o układzie A z B

1. Data: 2002-11-14 18:59:57

Temat: Re: o układzie A z B
Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiac wrote:
> [...]

Tak. Rekord w liczbie nieudanych (jak widać pozornie) prób wysłania postu.

Saulo

1. Data: 2002-11-14 19:31:29

Od: "Viadro" <un_seen@[NOSPAMEMIL]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

najpierw musisz wyleczyć OE i jego kodowanie :)

1. Data: 2002-11-15 14:09:17

Temat: Odp: o układzie A z B
Od: "Nawrocki" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wspólnych szczerych poczštkowych ustaleniach doszli do wniosku, że A kocha
> natomiast B wcale nie kocha A.
> Jednak akceptujš ten układ; A spala się, poniża, pragnie zasłużyć cišgle
na
> miłoœć B spokojnie, bezpiecznie i wygodnie korzysta z tego układu,
czerpišc
> zapewne nie małe korzyœci.
> Pytanie; Co dolega A i B że cały czas sš w takim chorym układzie? Które z
> nich cierpi na poważniejsze zaburzenia emocjonalne? Jak długo może trwać
> taki zwišzek i co musiałoby się stać aby to przestało egzystować?

krótko: w tym związku nie ma nic złego; A jest z B, które kocha, a B jest z
A, które pomaga mu egzystować. A bez B by cierpiało, tak jak i B bez A.

Marzenia i fantazje
choroba alkoholowa
Jest sposób by zapomnieć?
melancholia ?