o układzie A z B

1. Data: 2002-11-14 13:13:43

Temat: Re: o układzie A z B
Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-14 13:13:43

Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-14 13:13:43

Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może faktycznie przesadzam.
Wyłączam się.

Saulo

1. Data: 2002-11-14 13:18:48

Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky wrote:
[cut]

Być może rzeczywiście trochę przesadziłem, więc wyłączam się.

S.

1. Data: 2002-11-14 13:18:48

Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-14 13:18:48

Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-14 15:47:59

Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alienkaa wrote:
[cut]
[cut]

Zadowolone? Samousprawiedliwiające się i znajdujące poręczne uzasadnienia
dla swojej "akceptacji", bo inaczej musiałyby się same przed sobą przyznać,
że pozwoliły na chory układ (o którym wiedzą, że jest chory, ale wypierają
to), że pozwalały nań przez dłuższy czas - a to by bolało. A to by raniło
ich godność.

Wszystko zależy od tego, jak dbamy o swoją godność: nie przyjmując do
wiadomości prawdy i reinterpretując wszystko, co się zdarza, w taki sposób,
aby ochronić swój własny wizerunek (np. przez gloryfikację poświęcania się),
czy też na krótko się "poniżyć", wystawiając się na oślepiające światło
prawdy, po to, by skończyć z chorym układem.

Saulo

1. Data: 2002-11-14 15:47:59

Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-14 17:00:19

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> [cut]
> Może faktycznie przesadzam.
> Wyłączam się.
Widze ze decyzja byla trudna (az 5 razy? ) :))))))))))))))))))

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2002-11-14 17:09:02

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Nov 2002 14:18:48 +0100, "Saulo" <a...@p...neostrada.pl>
wrote:

>Być może rzeczywiście trochę przesadziłem, więc wyłączam się.

Chcesz pobić jakiś rekord?

--
Amnesiac

Marzenia i fantazje