obiad dla dzieci?

1. Data: 2004-07-31 08:32:06

Temat: obiad dla dzieci?
Od: "Goosie" <g...@d...astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

mnie problem dozywiania Brzdacow dopiero czeka, ale jutro przychodzi
przyjaciolka z banda w wieku lat 2 i 4 i nie mam zielonego pojecia co dla
nich przygotowac, by dzieciaki nie krecily nosami, a i dorosli nie odeszli
glodni od stolu?
prosze o pomoc!
Gosia

1. Data: 2004-07-31 08:49:23

Temat: Re: obiad dla dzieci?
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Goosie wrote:
> [...]
> nich przygotowac, by dzieciaki nie krecily nosami, a i dorosli nie odeszli

Wszystko co jest ladne i sie latwo lyka. Z ladnych to smieszne, kolorowe
kanapki, moze jakies koreczki (parowka, pomidor, kawalek sera,
szczypiorek?), z latwo lykajacych pulpety, kotlety mielone, golabki
(moje ukochane w dziecinstwie), makarony niezbyt dlugie z nie bardzo
kapiacymi sosami.

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-07-31 08:55:32

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kot napisał:

> [...]
> szczypiorek?), z latwo lykajacych pulpety, kotlety mielone, golabki
> (moje ukochane w dziecinstwie), makarony niezbyt dlugie z nie bardzo

I żeby była alternatywa, bo dzieci miewają dziwaczne awersje, ten nie
tknie koperku, tamta się brzydzi mielonego mięsa...
--
pa, BasiBjk, co na widok tortu z masą i _ kakałka_ dostawała odruchu
wymiotnego, a i teraz nie jada... :)

1. Data: 2004-07-31 09:04:37

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk wrote:

> I żeby była alternatywa, bo dzieci miewają dziwaczne awersje, ten nie
> tknie koperku, tamta się brzydzi mielonego mięsa...

To jeszcze kotlety z sera zoltego (niedawno byly dyskutowane) albo z
piersi kurczaka. O ile wiem wiekszosc dzieci lubi tradycyjna salatke
jarzynowa. Moga byc tez jajka na twardo.

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-07-31 09:07:47

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Kot napisal(a):

>To jeszcze kotlety z sera zoltego (niedawno byly dyskutowane) albo z
>piersi kurczaka.

Z kotletami z piersi bym uwazal. Suche sa i male dziecko bedzie mialo
klopot z ich przezuciem.

>O ile wiem wiekszosc dzieci lubi tradycyjna salatke
>jarzynowa.

Za wyjatkiem mojej corki ;--)

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Płoń, płoń, płoń parlamencie, spali Cię ogień na historii zakręcie."

1. Data: 2004-07-31 09:09:26

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Kot napisal(a):

> [...]
>szczypiorek?), z latwo lykajacych pulpety, kotlety mielone, golabki
>(moje ukochane w dziecinstwie), makarony niezbyt dlugie z nie bardzo

Istnieje duza szansa, ze cokolwiek by sie nie zrobilo, to zawsze
bedzie zle ;--). Ja bym proponowal zapiekane ziemniaki (nie znam
dziecka, ktore nie lubi pyrow) + pomidora (bez skory) + jajko sadzone.

Gulasz z karkowki + ziemniaki lub kasza tez powinien byc calkowicie
Ok.

1. Data: 2004-07-31 09:18:09

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Marcin E. Hamerla wrote:

> Z kotletami z piersi bym uwazal. Suche sa i male dziecko bedzie mialo
> klopot z ich przezuciem.

Eee tam suche, mnie jakos nie wychodza suche. A jakby jednak byly za
suche, to mozna przed zapanierowaniem polozyc na miesie plaster zoltego
sera, bedzie bardziej soczyste.

> Za wyjatkiem mojej corki ;--)

No przeciez napisalam, ze wiekszosc ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-07-31 09:19:09

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Marcin E. Hamerla wrote:

> [...]
> dziecka, ktore nie lubi pyrow) + pomidora (bez skory) + jajko sadzone.
>
> Gulasz z karkowki + ziemniaki lub kasza tez powinien byc calkowicie

Byle nie kasza gryczana !!! Nie znam dziecka, ktore lubi (no ale nie
znam wszystkich... ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-07-31 09:23:44

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Kot napisal(a):

>Byle nie kasza gryczana !!! Nie znam dziecka, ktore lubi (no ale nie
>znam wszystkich... ;)

Moja corka tez nie lubi. Zobaczymy co bedzie z synem - jest nadzieja,
ze polubi kasze gryczana, bo jest wszystkozerny. Niech bedzie zatem
jeczmienna albo kuskus.

1. Data: 2004-07-31 09:25:28

Od: "bruxa" <b...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kot" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> Byle nie kasza gryczana !!! Nie znam dziecka, ktore lubi (no ale nie
> znam wszystkich... ;)
>--
> Kot

moje lubi "giciana" procz kaszy lubi jeszcze gume od zucia mietowa i to tyle
z rzeczy ktore lubi, reszta pozywienia gardzi (kiedys jeszcze lubila sucha
karme dla kotow) :-)
ewa i ewelka(3 lata)

Brokuły
Ciasto na gofry
Jaka lodowke wybrac?
Wybieram się do Rewy, może ktoś tam był i poleci jakąś ...
mojito