nowy wita , co zasadzic??(dlugie)

21. Data: 2005-04-06 21:48:55

Temat: Re: nowy wita , co zasadzic??(dlugie)
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Apr 2005 03:03:20 +0200, Bpjea napisał(a):

> "Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> U mnie kolczurka sama zanikla; czy to tak zle zyczenia - nie do konca ;)

A u mnie siała się jak wściekła.
Na szczęście siewki nie są trudne do usunięcia.
W każdym razie nigdy wiecej.
Aha, po kwitnieniu wygląda okropnie:(

Pozdrawiam
Marta

22. Data: 2005-04-06 23:48:31

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

> Bo mozna wypasc zapatrzywszy sie na egzemplarz zenski.

:))))
Pewnie dlatego lepiej nie sadzic bambusow pod oknem (wrazenia wizualne)
lub np. takich wieczornikow - ktos sie moze zbytnio wychylic chcac
powachac kwiaty ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

23. Data: 2005-04-06 23:51:39

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Zielka" <z...@o...pl> wrote in message

> Konieczność. Rósł na płocie a pędy długie na kilka metrów oplotły irysy
nad
> oczkiem wodnym, młody bez i powojnik. Aby trzymać go w ryzach często
musiałam
> go przycinać i wyszarpywać te pędy spośród innych roślin :)))
> HORROR !!!

Troche pracy sekatorem, nie tak rzadko jak Ty (zgaduje ;)) a nie bedzie z
nim problemow :)
Tu chodzi o rosline, ktora ma utworzyc szybko sciane zieleni a nie rosnac
tuz obok irysow czy mlodego powojnika.

Pozdrawiam,
Bpjea

24. Data: 2005-04-06 23:56:33

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Widocznie silne bioprądy były. :-)

Lub zyzna wilgotna gleba i duzo slonca :)
Kepa metrowej srednicy i to po trzech latach w dobrych warunkach - takich
kep trzeba wiele by stanowily zywoplot (tymbardziej w jeden sezon). Liczmy
mala sadzonke po 6 zl 50 gr - trzeba by wydac sporo ponad 100 zl, zeby juz
w tym roku miec jakotaki zywoplocik. Sa tansze rosliny.
(albo mozna poczekac...)

Pozdrawiam,
Bpjea

25. Data: 2005-04-07 08:35:44

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Pod warunkiem, ze ktos w rodzinie nie ma alregi na pylki traw... wtedy to moze
byc nieciekawie
Pozdrawiam
Wojtek
PS: Jest jeszcze trejaz kratkowy wokol grila obsadzony powojnikami,
winobluszczem, chmielem

26. Data: 2005-04-07 09:03:41

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Pod warunkiem, ze ktos w rodzinie nie ma alregi na pylki traw... wtedy to
moze
> byc nieciekawie

Ta odmiana miskanta w maszych warunkach niezwykle rzadko dochodzi do fazy
kwitnienia - przez parę lat miałam chyba jeden kłos, i to pod koniec
października.

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Odpowiadaj, proszę, POD postem.

27. Data: 2005-04-07 12:23:42

Od: "AnnaF" <annpom1@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Kolczurka :))))

Co to takiego? Mozna prosic o lacine? To chyba jakas nazwa regionalna?
pozdrawiam
Ania

28. Data: 2005-04-07 12:26:46

Od: "AnnaF" <annpom1@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:d30ugc$1pq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> "Zielka" <z...@o...pl> wrote in message

> A kto kaze sie przezen przedzierac? ;)

> Jesli ktos chce. Poza tym pedy chmielu japonskiego podobnie wygladaja na
> jesieni - tez sa suche i mozna je usuwac.

Japoński też drapie.
pozdrawiam
Ania

29. Data: 2005-04-07 12:34:24

Od: "AnnaF" <annpom1@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:d2vcf5$cvc$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Do Twoich celow bardzo dobrze nadaje sie rdest ostrokonczysty albo rdest
> sachalinski; jest jednak male ale:
> gdy juz raz go posadzisz bedziesz go mial zawsze, chyba, ze bardzo sie
> postarasz, zeby sie go pozbyc.

A na piachu pod sosnami urosnie?
pozdrawiam
Ania

30. Data: 2005-04-07 12:39:52

Od: "AnnaF" <annpom1@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jaroo" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> na poczatku witam wszytskich grupowiczow
>
> Mam pytanie jaka rosline posadzic aby utworzyůa mi sciane zielona ,
> chce zrobic zaslone przed mocno razacym zachodzacym sůoncem , bo gdy
> siedzimy w lecie na grilu nie da sie wysiedziec i mam taki plan co
posadzic
> aby zrobic to tego podporki i zyby mi szybko zarosůo i utworzyůo sciana
> 2m wysokosci na 3 m szerokosci szukam czegos niedrogiego czegos przy
czym

Z jednorocznych to fasola wielokwiatowa rośnie błyskawicznie i bujnie.
pozdrowienia
Ania

zasłonić balkon
miałam się odezwać