obrazek zamiast slow ??? Nieee

1. Data: 2000-05-13 17:36:47

Temat: obrazek zamiast slow ??? Nieee
Od: "Maciej Soltysiak" <s...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ostatnio spotkalem sie z takim billboardem:
jest narysowany telefon komorkowy z serduszkiem na wyswietlaczu
i tekst w stylu:"jeden obrazek - 1000 slow"

Tej reklamie towarzyszy wersja w radiu, w ktorej to lektor mowi, ze
"po co masz lamac jezyk by wyrazic swoje uczucia, teraz mozesz to
zrobic przez telefon"

Jak to sie dzieje, ze nastepuje degradacja ludzkich kontaktow.

Najpierw byly teledyski, potem internet, teraz komorki.

teledyski (oczywiscie nie wszystkie ale generalnie) byly/sa sprawca
skrotowego myslenia. poslugiwania sie wzorami, symbolami zamiast
konkretnej tresci. (przypomina mi to mojego ojca, z ktorym to coraz
trudniej sie porozumiec, bo co 2 slowo mowi ten, tego, no wiesz)
internet trywializuje kontakty (tez oczywiscie nie zawsze, bo sam poznalem
cudowna osobe w ten sposob).
Staje sie tak, ze kontakt miedzy nami musi byc szybki, co gorsza, musi
byc nosnikiem informacji. Co raz rzadziej ludzie rozmawiaja by rozmawiac.
A teraz te obrazki.
Nie wiem jak inni, ale ja wolalbym mojej ukochanej powiedziec te 1000 slow
niz wysylac jej serduszko przez komorke. To takie plytkie.

Istna amerykanizacja zycia. Na wszystko sa skrypty, wizardy, testy, kursy,
itd...

Czy kiedys przez to nasza planeta stanie sie "miastem" z "Yansa" ?
Albo czyms podobnym.

Konkludujac, na mily Bog, mowmy te 1000 slow.

swoja droga nalezy zayuwazyc, ze cos takiego zaczelo sie wraz z
windowsami. ludzie prezzstali czytac co komputer pisze i ogladac
obrazki. przez to niepotrafia obslugiwac komputera.
Ile razy ktos pisze, ze komputer wywala jakis blad. Nie precyzuje go nawet.,
bo nie wie jaki.
pismo obrazkowe ma pomagac a przeszkadza.

Stara dobra szkola czytania nie moze umrzec.

Pozdrawiam :-)

1. Data: 2000-05-14 09:42:47

Temat: Re: obrazek zamiast slow ??? Nieee
Od: "Ice man" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W stu prcentach zgadzam sie z toba. Lepiej powiedziec 1000 , 2000... slow
niz wyslac komus obrazek, jednakze do poparcia slow mozna uzyc grfiki to
nie jest zle :) . Ludzie powinni rozmawiac , aby nie mogli narzekac ze nie
potrafia komunikowac sie z innymi, brakuje im odwagi, nie potrafia
nawiazywac nowych kontaktow etc..
Nawiazujac do owej reklamy , ktos wzial pieniade za slogan , na ktory
"poleci" ilus chetnych , a to po to aby komus dac zarobic.Reklama reklama
jednak to od nas zalezy jak zapatrujemy sie na rozne sprawy, czy nie
zapomnimy jak "sie rozmawia".

Ice_man

1. Data: 2000-05-15 03:18:33

Od: "Daniel Łuczko" <p...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

U_ytkownik Maciej Soltysiak <s...@r...com.pl> w wiadomo_ci do grup
dyskusyjnych napisa_:3...@n...vogel.pl...
{ciach}

nie mozna sie nie zgodzic!!!
pozdrawiam.
Daniel Luczko

1. Data: 2000-05-15 08:33:15

Temat: Odp: obrazek zamiast slow ??? Nieee
Od: "Paker" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciej Soltysiak <s...@r...com.pl> w wiadomości do grup dyskusy
jnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
> zrobic przez telefon"
>
> Jak to sie dzieje, ze nastepuje degradacja ludzkich kontaktow.

Powiedzialbym, ze to przyczyna coraz gestszego zaludnienia, odstepstwa od
zycia rodzinnego, itd.

Oh my... Przeciez to sa hasla reklamowe, i nie ma co nawet dyskutowac na ten
temat. MARS KRZEPI! Ludzie, ludzie, ale przeciez schabowy z kartoflami
bardziej krzepi!!! Dlaczego taka degradacja jakosci zywienia????
Z ta degradacja to prawda, ale nie ma co odnosic tego do tresci reklamy
batonika :)))

1. Data: 2000-05-15 10:41:56

Od: "Piotrek" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Soltysiak napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...

Witam

>Jak to sie dzieje, ze nastepuje degradacja ludzkich kontaktow.

Hm.., dzieje sie tak z wielu przyczyn. Uważam, że znaczenie ma globalizacja
życia. Że rozwój mediów, internetu osłabił kontakty międzyludzkie. Obecnie
czas spędza się przed TV mając około 30 kanałów i najczęściej cykając je po
kolei. Zakupy w hipermaketach, imprezy masowe.....

>Staje sie tak, ze kontakt miedzy nami musi byc szybki, co gorsza, musi
>byc nosnikiem informacji. Co raz rzadziej ludzie rozmawiaja by rozmawiac.

Ale przecież rozmowa to też przekazywanie informacji i każdy kontakt nawet
dwojga ludzi służy wymianie informacji...

>A teraz te obrazki.
>Nie wiem jak inni, ale ja wolalbym mojej ukochanej powiedziec te 1000 slow
>niz wysylac jej serduszko przez komorke. To takie plytkie.

To prawda. Zgadzam się, że zanika kontakt międzyludzki, ludzie zaczynają żyć
i postępować wg sloganów i schematów podawanych im przez komercjanle media -
narzucanie pewnej mody, stylu bycia. Np pewnego czasu telefony komórkowe
były strasznie modne, stanowiły jakby oznakę przynalezności do pewnego
środowiska i każdy uważał za stosowne prezentrować je na pasku spodni i
prowadzić rozmowy w każdym możlwiym miejscu.

>Istna amerykanizacja zycia. Na wszystko sa skrypty, wizardy, testy, kursy,
>itd...

Istotnie, ale chyba jest to proces nie do zahamowania.

Jest to wygodne..

Pozdrawiam Piotr. M.

POMOCY !!!
Milosc- pomocy!!!!!!