o brownies

1. Data: 2001-02-18 12:53:55

Temat: o brownies
Od: "szamani" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chcilabym podziekowac Magdzie Basset za przepis na brownies
zrobilam wczoraj i okazly sie przebojem wieczoru,
a moi znajomi zjedli wszystko cieple prosto z blachy
zanim zdazylam wyjac lody, z ktorymi deser mial byc podany
pysznosci
justyna

1. Data: 2001-02-18 13:06:41

Temat: Re: o brownies
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

a to musi byc gorzka czekolada?

1. Data: 2001-02-18 13:35:25

Temat: Odp: o brownies
Od: "szamani" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rena <r...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> a to musi byc gorzka czekolada?

no nie wiem
ja zrobilam z gorzka
justyna

1. Data: 2001-02-18 17:34:29

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:

> a to musi byc gorzka czekolada?

Nie musi, tylko z gorzka sa bardziej intensywnie czekoladowe.
MB

1. Data: 2001-02-19 07:38:33

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

szamani <s...@p...onet.pl> wrote in message
> chcilabym podziekowac Magdzie Basset za przepis na brownies
> zrobilam
czy masz jakies rady, wskazowki na temat przygotowania? na co uwazac itp.
Pieklas na natluszczonej blaszce czy na papierze do pieczenia? I jakiej
wielkosci blaszka? Tez przymierzam sie do tych ciastek :)
Asia

1. Data: 2001-02-19 08:43:15

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

po raz kolejny to nudne pytanie: w krorym watku byl ten przepis?

dzieki

iza

1. Data: 2001-02-19 09:00:45

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@y...com> wrote in message
> po raz kolejny to nudne pytanie: w krorym watku byl ten przepis?

w watku Brownies, ale juz jakis czas temu - poczatek stycznia ?
asia

1. Data: 2001-02-19 17:02:23

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

i...@y...com wrote:

> po raz kolejny to nudne pytanie: w krorym watku byl ten przepis?

Brownies
80 gr masla
80 gr gorzkiej czekolady
330 gr cukru
3 jajka
100 gr maki
Brownies piecze sie w kwardatowych lub prostokatnych blachach. Moja
blacha ma 20 cm x 20 cm x 4 cm

Rozgrzac piec do 180C/350F.
Blache wysmarowac maslem.
W srednim garnku na malym ogniu rozpuscic maslo z czekolada, zdjac z
ognia, dodac cukier i jajka, dobrze wymieszac widelcem, dodac make,
wymieszac, az nie bedzie widac maki, przelac do formy, piec 35 minut lub
az do momentu, gdy ciasto sie lekko wzniesie i zacznie pekac, a
powierzchnia ma cienka skorupke. Ostudzic w blasze15-20 minut, kroic na
kwadraty, podawac cieple, najlepiej z lodami.
Brownies powinny sie mazac i wygladac w srodku jak nieupieczone ciasto.
Nie nalezy ich przepiec, bo beda niedobre.
Magdalena Bassett

oponki na tlusty czwartek
paczki - przepis mojej mamy
faworki - przepis mojej mamy