iwcia PL" <i...@m...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> problem, gdyż w takim przypadku potrzeby jest wywiad środowiskowy aby
> mieć to pod obserwacją. Czy lepszy byłby dom dziecka ? Moim zdaniem

Chyba w kazdym przypadku potrzebny jest wywiad srodowiskowy... nie chce sie
wdawac w takie dyskusje, bo nie mam doswiadczen, nie obserwowalam zadnego
homoseksualnego zwiazku az tak doglebnie. Tyle ze bywam w domu malego
dziecka i doprawdy... nie osmielilabym sie stwierdzic ze - dla niektorych
dzieci- ten dom jest lepszy od czegos innego.... niektore dzieci maja
naprawdy duzy problem z socjalizacją...chociaz wszyscy tak bardzo sie
staraja :(
Ale prosze, nie dyskutujmy o tym - to zbyt trudne a my nic nowego nie
odkryjemy.

> [...]
> tej samej płci zgodnie z zasadą, że nie legalizuje się rzeczy tylko
> dlatego, że są powszechne, mało szkodliwe lub że nie można z nimi

chm... przekonania sa przekonaniami, koniec kropka. Ja uwazam ze czlowiek
powinien miec prawo wyboru z kim chce zyc z wszystkiego tego
konsekwencjami - podatkami, opieka, decydowaniem o rodzaju pogrzebu.

Pa
Iwcia PL

18. Data: 2002-02-14 10:24:25

Od: "Quasar" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale ja naprawde nie chciałem wsadzać kija w mrowisko
:)

19. Data: 2002-02-14 10:32:54

Temat: Re: nowy projekt SLD- s?yszeliscie?
Od: "Luiza Groeneveld" <l...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

"DL" <d...@a...w.sygnaturce.pl> schreef in bericht

> Nie mo?e byae mowy o adopcji dzieci. Pomijaj?c fakt, ?e takie zwi?zki
> s? wbrew naturze (takie jest moje zdanie), nie mo?na wypaczaae
> dzieci?cej psychiki. To g?upi pomys? i chyba jeszcze nigdzie na
> ?wiecie nie ma takiego prawa.
> Pozdrawiam
> --
> Piotr 'DL' Majkowski

Owszem jest,w Holandii jest dozwolona adopcja przez pary homoseksualne.
Nie potrafie podac liczb,ale takie przypadki juz sa.Jesli dobrze pamietam,to
prawo to obowiazuje od 2 lat.

Pozdrawiam-Luiza.

20. Data: 2002-02-14 10:45:29

Od: "Iwcia PL" <i...@m...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale ja naprawde nie chciałem wsadzać kija w mrowisko
> :)

hehehe :))))))

Pa Walentynkowo
Iwcia PL